کد خبر: ۱۹۱۲۰۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۲ - ۲۰:۴۳

پیشنهادخیرخواهانه رویانیان برای زلزله‌زدگان

رویانیان گفت: پیشنهاد دادیم عواید بلیت‌فروشی فینال به زلزله‌زدگان بوشهر برسد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: پیشنهاد دادیم عواید بلیت فروشی فینال جام حذفی به زلزله‌زدگان بوشهر برسد.

محمد رویانیان پس از مراسم قرعه‌کشی سازمان لیگ گفت: پیشنهاد دادیم عواید بلیت فروشی مسابقه فینال که 85 درصد آن برای پرسپولیس و 10 درصد مربوط به سازمان لیگ است و 5 درصد هم سپاهان، به زلزله‌زدگان بوشهر تعلق بگیرد. ما حتما این کار را انجام خواهیم داد و امیدواریم که سازمان لیگ نیز چنین اقدامی را عمل کند.

وی افزود: دوست داشتیم فینال در بوشهر برگزار شود اما به دلیل اینکه امکانات لازم فراهم نبود انجام چنین کاری ممکن نیست. به همین خاطر چنین تصمیمی گرفتیم. بازیکنان ما در این امر فعال بودند، حتی حسین ماهینی و استیلی به بوشهر سفر کردند تا به زلزله‌زدگان کمک کنند.

رویانیان در مورد زلزله جدیدی که در سیستان و بلوچستان رخ داده است، اظهار داشت: از شنیدن این مسئله بسیار متاسف شدم به هموطنان خوبم تسلیت می‌گویم و امیدوارم دیگر چنین اخباری را نشنویم. البته از میزان خسارتی که وارد شده اطلاع ندارم.

به گزارش فارس،دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در چارچوب فینال جام حذفی 15 اردیبهشت در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
hamed
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۷
7
4
از سهم تیم پرسپولیس میتونی ببخشی... اما تیمی مثل سپاهان که میلیارد میلیارد پول از دولت نمیگیره...
پاسخ ها
پرسپولیسی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۸
خوبه این سپاهانه که سالیان سال از بودجه کارخونه استفاده میکنه هیچکی هم هیچی نمیگه حالا یه سال پرسپولیس استفاده کنه میشه بیت المال
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۸
0
0
پيشنهاد ميداد داروها و پولهايي که با هواپيما ميبرند سوريه بدهند به زلزله زدگان . هر روز هم هواپيماها را عراق ميکشه پايين بازرسي کنه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین