کد خبر: ۱۸۱۸۱۴
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۱

عرضه توت فرنگی ۲۰ هزار تومانی درتهران!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران گفت: هم اکنون در تره‌بار شهر تهران توت فرنگی کیلویی ۲۰ هزار تومان عرضه می‌شود.

حسین مهاجران در خصوص ذخیره سازی میوه شب عید اظهار داشت: طبق سنوات گذشته مقدار قابل توجهی سیب و پرتقال توسط دولت برای شب عید سال آینده ذخیره شده است.

وی با اشاره به میزان ذخیره سازی میوه در سالهای گذشته افزود: در سالهای گذشته حدود ۴۸ هزار تن میوه برای عید نوروز ذخیره می شد اما از میزان ذخیره سازی امسال اطلاع دقیقی ندارم.

مهاجران خاطر نشان کرد: ۳ فعالیت مهمی که در زمینه ذخیره سازی میوه تاکنون صورت گرفته است شامل تثبیت قیمت میوه از سال ۸۵، قیمت گذاری باغداران بر روی میوه به دلخواه و انتقال پرتقال تامسون به روستاها بوده است چرا که در گذشته تامسون مختص تهران بود.

وی تصریح کرد: گرانترین میوهای بازار هم اکنون شامل توت فرنگی هر کیلو گرم ۲۰ هزار تومان، گلابی هر کیلو گرم ۱۰ هزار تومان و به هر کیلو گرم ۶ هزار تومان است که علت گرانی آن هم بدلیل این است که از فصل این میوه ها گذشته است.

به گزارش ایلنا،مهاجران همچنین به ارزانترین میوه ها در بازار اشاره کرد و افزود: پرتقال تامسون نیز از ۷۰۰ تومان بر روی درخت تا ۱۸۰۰ در میادین تره بار جزء ارزانترین میوه این فصل به شمار می اید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
0
0
وقتی هندوانه شب یلدا رو کیلویی 5000تومن میفروشن دیگه چه انتظاری میشه داشت...
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
0
0
برین نارمک بخرین..محله دکتر اینا ارزونتر هستش!
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
0
1
اگر شرح حال بیماران کیست هداتیک را بشنوید که نود در صد انها بعداز خوردن توت فرنگی یا کشاورز بی اطلاع ان بوده اند یا با بخش جراحی مدرس وبا جراحان کیست هداتیک مصاحبه کنید مبلغ عدم مصرف توت خواهید شد .
توت فرنگی در کشت با نظارت ویژه که در خلل های پوست الودگی وارد نشود وبا کود مخصوص و نگهداری مراقبتی کیست هداتیک باشد ایمن است .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
0
1
این توت فرنگیه که اینقدر گرونه
بابا از فرنگ اومده دلار رفته پاش
برید توت ایرانی بخرید ارزونه ریالی پاتون حساب میکنن
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین