کد خبر: ۱۸۲۹۶۴
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۶
تداوم آلودگی هوا و توصیه‌های اورژانس به بیماران

رییس اورژانس تهران: از تردد غیرضروری در سطح شهر اجتناب کنید

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دکتر هوشنگ فولادی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه آلودگی هوا در پایتخت در شرایط هشدار قرار دارد عنوان کرد: خوش‌بختانه ماموریت‌های اورژانس در روزهای اخیر افزایش نیافته است.

وی ادامه داد: اکنون نیازی به استقرار آمبولانس‌ها در سطح شهر وجود ندارد. اما در صورت اعلام کمیته اضطرار آلودگی هوا و افزایش غلظت آلاینده‌ها در آسمان پایتخت، برای استقرار آمبولانس‌ها در سطح شهر و انجام تمهیدات لازم سریعا اقدام خواهد شد.

رییس اورژانس تهران در ادامه با بیان اینکه کلیه پایگاه‌های اورژانس، به صورت ۲۴ ساعته در خدمت همشهریان هستند، اظهار کرد: علاوه بر این، شماره تماس ۱۱۵ آماده ارائه خدمات مشاوره‌ای است.

فولادی افزود:‌ تماس‌های مردم به اورژانس تهران برای دریافت مشاوره در روزهای اخیر افزایش یافته است.

پوشش امدادی هیئات عزاداری در روز اربعین حسینی
رییس اورژانس تهران درباره پوشش امدادی هیئات عزاداری در روز اربعین حسینی گفت: در اماکن پرازدحام نظیر مسجد ارگ آمبولانس اعزام می‌شود. در صورت درخواست، آماده اعزام ماموران اورژانس به سایر اماکن و دسته‌جات عزاداری نیز هستیم.

تداوم آلودگی هوا و توصیه‌های اورژانس تهران به بیماران
وی در ادامه از مردم خواست تا از ترددهای غیرضروری درون شهری تا حد امکان اجتناب کنند و در صورت لزوم از ماسک‌های مناسب استفاده کنند.

فولادی همچنین ضمن توصیه به گروه‌های در معرض خطر نظیر سالخوردگان، کودکان و زنان باردار به ضرورت باقی ماندن در منزل در شرایط جوی موجود گفت: مبتلایان به بیماری‌های زمینه‌ای نظیر بیماران قلبی – عروقی و ریوی هم اکیدا از سفرهای غیر ضروری درون شهری خودداری کنند و در غیر این‌صورت داروها و اسپری تنفسی خود را به همراه داشته باشند و از ماسک مناسب استفاده کنند.

وی افزود: لازم است افراد از ورزش در فضای باز و پارک‌ها در زمان آلودگی هوا خودداری کرده و همچنین از وسیله نقلیه عمومی استفاده کنند.

رییس اورژانس تهران مصرف لبنیات بویژه شیر، مایعات و سبزی‌ها را در روزهای آلودگی هوا فراموش نکنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
0
0
سلام ،
بشتابید ، بشتابید ، اینجا تهران است ، شهر سراب ، شهر صد دروازه با ظاهری فریبنده و مثل پیرزنانی که آرایش زیاد می کنند . نمی توانیم نفس بکشیم ، عجب آب و هوایی داره تهرون !!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
0
0
نگران نباشید بیکاری آنقدر زیاد شده که همه زیر پتو خوابیدیم فقط یارانه ها را اگر دم در خانه بدهند دیگر به بانک هم رجوع نمیکنیم.
سيد ابراهيم كراماتي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
0
0
يك سوال برايم پيش آمده و آنهم اين است كه: در كشورهاي همسايه ما كه اتفاقا" يا جهان سومي هستند و يا اينكه از نظر توسعه در حد اندازه كشور ما هستند و طبيعتا" پاييز و زمستان هم با آنها مهربانتر از ما نيستند و داستان وارونگي هوا سراغ آنها هم مي رود ؛ آيا ميزان آلودگي در اين شهرها كم و در حد استاندارد است و عواملي غير طبيعي و خود خواسته و خود ساخته به جان هواي تهران افتاده است كه حال و روزش چنين است مثلا" اينكه بنزين ما متفاوت است يا توليدات ديگر ما مانند لنت ترمز ما آلاينده و خطرناك است يا... و يا اينكه شهرهاي ديگر كشورها هم چنين حال روزي دارند و اما اطلاع رساني نمي شود؟
مثلا شهرهايي مانند اسلام آباد و كراچي در پاكستان و دهلي نو و بمبئي در هندوستان و استانبول و آنكارا در تركيه بغداد و بصره در عراق ، رياض و جده در عربستان و...
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین