کد خبر: ۱۸۱۳۲۵
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۱ - ۰۱:۴۹

جنجال چند هوادار آبی پوش برای مجیدی/ چرا از اسم حجازی استفاده ابزاری می کنی؟/ تو شاگرد مکتب ناصر خان نیستی!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: درحالی که نزدیک به ۵۰ هوادار استقلال و تعداد زیادی خبرنگار و عکاس در کوچه افتخاری نیای خیابان لارستان ایستادند تا بدانند سرانجام نشست فرهاد مجیدی و علی فتح الله زاده به کجا می انجامد ، چند هوادار همیشگی ناصر حجازی که پیش از این هم در روزهای نخست حضور امیر قلعه نویی در تمرین استقلال به دلیل پوشیدن تیشرت هایی که عکس حجازی بر آنها نقش یسته بود با لیدرهای منتسب به باشگاه ، به مشکل خورده بودند ؛ این بار هم پیش روی فرهاد مجیدی ایستادند و به شدت به او اعتراض کردند. آنها با اشاره به مصاحبه ۲ ماه قبل مجیدی می گفتند تو شاگرد مکتب حجازی نیستی و برای بازوبند و پول است که برای تیم ناز می کردی ، حالا که این مشکل حل شده داری بر می گردی!

تعدادی از این هواداران هنوز هم جلوی دفتر فتح الله زاده ایستادند. آنها به خبرآنلاین در این باره گفتند:« ما با خانواد ه حجازی هم حرف زدیم. آتیلا و نازی خانم مخالف این کار ما بودند ولی به آنها هم گفتیم ناصر حجازی متعلق به همه ماست نه فقط خانواده اش. »

به گزارش خبرآنلاین،این درحالی است که بسیاری از هواداران استقلال دوست دارند تا فرهاد مجیدی را دوباره در پیراهن تیم شان ببینند. اگرچه طرفداران حجازی هم بحث شان تنها این است که مجیدی در زمان انتقاد از قلعه نویی حق نداشته از حجازی هزینه کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۸
0
0
مکتب....فکر کن!!!1
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۸
0
0
پشیمانیت را آخر فصل خواهیم دید. فرهاد یک قهرمان مانند دایی برای ما آبیها بودی ولی حالا یک قهرمان کاغذی. حسادت امیر تو را نابود خواهد کرد.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین