کد خبر: ۱۸۱۹۵۶
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۱ - ۲۱:۳۲

بازگرداندن یک‌میلیارد تومان زیرمیزی به‌بیماران!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دکتر حسن ابوالقاسمی امروز در اجلاس روسای دانشگاه های علوم پزشکی افزود: تا بحال هر مبلغی که بین بیمار و پزشکی رد و بدل شده و بیمار در باره آن به دانشگاه شکایت کرده، به وی برگردانده شده است.


وی با اعلام این که موضوع زیرمیزی در بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی منتفی است گفت: در عین حال این پدیده نامطلوب در برخی مراکز درمانی و بیمارستان های خصوصی که نظارت بر بیشتر آنها در کشور بر عهده این دانشگاه است، اتفاق می افتد و ما در صورت شکایت بیمار به آن رسیدگی و با پزشک مربوطه برخورد می کنیم.


رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به اجرای طرح تشویقی تمام وقتی پزشکان در این دانشگاه اشاره و اضافه کرد: خدمات پزشکان در این دانشگاه خدماتی پاک است و حتی پزشکان تا ساعات پایانی شب در بیمارستان ها با تعرفه هایی که می دانیم واقعی نیستند با جان و دل به بیماران خدمت می کنند.


وی با بیان این که شکایت از پزشکان بر اساس آمار پزشکی قانونی در ایران بسیار پایین و حدود۱/۰درصد است گفت: این آمار در برخی کشورها به سه درصد می رسد و این از سلامت اخلاقی درصد بالایی از پزشکان ایرانی حکایت دارد اما با این وجود حتی شمار کم متخلفان در حوزه سلامت نیز پذیرفتنی نیست.


به گزارش واحد مرکزی خبر،دکتر ابوالقاسمی به راه اندازی واحد نظارت و بازرسی در معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اشاره کرد و از مردم خواست در صورتی که مبلغی خارج از صندوق بیمارستان از آنها مطالبه شد یا آنها پرداخت کردند موضوع را به این واحد گزارش کنند تا پس از بررسی و اثبات حقانیت گفته آنان، مبلغ دریافت شده به آنها برگردانده شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
مازیار
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
0
0
حتما حق حساب رو به موقع پرداخت نکرده بودن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
0
0
من باور نمی کنم اکثر این حرفها بلوفه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
0
0
من باور نمی کنم اکثر این حرفها بلوفه
ali
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۵
0
0
در مملکتی که هر روز نرخها صعود می کنند فقط یک چیز نرخ ثابتی داره : ویزیت پزشک ( و تعرفه های درمانی ) .البته کارمندان محترم هم حقوقشون نزول می کنه و حتی ثابت نیست. بجای این کارها فکری به حال حقوق پزشکان محترم بکنید
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین