کد خبر: ۱۸۱۳۸۶
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۰

احتمال انفجار در معدن زغال سنگ طبس/ پزشکی قانونی آمار کشته ها را ۸ نفر اعلام کرد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: ساعت ۹ بامداد امروز (سه شنبه) یکی از معادن زغال سنگ طبس موسوم به «یال شمالی» دچار ریزش شد. محمود مظفر در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: پس از اعلام این حادثه هشت نفر امدادگر متخصص در امور امداد و نجات حوادث معادن به همراه یک دستگاه آمبولانس و تجهیزات امداد و نجات به محل حادثه اعزام شدند.

همچنین وحید عابدین زاده رئیس اداره نظارت بر معادن وزارت صنعت، معدن و تجارت از کشته شدن چهار نفر بر اثر ریزش معدن زغال سنگ طبس خبر داده ولی سایر مسئولان محلی از ارائه هرگونه آمار و اطلاعات خودداری می کنند.

این در حالی است که این معدن ۴۰ نیرو داشته و گفته شده تنها ۳۲ نفر از آنها زنده و حاضرند.

البته در این میان جواد سهیلی رئیس شبکه بهداشت و درمان طبس هم گفته بود: با ریزش معدن زغال سنگ طبس، کشته شدن چهار نفری که در ابتدای دهانه تونل حضور داشته اند قطعی است و احتمال کشته شدن تمام معدنچیان هم وجود دارد.

حسین درخشان سخنگوی سازمان امداد و نجات کشور به مهر گفت: به دلیل احتمال انفجار در معدن هنوز گروهی جرات ورود ندارد. کارگروه ویژه ای تشکیل شده تا به سرعت اقدام شود. آمار کشته ها و زخمی ها هم مشخص نیست.

به گزارش مهر، با این حال سازمان پزشکی قانونی کشور به عنوان تنها مرجع اعلام مرگ و میر در کشور به خبرنگار مهر اعلام کرد: ۸ نفر در این حادثه جان باختند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Japan
|
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۸
0
0
خدااااااااااااااااااااااااااا
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۸
0
0
جرات ورود ندارند!!!؟؟؟بریدژاپنی های بی ذین و ایمون روبیاریدکه برای نجات مردمشون بعداززلزله رفتندداخل نیروگاه اتمیشون وخطر رو رفع کردند.واقعاچه مسلمونایی هستیم.........!!!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین