کد خبر: ۱۸۳۹۰۵
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۶

استاندار کهگیلویه و بویراحمد: امر به معروف فقط گیردادن به تارموی زنان نیست/ پول گاز سی ان جی به کجا می‌رود؟

سال تولید ملی فقط بنر شده است
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: «سید حسین صابری» در جلسه صیانت از حقوق شهروندی که در استانداری استان و با حضور مسولین استانی برگزار شد با بیان این مطلب به انتقاد از برخی نام گذاری مغازه‌ها و مجتمع‌های تجاری در یاسوج پرداخت و گفت: این اسامی که بر سر در برخی از مغازه‌های شهر است چه معنایی دارد.

وی خطاب به شهردار یاسوج افزود: چرا برخورد نمی‌کنید؟ قصابی امام زمان (عج) یعنی چه؟ چرا باید تابلو بزند مجتمع تجاری محمد رسول الله؟

سال تولید ملی فقط بنر شده است

به گزارش ایلنا، استاندار در ادامه با اشاره به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری گفت: وزیر صنعت معدن تجارت با افتخار می‌گوید برنج تایلندی وارد کردیم، اینجای تاسف دارد که برنج روستاییان روی دستشان مانده باشد و ما برنج وارد کنیم. اگر قد برنج یک سانتی متر نباشد اتفاقی نمی‌افتد و روزه‌مان هم باطل نمی‌شود.

وی با بیان اینکه سال تولید ملی فقط بنر شده و در حد شعار باقی مانده است، گفت: به جای حمایت از تولیدات داخلی اجناس خارجی را در بازار می‌بینیم.

صابری با انتقاد از معاون عمرانی شهرداری یاسوج گفت: این چه برخوردی است که معاون عمرانی شهرداری یاسوج درتلویزیون با مردم دارد که می‌گوید چون اهالی دو سال است پیگیری نکردند ما هم دست از کار کشیدیم. این افراد توضیح دهند که این چه ادبیاتی است.

استاندار در ادامه گریزی به وضعیت حجاب در نمایشگاه یاسوج نیز زد و گفت: آقای شهردار و مدیر کل صنعت و معدن و تجارت این نمایشگاه شما چه مفهومی دارد که مانکن زنده با بد‌ترین وضع ظاهری در آن دیده می‌شود. برخورد کنید و از غرفه دار تعهد کتبی بگیرید.

پارک دوبله ماشین برای کارت زدن و اضافه کاری گرفتن

وی گفت: ساعت ۶ عصر دیدم کارمند استانداری ماشینش را در خیابان دوبله پارک کرده و کارت حضور و غیاب خود را وارد دستگاه می‌کند، به این فرد می‌گویم این اضافه کاری را که برای زن و بچه خود می‌بریم حرام است. من نمی‌دانم خدا به چه چیز ما دل خوش کرده است که به ما این همه لطف دارد.

صابری گفت: به خانم کارمند استانداری می‌گویم در این اتاقی که هستی ۴ تا نا‌محرم نشسته اتاقت را به جای دیگر منتقل کن، حالا این خانم به زمین و زمان نامه می‌نویسد و شکایت می‌کند که این لطف است یا ظلم. اصلا از این به بعد من را برای جلسات خبر نکنید که اینطور حرف بزنم و به حاشیه بروم.

پول گاز سی ان جی به کجا می‌رود؟

صابری افزود: در هیچ کجای دنیا ۶ پمپ گاز را ذخیره نمی‌کنند تا یک پمپ کار کند. ماشین‌ها تا ساعت ۴ بعد از ظهر صف می‌کشند برای سی ان جی و بعد که متصدی پمپ را از خواب بیدار می‌کنند می‌گوید حقوقم را ندادند من هم کار نمی‌کنم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مگر جایگاه‌های سوخت پول گاز خودرو‌ها را از مردم نمی‌گیرد که حقوق این‌ها را نمی‌دهد. اگر پول گاز مصرفی پمپ‌ها هم به شرکت گاز پرداخت نمی‌شود پس این پول‌ها کجا می‌رود.

گزارش مسئولان استان به استاندار

موسوی اطهر رئیس اداره اماکن نیروی انتظامی استان در این جلسه گفت: ما کف خیابان هستیم. قبل از این نیز کارهای فیزیکی انجام می‌دادیم ولی الان چند سال است که کار فرهنگی می‌کنیم و روزانه با سرکشی در تفرجگاه‌ها به وظیفه خود در این زمینه جامعه عمل می‌پوشانیم.

نماینده آموزش پرورش نیز دراین جلسه گفت: در این زمینه ما با انتشار ۵ کتاب و توزیع آن در مدارس در رابطه مبارزه با بد حجابی گام‌های موثری برداشته‌ایم.

در این میان «سید حسین صابری» ضمن قطع کردن صحبت‌های نماینده آموزش و پرورش گفت: روی این ۵ کتاب مانور ندهید چرا که این ۵ کتاب در سال ۸۳ منتشر شده است و قانون عفاف از ۲۷ دیماه سال ۸۴ شروع شده است.

صابری افزود: تازه این کتاب‌ها توسط وزارت آموزش و پرورش چاپ شده است که آقایان به عنوان عملکرد اموزش و پرورش استان معرفی می‌کنند.

استاندار ادامه داد: همین کار‌ها را می‌کنید که معلم پرورشی می‌‌آید و پدر جنگل و درخت و آب مردم را در می‌آورد تا پرورش ماهی ایجاد کند. بله آموزش و پرورش در زمینه تخریب جنگل و پرورش ماهی فعال است.

صابری ادامه داد: نگویید می‌خواهیم زن بدحجاب بگیریم. همه امر به معروف این نیست که به دو تا تار موی زن گیر بدهیم، حق یتیم را خوردن، اضافه کار و ماموریت الکی همه را‌‌ رها کردیم چسبیدیم به خانمی که از فقر اقتصادی روسری کوتاه پوشیده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۳
0
0
اگه جرات داری اسم اون یه نفر بگو شما ها فقط بلدین بگین خوردن بردن خب بگین کین حداقل مردم بدونند
mehrdad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۳
0
0
با سلام
همه عملکردها شده فقط حجاب ؟ همه در گزارش عملکرد خود از برخورد با بدحجابي گزارش ميدهند ! آخه برادر من ! شکم گرسنه حجاب حاليشه ؟
کیوان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۳
0
0
دمت گرم استاندار
هم وطن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۳
0
0
آفرین بر این مرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
0
0
بگم؟ بگم؟
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین