آفتابنیوز : آفتاب: در مراسم شروع فعاليت اين شعبه كه با حضور مديران ارشد بانك برگزار شد، «ناصر سالار، مديرعامل بانك گردشگري» اظهار داشت: «سال ۹۱ قطعا سال ماندگاري در حيات بانك گردشگري است. سالي كه در آن گشايش شعب از سر گرفته شد و شعبههاي كرمان و كرج در شهرستانها و در تهران نيز شعب توحيد، صادقيه، قدس و اكنون سعادت آباد خدماترساني خود را به مشتريان آغاز كردند.»
وي افزود: «از طرفي ديگر نيز در اين سال، نماد بانك در فرابورس هم بازگشايي شد و فعاليتهاي بانك در بازار سرمايه نيز بدين شكل به روال عادي خود وارد شد كه اين موارد، همگي جاي شكر دارد.»
سالار تاكيد كرد: «گشايش هر شعبه، فصل جديدي در خدماترساني به مشتريان و مراجعان بانك است و از اين بابت است كه شروع فعاليت شعبه سعادتآباد را به عنوان يك اتفاق مبارك و مثبت، شادباش ميگوييم.»
مدير عامل بانك گردشگري افزود: «هدف ما اين است كه در بانك گردشگري، مراجعان به شعب را با استفاده از خدمات مناسب و رفتار و برخورد خوب كاركنان شعب، تبديل به مشتري بانك كنيم و از اين رو است كه انتظار داريم همه شعب ما از اين بابت الگو و سرآمد باشند كه با شناختي كه از همكاران وجود دارد و سابقهاي كه از شعب فعال به ثبت رسيده، تحقق اين انتظار را دور از دسترس نميدانم.»
در ادامه «ابراهيم صادقي، معاون امور اعتباري بانك گردشگري» نيز اظهار داشت: «بانك گردشگري به عنوان يك برنامه مهم، مد نظر دارد كه نظامنامه اعتباري خود را مورد تجديد نظر قرار دهد و از پيچيدگيهاي اعطاي اعتبارات و رفتارهاي سليقهاي كه گاه در اين راستا صورت ميگيرد، تا حد ممكن بكاهد».
وي اظهار داشت: «مصمم هستيم كه با گسترش شعب و كسب و كارهاي مالي و بانكي، تداوم فعاليت و بقاي خود را در بازار رقابتي تضمين كنيم و با جذب منابع پايدار، ريسك فعاليتهاي خود را مديريت كنيم.»
به گزارش روابطعمومي بانك گردشگري، صادقي تاكيد كرد: «يكي ديگر از برنامههاي ما اين است كه حساسيت شعب را نسبت به فعاليتهاي اقتصادي و عملكرد مالي بالا ببريم و مسووليتها و سطوح اركان اعتباري را به خود شعب ارجاع دهيم تا از اين طريق، موجبات ارتقاي چشمگير بهرهوري و بهبود عملكرد شعب را فراهم كنيم.»