کد خبر: ۱۸۲۹۲۹
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۱ - ۲۰:۵۱

پروژه‌هایی که احمدی‌نژاد دوباره افتتاح کرد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مهر نوشت: سید سعید حیدری طیب با اشاره به سفر روز گذشته هیئت دولت به کرمانشاه، گفت: احمدی نژاد در ابتدای سفر خود نخست ایستگاه پمپاژ و شبکه یک‌هزار و ۸۰۰ هکتاری دشت بیلوار و ایستگاه پست برق ۴۰۰ کیلوواتی مرصاد را به ‌صورت ویدئو کنفرانس افتتاح کرد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی افزود: احمدی نژاد پتروشیمی پلیمر کرمانشاه با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال سرمایه در گردش و سرمایه ثابت ۲۳۰ میلیون یورو و ۷۵۰ میلیارد ریال تسهیلات در پل‌ چهر هرسین و سد مخزنی آزادی که در فاصله ۹۰ کیلومتری شهرستان جوانرود و بر روی رودخانه زمکان احداث شده است را به صورت حضوری افتتاح کرد.

این نماینده مردم در مجلس نهم خاطر نشان کرد: افتتاح چهار پروژه عمرانی بزرگ کرمانشاه در حالی صورت گرفت که سد مخزنی آزادی در ماه رمضان آبگیری و پتروشیمی پلیمر کرمانشاه نیز در ماه‌های گذشته وارد خط لوله شده بود.

حیدری طیب با یادآوری توقف عمیلات ساخت پالایشگاه آناهیتا،‌ تاکید کرد: با پیگیری‌های مداوم در گذشته رسیدگی به وضعیت پالایشگاه آناهیتا در دستور کار وزیر و دستگاه‌های مربوطه قرار گرفت.

این نماینده اصولگرای مجلس نهم با یادآوری مشخص شدن بانک‌های عامل برای پرداخت تسهیلات و همچنین دستور جدی احمدی نژاد مبنی بر پیگیری وضعیت پالایشگاه آناهیتا، تصریح کرد: اکنون عملیات ساخت این پالایشگاه منتظر تخصیص اعتبار از سوی صندوق توسعه ملی است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین