کد خبر: ۱۸۲۱۷۴
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۱ - ۲۱:۱۱

نماینده مجلس: سهام عدالت برای احمدی‌نژاد دستاویز انتخاباتی بود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی درگفت و گو با خانه ملت، در واکنش به سخنان احمدی‌نژاد درباره هدفمندسازی یارانه ها و سایر مباحث اقتصادی مطروحه، افزود: روحیه رییس جمهور روحیه فرافکنی و عدم پذیرش مسولیتهاست از این رو به ایشان توصیه می کنم پیش از تصمیم گیری های اقتصادی از اساتید اقتصادی و دانشگاهی مشاوره بگیرد.

نماینده مردم رشت درمجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه‌ همه درمقابل مشکلات به وجود آمده درکشور مسئول هستیم از این رو روحیه عدم پذیرش مسئولیت‌ها و زیر بار نرفتن‌های یک مقام عالی کشور پذیرفتنی نیست، گفت: نسبت به سخنان مطرح شده از سوی رییس جمهور و این که مسولیت مشکلات را از دوش خود برمی دارد اظهار تاسف می کنم و همه قوا درمقابل مشکلات به یک میزان مسئولیت دارند.

وی درباره احتمال پرداخت سود سهام عدالت درآستانه انتخابات، اظهارداشت: درانتخابات اول هم دولت درپرداخت سود سهام عدالت تخلف کرد و به خاطر انتخابات، سهام عدالت را پرداخت کردند که متاسفانه با رییس جمهور برخورد نشد.

این عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به ضرورت هدفمندسازی یارانه ها وبا تاکید بر این که همه برخی اصلا نیازی به این یارانه ندارند تصریح کرد: پرداخت یارانه نقدی به ۱۰ دهک درآمدی عدالت نیست ومساوات را نباید عدالت تلقی کرد.

جعفرزاده ایمن آبادی با اشاره به تقسیم مساوی درآمد یارانه ها بین ۱۰ دهک درآمدی،‌گفت: پرداخت نقدی یارانه ها باید سریعتر متوقف شود وجلوی پخش شدن پول درجامعه را باید بگیریم.

نماینده مردم رشت درمجلس افزود: چطور می شود که درماه به ۷۰ میلیون ۴۵ هزار تومان پرداخت شود اما هیچ تاثیری بر نقدینگی نداشته باشد؟

این عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس معتقد است که هرفردی به اندازه خودش تورم را متحمل می شود وطبیعی است کسی که ضعیف تر است بیشترمی شود و کسی که قوی تر است کم تر اثر می بیند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۶
0
0
چیزی را که ما سال ها پیش می گفتیم تازه شماها بهش رسیدین
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین