پایگاه خبری آفتاب
۰۲ /تير /۱۴۰۵
Tuesday 23 June 2026
News ID:۱۹۱۰۷۱
۰۸:۲۳
۱۳۹۲/۰۱/۲۷

ورزش کردن در فضای باز را جدی بگیرید

پزشکان به افرادی که علاقه‌مند به ورزش کردن هستند ،ورزش در فضای باز و سرسبز را به جای ورزش در سالن های سربسته‌ توصیه می‌کنند.
۰۸:۲۳
۱۳۹۲/۰۱/۲۷
به گزارش آفتاب نیوز، آفتاب: ورزش کردن افراد در فضای باز و طبیعت سبب شادابی و نشاط و کسب اکسیژن بیشتر توسط بدن و کاهش بالا رفتن حرارت بدن در اثر فعالیت های ورزشی به دلیل جریان داشتن هوای تازه می شود.

گفتنی است؛ ورزش کردن در طبیعت سبب تقویت خلق و خو و نیز افزایش انگیزه برای ورزش کردن و نیز بالا رفتنی سطح اعتماد به نفس و مهمتر از همه سوزاندن کالری بیشتر در افراد می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران،البته پزشکان هشدار می دهند که در هوای بسیار گرم و یا در زمانی که آلودگی هوا زیاد است افراد ورزش نکنند به ویژه سالمندان و بیماران قلبی و عروقی.
Error Report
ارسال پیام
captcha
پیام های شما
وزش
Russian Federation
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۷
صبح کارمندی بعد از ظهر چه؟ برو بگرد مثل من یه جای پیدا کن با ورزش حالشو ببر
Answer
بهزاد
United States of America
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۷
کارمند عزیز ساعت 5 صبح از خواب بیدار بشی به ورزشت هم می رسی
Answer
فریبا
Germany
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۷
خوبه یه فکری واسه ورزش صبحگاهی کارمندان بشه !گاهی ماازپنجره اتاق کارمون به هوای لطیف بیرون وخورشیدزیبا نگاه میکنیم وحسرت میخوریم که کاش میتونستیم بریم توپارک بدویم !فکرکنین 30سال از بهترین ایام وساعتهای زندگی تواتاقهای بسته محل کارمیگذره!
Answer