کد خبر: ۱۸۳۲۳
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۸۴ - ۱۵:۰۷

علي کريمي: اهداف اين مسابقه دوستانه فراتر از دوئل من و پارک است

آفتاب‌‌نیوز : به نقل از وب سايت علي کريمي بازيکن شماره هشت بايرن مونيخ ضمن بيان مطلب فوق گفت:
اين مسايل باعث شده است که اهداف اصلي اين ديدار تدارکاتي يعني هماهنگي هر چه بيشتر بازيکنان در مکان هاي تعيين شده بسيار کمرنگ شود.
وي ادامه داد :مربّي تيم ملّي در چنين ديدارهاي دوستانه و تدارکاتي بدون ترس از نتيجه بازي بايد ميدان مانور را براي تغييرات تاکتيکي و همچنين گزينش بازيکنان جديد را داشته باشد.
هافبک ملي پوش تيم بايرن مونيخ آلمان همچنين يادآور شد: هيچگونه حسّاسيتي کاذبي در مواجهه با بازيکن کره اي کانديداي مرد سال آسيا ندارم و اين بازي هرگز نمي تواند معياراصلي براي اين گزينش باشد. اهداف اين مسابقه دوستانه فراتر از دوئل من و پارک است. اين بازي بين ايران و کره جنوبي است و نه بين من و پارک جي سونگ.
وي در مورد اينکه چگونه مي خواهد در اين ديدار به ميدان برود گفت: خودم هم نمي دانم. بايد در مسير مسابقه و با توجّه به شرايط پيش آمده تصميم گيري کنم. خدا کند دچار سردرگمي نشوم.
اين بازيکن ادامه داد: گل هايي را که به کره جنوبي زدم مخصوص آن مسابقه بود و بيشتر روي همکاري مهدوي کيا و کعبي به دست آمد که متاسفانه اين دو نيستند. به هر حال هر مسابقه حال و هواي خود را دارد.
ضمن اينکه هرگونه پيش بيني در مورد اين ديدار خيالي است و در ميدان مسابقه گاهي سرنوشت طوري رقم مي خورد که به مغز کسي خطور نکرده است .
علي کريمي در پايان تاکيد کرد: با تحولات تازه در فوتبال کره جنوبي و اينکه آنها در خاک خود با ما روبرو مي شوند کار تيم ملّي بسيار مشکل است. امّيدواريم با يک بازي خوب و دست جمعي باعث شادي هموطنان خود گرديم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین