کد خبر: ۱۹۰۷۲۰
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۷
هفته سی و دوم لیگ برتر فوتبال

حاشیه دیدار ذوب آهن و پرسپولیس/ نصف جهان،خلیج فارس را در آغوش گرفته است

دیدار تیم‌های ذوب آهن و پرسپولیس در حالی از دقایقی پیش آغاز شد که هواداران تیم اصفهانی امیدوارند تیمشان با برتری برابر حریف، شانس خود را برای ماندن در لیگ برتر بیشتر کنند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دیدار تیم‌های فوتبال ذوب آهن و پرسپولیس در چارچوب هفته سی و دوم لیگ برتر فوتبال در حالی از ساعت 17 امروز (جمعه) در ورزشگاه فولادشهر آغاز شد که حدود 5000 هوادار اصفهانی با حضور در ورزشگاه امیدوارند شاهد برتری تیم خود باشند.

ذوب آهن برای بقا در لیگ برتر نیاز مبرمی به پیروزی برابر سرخ پوشان دارد. هواداران ذوب آهن از ساعتی قبل از شروع بازی، نیمی از سکوهای ورزشگاه را پر کرده بودند و با شعار «ذوب آهن با غیرت»، روحیه بازیکنان خود را برای نبرد با حریف آماده می‌کردند.

«امروز، نصف جهان، خلیج فارس را در آغوش گرفته است، امروز همه بوشهریم.» این متن پارچه نوشته‌ای است که باشگاه ذوب آهن برای همدردی با مردم زلزله زده استاد بوشهر آماده کرده بود و قبل از بازی آن را در کنار زمین به نمایش گذاشت.

به گزارش ایسنا، همچنین پیش از شروع بازی، بازیکنان و تماشاگران به احترام زلزله زدگان بوشهر یک دقیقه سکوت کردند.

سپهر حیدری، مدافع با تجربه ذوب آهن که سابقه پوشیدن پیراهن پرسپولیس را هم دارد به دلیل محرومیت در این بازی نمی‌تواند به میدان برود و به همین دلیل از روی سکوها بازی را تماشا می‌کند. هواداران پرسپولیس هم که از حضور حیدری در تیمشان خاطرات خوشی دارند به شدت او را تشویق کردند.

حدود 20 درصد از سکوهای ورزشگاه فولادشهر به هواداران پرسپولیس اختصاص یافته و عده‌ای هم پشت یکی از دروازه‌ها و روی چمن‌ها نشسته‌اند.

ترکیب دو تیم

ذوب آهن:

گئورگ کاسپاروف، علیرضا محمد، حمید شفاعت، محمد صلصالی، قاسم حدادی فر، پیام صادقیان، اسماعیل فرهادی، محسن مسلمان، محمد برجلو، محسن بیاتی نیا و سینا عشوری.

پرسپولیس:

نیسون کوریا، سید جلال حسینی، محسن بنگر، حسین ماهینی، امیرحسین فشنگچی، میثم نقی زاده، محمد نوری، ولاتکو دانوسکی، عادل کلاه کج، کریم انصاری فرد و غلامرضا رضایی.

قضاوت این دیدار بر عهده البرز حاجی پور است. سعید زارع و محمدرضا غنو او را در این امر یاری می‌کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین