کد خبر: ۱۹۰۰۷۹
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۶

شعار داماشی‌ها علیه مدافع پرسپولیس

هواداران داماش به شدت تیمشان را تشویق می‌کنند. آنها همچنین علیه سید جلال حسینی شعار دادند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مدافع تیم پرسپولیس با قاب عکس مرحوم سیروس قایقران وارد زمین شد.

 دیدار تیم‌های داماش گیلان - پرسپولیس در مرحله نیمه‌نهایی جام‌حذفی در حالی از ساعت 17 آغاز شده که حدود 16 هزار نفر در ورزشگاه حضور دارند.

*از اسکوربورد ورزشگاه عکسی از امیر عابدینی مدیرعامل داماش به نمایش درآمد که وی در حال نشان دادن تیم داماش بود. امیر عابدینی و شهرام قویدل مالک باشگاه داماش اختلافات شدیدی با هم دارند.

*با آغاز دیدار داماش و پرسپولیس جایگاه خبرنگاران مملو از خبرنگاران شده و عده‌ای نیز بدون کارت خبرنگاری ایستاده بازی را تماشا می‌کنند. مدیر روابط عمومی ورزشگاه عضدی تلاش زیادی می‌کند تا افراد متفرقه را به جایگاه خبرنگاران راه ندهد.

*هواداران داماش پلاکاردهای مختلفی با خود به ورزشگاه آورده‌اند که یکی از آنها کلمه رشت بود و عکاسان با دیدن این صحنه به عکاسی پرداختند. ضمن اینکه آنها یک پارچه همراه آورده بودند که روی آن نوشته شده بود: «تیم‌های پایتخت اهمیتی برای ما ندارد و قلب شهر باران به عشق داماش می‌تپد.»

*بازیکنان پرسپولیس هنگام ورود به زمین پارچه‌ای در دست داشتند که در آن از سوی روابط عمومی باشگاه پرسپولیس درگذشت مادر مهدی مهدوی‌کیا تسلیت گفته شده بود. همچنین در دست بازیکنان داماش نیز پلاکاردی وجود داشت که روی آن سال حماسه‌ سیاسی و حماسه‌ اقتصادی گرامی داشته شده بود.

*سید جلال حسینی که اهل انزلی است قاب عکس مرحوم سیروس قایقران بازیکن سابق تیم ملی فوتبال کشورمان را به مناسبت به سالگرد درگذشت وی در دست داشت.

*پیش از آغاز دیدار پرسپولیس- داماش بازیکنان 2 تیم به دلیل درگذشت مادر مهدی مهدوی‌کیا یک دقیقه سکوت کردند. بازیکنان پرسپولیس با بازوبند مشکی در زمین حاضر شده است.

به گزارش تسنیم،هواداران داماش به شدت تیمشان را تشویق می‌کنند. آنها همچنین علیه سید جلال حسینی شعار دادند.
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین