کد خبر: ۱۹۰۰۸۰
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۸

وعده رویانیان به بازیکنان عملی مي‌شود؟

محمد رویانیان شب گذشته با بازیکنان پرسپولیس برای صرف شام به رستوران رفت و پس از کمی صحبت با آنها به سرخپوشان وعده پاداش در صورت پیروزی را دارد و شنیده ها نیز حاکی از این موضوع است که شاید با پیروزی سرخپوشان جریمه های آنها نیز بخشیده شود.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: با توجه به اینکه دیدار تيم هاي فوتبال پرسپولیس و داماش در مرحله نهایی رقابت های جام حذفی امروز ساعت 17 برگزار مي شود، هواداران اندک سرخپوشان یک صدا به تشویق پرسپولیسی ها پرداخته اند.

از میان 15 هزار جایگاهی که در استادیوم رشت وجود دارد تنها 1500 جایگاه به پرسپولیسی ها اختصاص داده شده و با توجه به این تعداد کم تماشاگران تشویق بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس بیشتر از داماشی ها به گوش می رسد و این در حالیست که طرفداران پرسپولیس با لباس های یکدست قرمز رنگ در ورزرشگاه حضور یافتند و هواداران داماش نیز با لباس های آبی رنگ در ورزشگاه حاضر هستند.

براساس اين گزارش: 10 لیدر پرسپولیس با هماهنگی میان 2 باشگاه در استادیوم رشت حضور دارند و برخلاف انتظارات آب و هوای رشت بسیار گرم و مطلوب است و همه شرایط برای یک دیدار جذاب مهیاست.

لازم به ذکر است: محمد رویانیان شب گذشته با بازیکنان پرسپولیس برای صرف شام به رستوران رفت و پس از کمی صحبت با آنها به سرخپوشان وعده پاداش در صورت پیروزی را دارد و شنیده ها نیز حاکی از این موضوع است که شاید با پیروزی سرخپوشان جریمه های آنها نیز بخشیده شود.

شایان ذکر است: کاروان پرسپولیس برای رفت و آمد در شهر توسط مأموران انتظامی اسکورت می شود و دور تا دور هتل نیز برای ایجاد امنیت بیشتر توسط مأمورین مربوطه محافظت می گردد تا هیچگونه حاشیه ای برای انجام این مسابقه صورت نگیرد.

در این گزارش آمده است: شب گذشته درگیری کوچکی نیز میان مسئولان باشگاه پرسپولیس با مدیران هتل کادوس بوجود آمد که از نکات حاشیه ای پیش از دیدار این 2 تیم به شمار می رود.

گفتني است: سعید راد و فردین معصومی در هتل کادوس حاضر هستند و با بازیکنان و کادر فنی این تیم گپ و گفت هایی را انجام داده اند.

شایان ذکر است: قرار است پیش از آغاز مسابقه بخاطر فوت مادر گرامی مهدی مهدوی کیا یک دقیقه سکوت در استادیوم رشت حکمفرما شود.

لازم به ذکر است: برخی ها این مسابقه را دوئلی میان عابدینی و رویانیان هم می دانند چرا که مدیرعامل سرخپوشان اظهار داشته که مدیریت عابدینی در رأس داماش غیر قانونی است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران،این گزارش حاکی است:سرخپوشان پایتخت با عکس سیروس قایقران وارد میدان خواهند شد، ضمن اینکه مالکی و منتقمی نیز در اردوی تیم فوتبال پرسپولیس حضور یافته اند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین