کد خبر: ۱۸۳۳۳۷
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۱ - ۱۸:۵۸

خواهران دزد در «پاساژ پروانه» دستگیر شدند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سرهنگ محسن خانچرلی، رئیس پلیس پیشگیری پایتخت، گفت: جمعه گذشته ماموران یگان انتظامی و اجرائیات شهرداری منطقه ۱۲ مستقر در جمعه بازار پارکینگ پروانه در حال گشتزنی بودند که دو نفر از غرفه داران با مراجعه به آنها اعلام کردند که تعدادی از اموالشان از سوی دو زن به سرقت رفته است.

سرهنگ خانچرلی در ادامه گفت: با دریافت این خبر، تیم های عملیات این یگان با هماهنگی ماموران زن کلانتری ۱۰۹ بهارستان، برای شناسایی و بازداشت سارقان اقدامات خود را آغاز کرده و محدوده مورد نظر را تحت بازرسی قرار دادند و هر دو متهم را که دو زن بودند، شناسایی و با همکاری پلیس های زن بازداشت کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، وی در ادامه افزود: هر دو متهم هنگام بازداشت اقدام به سر و صدا کرده و سعی داشتند با جوسازی خود را بی‌گناه جلوه دهند که با سرعت عمل ماموران و همچنین اظهارات مالباختگان این اقدام نیز به نتیجه نرسیده و هر دو متهم به کلانتری ۱۰۹ بهارستان منتقل شدند که در کلانتری تحت بازجویی قرار گرفتند و مشخص شد که هر دو خواهر بوده و با همدستی هم اقدام به پرسه زنی در جمعه بازار این محدوده و سرقت از غرفه های آن می‌کردند.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت در پایان گفت: هر دو متهم پس از اینکه از سوی مالباختگان شناسایی شدند به جرم خود اعتراف و در بازرسی از وسایل آنها ۱۹ عدد رومیزی، ۴ عدد سنگ قیمتی، یک عدد قوری سنگی قدیمی، یک عدد ساعت جیبی، سه جفت روفرشی، ۷ عدد رومبلی، دو عدد جا اسفندی آهنی، یک عدد شلوار مخمل کشف و ضبط شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
0
0
سلام ، از سخنان حضرت علی (ع) :
فقر از هر دری تو برود ، ایمان از پنجره فرار می کند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
0
0
افتابه دزدها دستگیر شدن
حالا همه رسانه ها با اب و تاب این خبر رو منتشر میکنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۸
0
0
دادگاهشون باید در اسرع وقت وبسیار شدیدتر از اختلاسهای 3000 و ... میلیاردی برگزار وحکم صادر شود تا امنیت عمومی در جمعه بازارها برگردد وکسی فکر نکند میتواند آفتابه دزدی کند درجایی که مردانش 3000 میلیارد رو مثل اب خوردن بالا میکشند ویکساله حکمشون صادر نشده ویا کش داده نشده است!
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین