کد خبر: ۱۸۳۹۶۶
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۱ - ۱۰:۳۴

اولمرت: نتانیاهو ۱۱ میلیارد دلار اسراییل را برای مقابله با ایران هدر داد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: ایهود اولمرت نخست وزیر سابق اسراییل و رییس حزب مخالف کادیما، دولت نتانیاهو را به هدر دادن بودجه نظامی اسراییل برای مقابله با برنامه هسته ای ایران متهم کرد. 

اولمرت در مصاحبه با شبکه دو تلویزیون رژیم صهیونیستی با انتقاد از نتانیاهو گفت :"دولت نتانیاهو ۱۱ میلیارد دلار از بودجه نظامی اسراییل را صرف پروژه های بدون نتیجه برای مقابله با برنامه هسته ای ایران کرد."

اولمرت با " بلند پروازی ماجراجویانه " خواندن اقدامات ۴ سال گذشته نتانیاهو و باراک افزود :" آنها سال ۲۰۱۲ دنیا را با تهدید حمله به ایران ترساندند و در آخر هم هیچ کاری نکردند."

اولمرت در این مصاحبه با اشاره به اینکه طرح های پرهزینه نتانیاهو برای مقابله با برنامه هسته ای ایران راه به جایی نمی برد از این طرح ها به خاطر آنچه که هدر دادن بودجه های نظامی اسراییل خواند ، به شدت انتقاد کرد.

اظهارات اولمرت با واکنش شدید دفتر نتانیاهو مواجه شد و دفتر نخست وزیر اسراییل روز شنبه دربیانیه ای با رد اظهارات اولمرت وی را به اتهام زنی های بی اساس علیه دولت و نتانیاهو متهم کرده و اعلام کرد که هزینه های امنیتی ۴ سال گذشته دولت نتانیاهو در جهت تقویت امنیت شهروندان اسراییلی بوده است.

همچنین دفتر ایهود باراک وزیر دفاع اسراییل نیز با صدور بیانیه ای با رد اظهارات اولمرت از هزینه های امنیتی و دفاعی اسراییل در ۴ سال گذشته دفاع کرده و هزینه های مربوط به مقابله با برنامه هسته ای ایران را در جهت منافع و امنیت اسراییل دانسته است.

در آستانه انتخابات ۲۲ ژانویه اسراییل (۹ روز دیگر)انتقادات مخالفان از سیاست های دولت نتانیاهو در ۴ سال گذشته افزایش یافته است با این حال نظر سنجی ها حاکی از پیشتازی ائتلاف حاکم لیکود – بیتونا در انتخابات است.

به گزارش عصر ایران،اخیرا "یوال دیسکین" رییس سابق دستگاه اطلاعات داخلی رژیم صهیونیستی(شین بت) نیز در اظهاراتی با مسخره کردن جلسات نتانیاهو و باراک برای مقابله با برنامه هسته ای ایران گفته است :" باراک و نتانیاهو جلسات مهم و حساسی را در حالی که سیگار می کشیدند و مشروب می خوردند،برای مقابله با برنامه هسته ای ایران برگزار می کردند." 

این اظهارات بازتاب وسیعی در رسانه های اسراییل داشته است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
0
0
تو چرا حرص می خوری ؟

از پول بابا بزرگه .!!!!!!!!!!!!!!!!
ش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
0
0
امیدوارم ایران به دنبال حمله به اسرائیل نباشه
و منطقه همیشه در آرامش بمونه
ش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
0
0
فکر نکنم دنیا مشکل خیلی بزرگی داشته باشه
احساس میکنم این مشکلات نمایی هست و ساختگیه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین