کد خبر: ۱۹۰۲۳۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۷

احمدی نژاد در دیدار نمایندگان: مسائل داخلی با انتخابات پرشور بیش از گذشته سامان می یابد

رييس جمهور تاكيد كرد: نبايد از ورود به مباحث زيربنايي و تحولي نگران بوده و هراسيد بلكه بايد شجاعانه به اين مباحث ورود پيدا كرده و در جهت رفع مسايل تلاش كرد و اين شدني است چرا كه ظرفيت‌هاي آن در كشور وجود دارد، البته اينها مواردي است كه دشمنان هرگز نمي خواهند كه ما در آن ورود پيدا كنيم.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رئیس جمهور درجلسه با نمایندگان مجلس گفت: با انتخابات پرشور، هم مسائل داخلي بيش از گذشته سامان مي يابد و هم شرايط منطقه اي و بين المللي به نفع ملت ايران تغيير مي كند .
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری محمود احمدي‌نژاد یکشنبه شب در ديدار نوروزي نمايندگان مجلس شوراي اسلامي با تبريك فرا رسيدن سال نو و نوروز و اظهار اميدواري از اينكه سال جديد سالي سرشار از عزت، موفقيت، سلامتي و پيشرفت براي ملت‌ ايران و همه ملت‌ها باشد، اظهار داشت: ميثاق مشترك ما پافشاري بر توحيد، عدالت، پاكي، خدمت، صداقت و ارزش‌هايي است كه انقلاب اسلامي آنها را به يكباره زنده كرد.
 
رييس جمهور اخلاص و كار براي خدا را مورد تاكيد قرار داد و گفت: تجربه نشان داده كه هر جايي كه با اخلاص و براي خدا ايستادگي و تلاش شده در همان جا جلو رفته و پيشرفت داشته‌ايم.
 
دكتر احمدي نژاد گفت: وجود ايران پيشرفته ، متحد، موحد، الهام بخش، زمينه ساز حكومت جهاني و سرشار از عدالت و توحيد آرزوي تاريخي ملت ايران است و تحقق آن، نيازمند اتخاذ تصميمات بزرگ و زيربنايي و اجراي طرح‌هاي تحولي است.
 
رييس جمهور تصريح كرد: غلبه بر فشارها و حركت در مسير پيشرفت كشور نيازمند همدلي و همراهي دولت و مجلس و ايستادگي بر اجراي طرح‌هاي تحولي است.
 
دكتر احمدي‌نژاد خاطرنشان كرد: اگرچه اقدامات روبنايي لازم و ضروري است و بايد دنبال شود ولي به تنهايي نمي تواند كشور را به مقصد برساند لذا بايد به موازات آن، طرح‌هاي اساسي و تحولي را پيگيري نمود كه اگر اين كارها انجام نشود هر چقدر هم تلاش كنيم باز هم مشكلات پابرجا خواهد ماند.
 
رييس جمهور گفت: توجه به مسائل اساسي و زيربنايي از مهمترين مباحثي است كه بايد دولت و مجلس آن را مورد توجه جدي قرار دهند.
 
رييس جمهور تاكيد كرد: نبايد از ورود به مباحث زيربنايي و تحولي نگران بوده و هراسيد بلكه بايد شجاعانه به اين مباحث ورود پيدا كرده و در جهت رفع مسايل تلاش كرد و اين شدني است چرا كه ظرفيت‌هاي آن در كشور وجود دارد، البته اينها مواردي است كه دشمنان هرگز نمي خواهند كه ما در آن ورود پيدا كنيم.
 
دكتر احمدي‌نژاد گفت: اگرچه دشمن تحريم كرده است اما مي شود اين تحريم ها را آنچنان بي اثر كرد كه آنان در دنيا شرمنده شوند و شرط آن اين است كه چند تصميم بزرگ زير بنايي و شجاعانه اتخاذ كرده و به اجرا درآورد.
 
وي گفت: هيچ كاري در كشور بزرگتر از اصل انقلاب اسلامي و دفاع مقدس نيست اينها در كشور اتفاق افتاد و اين نشان مي دهد كه مي توان اقدامات بزرگ ديگري نيز به سامان رسانيد و ظرفيت هاي اقتصادي، فرهنگي و انساني آن نيز وجود دارد.
 
رييس جمهور خاطرنشان كرد: دولت تا ثانيه آخر به كار و خدمت رساني خود ادامه خواهد داد و به فضل الهي يك لحظه هم در كار دولت وقفه اي بوجود نخواهد آمد. دولت تا لحظه آخر با همان شتاب و انگيزه اوليه به كار خود ادامه خواهد داد و ثانيه آخر مثل ثانيه اول كارها را جلو خواهد برد.
 
دكتر احمدي‌نژاد گفت: دشمنان در سال 91 شرايطي فراهم و تحميل كردند و انتظار داشتند كه كشور دچار بحران شود اما عده اي از فرزندان بي نام و نشان اين ملت خالصانه و به صورت شبانه روزي كار و تلاش و فداكاري كردند و تا حدود زيادي طراحي‌هاي دشمنان را خنثي نمودند.
 
رييس جمهور گفت: ملت ايران ثابت كرده است كه با فشارها و جنگ رواني دشمنان دست از اصول و آرمانهاي خود برنخواهد داشت.
 
دكتر احمدي‌نژاد در بخش ديگري از اظهارات خود به موضوع انتخابات اشاره كرد و گفت: دولت به دنبال انتخابات بسيار پرشور و با مشاركت حداكثر ممكن است و به فضل الهي حضور مردم همه معادلات را به نفع ملت تغيير خواهد داد.
 
رييس جمهور افزود: با انتخابات پرشور ،هم مسائل داخلي بيش از گذشته سامان مي يابد و هم شرايط منطقه اي و بين المللي به نفع ملت ايران تغيير مي كند.
 
دكتر احمدي‌نژاد گفت: تمام تلاش دشمنان اين است كه مردم را مايوس كنند ولي وقتي مردم به صحنه آمدند همه چيز تغيير خواهد كرد و بنابراين بايد همه، جهت و مسيرمان به سمت مشاركت گسترده مردم در انتخابات باشد.
 
رييس جمهور كار براي خدا و ارزش هاي الهي را مورد تاكيد قرار داد و گفت: همه بايد در جهت مشاركت حداكثري تلاش كنيم و فضاي انتخابات بايستي فضايي بانشاط، برادرانه و قانونمند باشد.
 
در اين ديدار كه در فضايي بسيار صميمي و دوستانه حدود دو ساعت به طول انجاميد تعدادي از نمايندگان مجلس نيز در سخناني با تبريك سال نو به رييس جمهور و مجموعه دولت، برخي از پيشنهادات و همچنين مطالبات حوزه هاي انتخاباتي خود را با رييس جمهور در ميان گذاشتند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Germany
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
0
4
آخه کسی که به قانون عمل نمی کنه چرا یکسره حرف قانون مداری می زنه؟ 8 سال فقط حرف و وعده و وعید!
ناشناس
|
United States of America
|
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
0
1
خوب که اقای ریس جمهور بیشر مصوبات اقایون وکیل الدوله ها را اجرا نکرد وگرنه اقایون هر شب میرفتن شب نشینی خدمت رییس جمهور
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین