کد خبر: ۱۸۲۴۲۱
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۱ - ۱۷:۵۲

صفارهرندی: شیاطین اطراف احمدی​نژاد به او القا می​کنند که اگر رهبری در کنارت نبود، مردم بیشتری به تو رای می​دادند

برخی عزل و نصب​های دولت خیانت است
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محمدحسین صفارهرندی در مراسم راهپیمایی گرامیداشت سالروز حماسه ۹ دی در بندرعباس، افزایش تحریم​های دشمنان علیه ملت ایران را ناشی از نا امید شدن دشمنان از فتنه و جنبش سبز دانست و عنوان کرد: کشورهای مستکبر از افزایش تحریم​ها علیه ایران چند هدف را دنبال می کنند که یکی از آنها گرفتن انتقام از ملت ایران به علت حضور گسترده در انتخابات است و می خواهند با تحریم​ها از مردم انتقام بگیرند. 

وي هدف دیگر از تشدید تحریم​ها را ایجاد اختلاف میان مسئولان و ضربه زدن به جایگاه رهبری در میان مردم عنوان کرد و افزود: مردم ما نه به عنوان رئیس کشور بلکه نسبت به رهبری نگاهی اعتقادی دارند و رهبری را به عنوان نایب امام زمان و علمدار خط سرخ حسینی می شناسند و فردی همچون بنی صدر که با ۱۱ میلیون رای خود قصد ایستادن در برابر رهبری انقلاب را داشت به زباله دان تاریخ فرستادند. 

گزيده سخنان وي از اين قرار است: 

· دشمنان به خیال خود می خواهند با تشدید تحریمها و ایجاد اختلاف میان مسئولان رهبری را از چشم مردم بیندازند که قطعا مردم در مقابل این فتنه نیز خواهند ایستاد. 

· در شرایط فعلی که دشمنان به دنبال تفرقه و ایجاد اختلاف است، برخی حرفها و عزل و نصب ها که در میان مردم نگرانی ایجاد می کند، اقداماتی خائنانه است. 

· برخی افراد که مسئولیتی هم دارند، می گویند که ولایت فقیه را تنها براساس قانون اساسی قبول دارند در حالی که اعتبار همان قانون اساسی از ولایت فقیه است و ولی فقیه سررشته دار همه امور است. رابطه مسئولان با ولی فقیه رابطه تعبدی است و ما قوای سه گانه را نیز هم ردیف رهبری نمی دانیم، بلکه سه قوه زیر نظر رهبری کار می کنند و نمی توانند فوق مصلحت رهبری برای خود مصلحت اندیشی کنند و رسیدن برخی افراد به نقطه تقابل با رهبری ناشی از این بود که آنها در مقابل نایب امام زمان برای خود اعتباری قائل شدند. 

· برخی نیروهای روشنفکر اصلاح طلب نیز در دوران مسئولیت خود سعی می کردند انتصابات صورت گرفته از سوی رهبری را غیردموکراتیک جلوه دهند و حتی لوایحی را به مجلس بردند که اگر شورای نگهبان با آن مخالفت نمی کرد هم اکنون از جمهوری اسلامی تنها نام و پوسته اش باقی مانده بود و اصل جمهوری اسلامی دیگر وجود نداشت. 

· بنی صدر نیز در مقابله با حضرت امام می خواست میزان رای خود را به رخ بکشد اما در نهایت مردم آن گونه که باید جواب او را دادند و متاسفانه امروز نیز این نگاه در میان برخی اطرافیان رئیس جمهور وجود دارد و شیاطین اطراف احمدی نژاد به او القا می کنند که اگر رهبری در کنار احمدی نژاد نبود، مردم بیشتری به او رای می دادند که رئیس جمهور باید در برابر این حرفها هوشیار باشد. 

· امروز گروههایی که در گذشته با یکدیگر تضاد داشتند، با اسم رمز انتخابات آزاد قصد ورود و فتنه گری در انتخابات آینده ریاست جمهوری را دارند که مردم قطعا با هوشیاری خود کار این گروهها را تمام خواهند کرد. 

· نظرسنجی های معتبری نشان می دهد که ۵۷ درصد واجدان شرایط قطعا در انتخابات شرکت می کنند و ۳۰ درصد دیگر نیز در حال بررسی حضور در انتخابات هستند که حداقل نیمی از آنها نیز در انتخابات شرکت می کنند. 

· امیداواریم فردی وفادار به ارزشهای انقلاب، متعبد نسبت به جایگاه رهبری، کارآمد و مقتدر نیز به عنوان منتخب مردم انتخاب شود. 

مهر
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
اشگان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۹
0
0
این اقای صفار هرندی وقتی که پست وزارت تو دولت احمدی نژاد داشت! از این حرف ها عمرا اکه میزد! این تیپ ادم ها چه صفار هرندی باشن و چه گلشیفته فراهانی و مینا لاکانی و ویا همان مجری معروف اقای حسینی و مهاجرانی و تاج زاده وقتی رفتار و گفتار انها را با تناقضی 180 درجه ای با اعمال شان در پست ها و شغل های از دست رفته شان میبینیم نباید نگاهی بیشتر از....
jafar
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۹
0
0
القا مخصوصا اگر شیطانی باشد امری پنهانی و از سنخ وسوسه است. جناب صفار چگونه محتوای القای شیاطین را به این دقت شنیده اند؟ ایشان چگونه استراق سمع شیاطین کرده اند؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۹
0
0
شما ناراحت نباش.مردم شياطين را در هر لباسى ميشناسند
ناشناس
|
Germany
|
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۹
0
0
صفار هرندي نقش جنابعالي چيه تو مملكت ، هر چند وقت يكبار مياي و يك مصاحبه ميكني ، گفتي دشمن ميخواد رابطه مردم و رهبري رو تخريب كنه ، خوب شما ها هم يه كاري كنين اين اتفاق نيافته ، از نظر اعتقادي ، اعتقاد جوانهاي الان با زمان بني صدر و امام تفاوت كرده ، گفتي نظر سنجي ، من توي عمره ٣٠ سالم يك نظر سنجي معتبر نديدم ، اين نظر سنجي هاي شما كجاست ؟
نامدار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۹
0
0
سلام صفار عزیز شما خود از نزدیکان آقای احمدی نژاد بودی و هستی و در دولت ایشان به منصب وزارت و صدارت رسیدی و مردم شما را از این منظر بیشتر می شناسند . چرا آدرس غلط می دهی البته چند شب پیش نیز که رسانه ملی همزمان در شبکه چهار و شبکه دو بیانات شما را پخش می کرد تعجب کردم . دنبال چه هستی حالا که تو این مملکت صاحبان واقعی انقلاب به حاشیه رانده شده اند و شما متفکر و اندیشه پرداز شده اید؟ جالب است ؟امیدوارم این حرف های شما برای گرفتن صدارت و وزارت در ریاست جمهوری آینده نباشد . البته آقای احمدی نژاد زود شما را شناخت وحق شماست ناراحت باشید از ایشان.......
اکبر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۹
0
0
صفار هرندی بدان خود کرده را تدبیر نیست شماها هنوز سالها باید به عملکرد احمدی نژاد پاسخ بدید چون خودتان هم شریک جرم او هستید
hamed
|
United States of America
|
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۰
0
0
والا چی بگم.... عالییییی بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۰
0
0
فقط خدا پدر اين شخص را بيامرزد كه هنرمندان را بيمه كرد.دستش درد نكند.هر آدمي ميخواهد باشد آن به جاي خود ولي اين مردانگي اش هم به جاي خود.من از او و انديشه هايش نفرت دارم ولي براي بيمه هرروز دعايش ميكنم.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۰
0
0
آقای هرندی این بود آن بصیرتی که می گفتید
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۱
0
0
آیا ایشون غیرازسخنرانی کاردیگری هم دارند؟؟؟
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین