آفتابنیوز : آفتاب: به گزارش فارس، محمد پ. از مسافران پرواز شماره IR ۷۱۰ لندن تهران اظهار داشت: پرواز روز یکشنبه ۲۳ دسامبر در ساعت ۱۶:۰۰ قرار بود انجام شود که با کمی تاخیر انجام شد و به دلیل سوختگیری در میانه راه تاخیر داشت و فرود نیز که قرار بود در ساعت ۱:۳۰ بامداد امروز دوشنبه انجام شود با تاخیر در ساعت ۳:۱۵ انجام شد.
وی افزود: بعد از پیاده شدن از هواپیما و گذر از مراحل کنترل گذرنامه طبق روال معمول تمامی مسافران به دور نقاله بار آمدند اما بعد از ۴۰ دقیقه انتظار از هیچ باری خبری نشد و این باعث اعتراض و ناراحتی مسافران شد.
وی گفت: زمانی که علت را جویا شدیم به ما اعلام کردند که بارها اشتباهاً به کشور دیگری ارسال شده و دو یا سه روز دیگر تحویل داده می شود و این در حالی است که این مشکل را می دانستند و می توانستند قبل از انتظار ۴۰ دقیقه ای به مسافران اعلام کنند.
این مسافر افزود: برای تحویل بارها شماره تیکت بار و موبایل مسافرها را گرفتند و به ما اعلام کردند که زمانی که بارها آماده تحویل شود با ما تماس می گیرند.
وی گفت: این در حالی است که بسیاری از مسافران که دانشجویان ایرانی و افراد مقیم انگلیس بودند که برای تعطیلات سال نوی میلادی برای مدت یک هفته به ایران سفر کرده اند و هم اکنون که بارهای آن ها گم شده با مشکلات زیادی روبرو شده اند زیرا دانشجویان جزوه های درسی خود را در بارها گذاشته بودند و مسافران عملاً لباس و پوشاک اضافی ندارند.