کد خبر: ۱۸۲۳۲۸
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۱ - ۰۱:۰۷

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد: صحبت‌های احمدی‌‌نژاد دلهره‌آور است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد، امروز ظهر، در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان با اشاره به مصاحبه اخیر رئیس جمهور اظهار داشت: طبق نظر رئیس جمهور وضع مردم روبه بهبودی است، هدفمند کردن یارانه‌ها در سال ۱۳۹۰ موفقیت‌آمیز بوده است و اگر در سال ۱۳۹۱ تورمی به وجود آمده، تنها ناشی از قیمت ارز و دشمنی دشمنان بوده است که البته مردم، خود، می‌توانند این سخنان را ارزیابی کنند.

مهر نوشت: وی با اشاره به سخنان رئیس جمهور مبنی بر اینکه یکی از مشکلات کشور، انجام امور به وسیله ارگان‌هایی غیر از قوه مجریه است، تاکید کرد: شاید منظور رئیس جمهور از غیر دستگاه های دولتی، قوه قضاییه و سایر دستگاه‌ها است که البته باید در نظر داشت، در حکومت قانون اگر تمام سازمان‌ها زیر نظر رئیس جمهور فعالیت کنند به طور حتم نظام شاهنشاهی به وجود می‌آید.

رئیس جمهور به نمایندگی از ملت از ۳۰۰ نفر شکایت کند

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه طبق نظر رئیس جمهور ۶۰ درصد از اموال عمومی کشور در دست ۳۰۰ نفر است، اظهار داشت: آقای رئیس جمهور شما به نمایندگی از طرف ما، از این افراد شکایت کنید و در این امر نیازی به نامه‌ دادستانی نیست.

وی با اینکه رئیس جمهور از همان ابتدای کار خود، قصد داشتند از این‌گونه اقدامات جلوگیری کنند، تصریح کرد: هنوز یک شکایت از طرف رئیس جمهور در مورد افراد مشکوک صادر نشده است اما مردم بدانند حکومت اسلامی پابرجاست و ضعف دولت ربطی به حکومت اسلامی ندارد.

طباطبایی نژاد اظهار داشت: الان در حال تغییر دولت هستیم و مردم به هوش باشند، در انتخابات آینده نیز افرادی ممکن است حضور پیدا کنند که وعده‌های دروغ بدهند و باید از امروز کشورمان عبرت بگیریم.

امام حسین (ع) تنها محور جنبش خود جوش نهم دی بود

امام جمعه اصفهان در مورد نهم دی با بیان اینکه در این روز شاهد عظمت و بصیرت ملت ایران بودیم، اظهار داشت: در نهم دی تمام ملت ایران و با تمام عقاید خود و زمانی که دیدند ولایت فقیه در خطر است بلند شدند.

وی تاکید کرد: مردم اصفهان با توجه به بصیرت بی‌نظیر خود، در تاریخ هشتم دی قیام ضد فتنه را آغاز کردند و روز نهم دی نیز افتخار آفریدند.

طباطبایی نژاد افزود: نهم دی پایه‌گذار بیداری در جهان اسلام بود.

وی با اشاره به پیروزی مردم مصر در انتخابات اخیر بیان داشت: با اینکه برای مردم این کشور به دلیل به روی کار آمدن قوانین اسلامی آرزوی پیروی داریم، اما بعید می‌رسد به دلیل نداشتن محوریتی مانند "ولایت فقیه" بتوانند ادامه راه دهند.

پیرو مسیح (ع) آدم‌کش و ظالم نیست

امام جمعه اصفهان با اشاره به فرا رسیدن سال نو میلادی اظهار داشت:سال ۲۰۱۳ میلادی را به هم‌وطنان مسیحی خود تبریک گفته و به دنیای غرب که مدعی پیروی از حضرت مسیح (ع) است می‌گوییم که پیرو راستین حضرت مسیح (ع) آدم‌کشی و بی‌عدالتی نمی‌کند.

وی با اشاره به اربعین حسینی ابراز امیدواری کرد این مراسم به صورت هر چه باشکوه‌تر برگزار شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۹
0
0
شما باید سال 1388، از وضعیت 4سال قبلش عبرت می گرفتید آقا.
اکبر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۹
0
0
بالأخره به حرف 7 سال پیش اصلاح طلبان رسیدید جای شکر دارد
یک ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۹
0
0
حضرتعالی در دوران انتخابات 88 از همین تریبون نمازجمعه شهر اصفهان سراحتآ اعلام کردید من به آقای احمدی نژاد رای می دهم پس شما هم مثل بقیه درس بگیرید.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین