کد خبر: ۱۹۱۹۴۴
تعداد نظرات: ۹۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۰۸:۴۶

یادداشت تند شریعتمداری خطاب به احمدی نژاد/ ايران به رئيس جمهور ترسو نيازي ندارد

مگر همين جناب مشايي با متهم اول فساد كلان و 3 هزار ميليارد توماني بانكي دستكم دو ملاقات خصوصي در هتل لاله تهران نداشته است؟ چرا موضوع آن ملاقات ها را كه با ذكر سند در دادگاه مطرح شده است فاش نمي كنيد؟ چه كساني با تزريق مبالغ كلان ارز به بازار، باعث آشفتگي بازار ارز شدند و مابه التفاوت آن را به كدام كيسه ريختند و اندوختند؟!
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: حسین شریعتمداری مدیر مسئول کیهان در سرمقاله امروز کیهان با عنوان "  پايان بزرگراه با احتياط برانيد ! " خطاب به احمدی نژاد نوشت: آقاي رئيس جمهور در ماه هاي آخر مسئوليت خود دستاوردهايتان را ضايع نكنيد!

متن کامل این یادداشت بدین شرح است:


سفرهاي استاني يكي از كارآمدترين برنامه هاي دولت نهم بود كه در ميان خدمات فراوان دوره اول رياست جمهوري آقاي احمدي نژاد برجستگي و دستاوردهاي مثال زدني و تحول آفرين داشت. امروزه اما، اگرچه آقاي رئيس جمهور اعلام كرده است كه براي سرعت بخشيدن به پروژه هاي نيمه تمام و در ادامه خدمت رساني به مردم، عازم سفرهاي استاني شده است ولي آنچه در جريان سفرهاي اخير پررنگ تر از افتتاح اين طرح و آن پروژه به چشم مي خورد، هزينه كلان و نجومي از بيت المال براي تبليغ انتخاباتي به نفع نامزد احتمالي حلقه انحرافي و در همان حال، تنش آفريني و حاشيه سازي با حمله به دشمنان فرضي است و باز هم مثل هميشه، بي آن كه براي اثبات ادعاهاي خود هيچ سندي ارائه كند و يا از افراد و جرياناتي كه مدعي است در مسير خدمت رساني ايشان سنگ اندازي مي كنند، كمترين نام و نشان و مشخصاتي بر زبان آورد.
آقاي احمدي نژاد ادعا مي كند؛
«اگر طرح هدفمندي يارانه ها تا مرحله آخر انجام مي شد قرار بود كه هر فرد 250 هزارتومان يارانه نقدي دريافت كند كه متاسفانه با مخالفت رو به رو شد و گفتند با اين كار مردم را تنبل و پول را به بيكاران مي دهيد».
«اگر از جمعيت 75 ميليوني كشور 30 ميليون نفر آماده كار در اقتصاد فعال شوند و براي ساختن كشور كار كنند انقلابي اقتصادي برپا مي شود».
«مي گويند باهات برخورد مي كنيم!... شما عددي نيستيد در برابر ملت كه بخواهيد برخورد كنيد... اگر گوشه اي از پرونده شما را بالا ببريم ديگر جايي در بين ملت نخواهيد داشت»!
«برخي تصور مي كنند وقتي انقلاب ايجاد و جمهوري اسلامي برپا شد ديگر كاري نمانده و همه چيز تمام شده است، در حالي كه ما در ابتداي راه هستيم».
و ادعاهاي ديگري از اين دست كه درباره آن گفتني هايي هست؛
1- اظهارات يكسويه و ادعاي عدالت خواهي جناب احمدي نژاد در حالي است كه اين روزها تورم و گراني افسارگسيخته، امان بسياري از مردم و مخصوصاً اقشار مستضعف و كم درآمد جامعه را بريده است و ايشان اگر در ادعاي مردم دوستي خود صادق هستند- كه انشاءالله باشند- به عنوان رئيس قوه اجرائيه وظيفه دارند تمامي تلاش خود را براي مقابله با گراني و سامان دادن به شرايط اقتصادي كشور به كار گيرند و به جاي سخنراني هاي طولاني و يكسويه، براي مردم توضيح بدهند كه در اين زمينه چه اقدامي انجام داده اند؟!
آيا هزينه 50 ميليارد توماني از بيت المال و از كيسه مردم مظلوم و مستضعف براي تبليغات انتخاباتي آقاي مشايي در استاديوم آزادي را مي توان نمونه اي از عدالت خواهي آقاي رئيس جمهور تلقي كرد؟! اجبار كارمندان دولت براي حضور در اين مراسم و متوقف كردن وظايفي كه آنان در قبال ملت دارند و... كه جاي خود دارد و فعلاً بماند!
ممكن است آقاي احمدي نژاد ادعا كنند كه مراسم استاديوم آزادي براي تبليغ كانديداتوري آقاي مشايي نبوده و بفرمايند بهترين دليل آن كه ايشان در آن مراسم حضور نداشت! كه در پاسخ بايد گفت؛ آقاي رئيس جمهور! يعني حضرتعالي متوجه حضور مشايي در استاديوم نشده ايد؟! چه كسي در محوطه زير جايگاه به انتظار نشسته بود؟! و هنگامي كه برخلاف انتظارتان از مراسم استقبال نشد ترجيح داده شد كه آقاي مشايي آفتابي نشود؟! حالا بحث برسر اين بود كه با توجه به آنهمه تبليغات، غيبت مشايي چگونه قابل توجيه است؟! و آقاي ملك زاده توضيح داد كه بهتر است ايشان مخفيانه از استاديوم خارج شده و در مزار خانم عسل بديعي حضور يابد و خبر آن نيز منتشر شود تا غيبت وي سؤال برانگيز نباشد! و اين فقط يك نمونه كوچك! از هدر دادن بيت المال است و سؤال اين است كه آقاي رئيس جمهور با آن ادعاي غليظ عدالت خواهي- كه البته در دولت نهم واقعيت داشت- امروزه براي اقشار محروم و مستضعف جامعه كه در تورم و گراني افسارگسيخته دست و پا مي زنند چه پاسخي دارند؟!
2- آقاي احمدي نژاد اين ترجيع بند را تكرار مي كند كه «مي خواستيم با اجراي كامل طرح هدفمندي يارانه ها به هر نفر 250 هزار تومان بدهيم ولي نگذاشتند»! و به اين پرسش ها پاسخ نمي دهند كه قصد داشتيد اين مبلغ - در مجموع كلان- را از كدام منبع پرداخت كنيد؟ چه كساني مانع شدند؟ گفتني است اجراي فاز اول هدفمندي يارانه ها دستاوردهاي مهمي داشت كه صرفه جويي در استفاده از حامل هاي انرژي از جمله آنها بود. ولي مگر قرار نبود درآمد حاصل از هدفمندي به حمايت از توليد اختصاص يابد؟ دولت حضرتعالي در اين زمينه دست به چه اقدام قابل قبولي زد؟! تقريبا هيچ! و مگر شرط لازم و ضروري براي اجراي اين طرح، لزوم چاره جويي و مهار تورم نبود؟ آيا حضرتعالي تورم را مهار فرموديد؟ و يا هر از چندگاه به يك حاشيه سازي روي آورديد؟ قرار بود توزيع يارانه ها در ميان دهك هاي كم درآمد باشد ولي دولت محترم به توزيع ناعادلانه و مساوي در ميان همه دهك ها پرداخت- بنابراين نفرمائيد كه از اقشار ثروتمند گرفتيد و به اقشار مستضعف داديد!- از سوي ديگر، دولت در تأمين منابع يارانه هاي كنوني يعني هر نفر 45 هزار تومان با چالش هاي جدي روبرو بوده و هست تا آنجا كه سخن از كسري 20 هزار ميليارد توماني در ميان است و از سوي ديگر در شرايط كنوني وعده يارانه 250هزار توماني علاوه بر آن كه دور از واقعيت و فقط يك شعار دهن پركن است متضمن آزادسازي انفجارگونه قيمت بنزين و برق و گاز وآب و... نيز هست و اين به مفهوم تورم لجام گسيخته اي است كه يارانه 600هزار توماني هم از عهده آن برنمي آيد و تورمي 200درصدي به دنبال دارد. آيا جناب رئيس جمهور از اين واقعيات و محاسبات كارشناسانه خبر ندارند؟ اگر پاسخ منفي است كه تأسف بار است و اگر پاسخ مثبت باشد، بايد پرسيد چرا صادقانه با افكار عمومي برخورد نمي فرمائيد و با رويكرد انتخاباتي واقعيات را وارونه جلوه مي دهيد؟!
3- فرموده اند اگر جمعيت 30 ميليون نفري آماده به كار در اقتصاد فعال شوند، انقلابي اقتصادي برپا خواهد شد، كه سخن قابل قبولي است ولي سؤال اين است كه مگر اشتغال آفريني وظيفه دولت نيست؟ اگر هست- كه هست- دولت محترم در اين زمينه چه كرده است؟ و يا قرار بود چه بكنيد كه به قول حضرتعالي، عده اي مانع شده اند؟!
به عنوان مثال- و فقط يك نمونه- مگر همين آقاي مشايي ايران دوست! در حالي كه مردم كشورش به اشتغال آفريني نياز مبرم داشتند و جوانان متخصص و جوياي كار از بيكاري رنج مي بردند، در ارديبهشت ماه 87، براي ساخت 1000دستگاه ساختمان سرويس بهداشتي بين راهي با شركت اسپانيايي «گينجرو بونو» وارد مذاكره نشده بود. و باز هم، مگر همين آقا كه عقربه قطب نماي آقاي رئيس جمهور همه جا به سوي ايشان نشانه مي رود، ميلياردها تومان بيت المال را براي ساخت سالن هاي همايش كيش در اختيار چند ضد انقلاب فراري ساكن آمريكا نظير «يحيي فيوضي» و دخترش «پانته آ» قرار نداد و در مقابل اعتراض كيهان اعلام كردند كه آنها از ايرانيان عاشق كشورشان هستند! ولي آقاي فيوضي طي مصاحبه اي در آمريكا گفت «وطن من آمريكاست، نه ايران»! و ده ها نمونه ديگر...
4- آقاي رئيس جمهور مي فرمايند «برخي تصور مي كنند وقتي انقلاب ايجاد و جمهوري اسلامي برپا شد ديگر كاري نمانده است و همه چيز تمام شده است، در حالي كه ما در ابتداي راه هستيم»! ايشان باز هم مانند هميشه توضيح نمي دهند چه كسي چنين ادعايي كرده است؟! ولي براي اطلاع جناب رئيس جمهور لازم به يادآوري است كه اين ادعا نيز از سوي جناب مشايي مطرح شده - كه نوار صوتي و تصويري آن موجود است- ايشان مي فرمايند:
«در سال 1357 انقلاب كرديم تا انقلاب اسلامي را صادر كنيم اما من اينجا عرض مي كنم كه دوران اسلام گرايي به پايان رسيده است(!) معنايش اين نيست كه اسلام گرايي وجود ندارد يا رو به نضج نيست، نه، اسلام هست اما دوره اش به پايان رسيده است. اكنون دوره اسب سواري تمام شده، اما اسب هست و سوارش هم هست»!
خب! جناب رئيس جمهور حالا چه مي فرمائيد؟!
5- آقاي احمدي نژاد طي سخناني در هفتكل مي گويد «به من گفته اند كه اگر زياد حرف بزني پدر تو را درمي آوريم»! و پاسخ مي دهد «اگر گوشه اي از پرونده شما را بالا ببريم ديگر جايي در بين ملت نخواهيد داشت»! كه صرفنظر از ادبيات ناپسند ايشان باز هم بايد پرسيد؛
الف: چه كساني چنين ادعايي كرده اند؟ اگر ادعاي شما واقعي است- و با عرض پوزش- مانند ادعاي شما درباره ليست كذايي 300 نفره مفسدان اقتصادي كه هيچ وقت نشانه اي از آن نداديد، پوچ و بي پايه نيست، چرا نام و نشان آنها را اعلام نمي كنيد؟! ممكن است بفرماييد از آنها مي ترسيد! كه اولا؛ بايد گفت ايران عزيز به رئيس جمهور ترسو نيازي ندارد. و ثانيا؛ شما كه با حرارت مي فرماييد ملت توي دهن آنها خواهد زد، ديگر از چه مي ترسيد؟!
ب: جناب رئيس جمهور! باز هم با عرض پوزش، تجربه 34 ساله انقلاب به ما آموخته است اينگونه ادعاها معمولا از سوي كساني مطرح مي شود كه از افشاي برخي مسائل پشت پرده خود نگران هستند! البته، انشاءالله كه شما از آن دسته افراد نيستيد، اگرچه هويت افشا شده برخي از اطرافيان حضرتعالي و حمايت بي چون و چراي شما از آنها تا حدودي علت نگراني احتمالي شما را قابل فهم مي كند! ولي تقصير خودتان است كه به آنها چسبيده ايد!
ج: راستي اگر ادعاي شما واقعيت دارد، چرا از آن براي «گروكشي» استفاده مي كنيد؟! و مي فرماييد در صورتي كه آنها- يعني همان جريان مورد ادعاي شما- عليه جنابعالي كاري بكنند، شما هم پرده ها را بالا مي زنيد! اگر اسناد شما صحت دارد دليلي ندارد كه آن اسناد را پنهان نگه داريد! ملك شخصي شما كه نيست. متعلق به ملت است و بايد پيگيري شود. ولي خودداري شما از انتشار آن تنها دو علت مي تواند داشته باشد. اول؛ آن كه بلوف زده ايد و اين ادعا نيز چيزي شبيه ليست كذايي مفسدان اقتصادي است! و دوم اين كه از افشاگري متقابل آنها نگران هستيد! آيا دليل ديگري هم مي تواند وجود داشته باشد؟! خودتان بفرمائيد.
6- آقاي احمدي نژاد از فساد اقتصادي يك جريان و از جمله آشفته كردن بازار ارز از سوي آنان سخن گفته اند كه علاوه بر پرسش هاي فوق الذكر درباره چرايي خودداري ايشان از ارائه نام و نشان آنها، اين پرسش نيز مطرح است كه مگر همين جناب مشايي با متهم اول فساد كلان و 3 هزار ميليارد توماني بانكي دستكم دو ملاقات خصوصي در هتل لاله تهران نداشته است؟ چرا موضوع آن ملاقات ها را كه با ذكر سند در دادگاه مطرح شده است فاش نمي كنيد؟ چه كساني با تزريق مبالغ كلان ارز به بازار، باعث آشفتگي بازار ارز شدند و مابه التفاوت آن را به كدام كيسه ريختند و اندوختند؟! و ده ها چراي ديگر از همين دست كه بماند! و... آقاي رئيس جمهور در ماه هاي آخر مسئوليت خود دستاوردهايتان را ضايع نكنيد!
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۹۱
بهراد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
0
136
این حذفا مال روزنامه کیهانه تا حالا کجا بود!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
اگه میخوندیش میدیدی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
اگه شریعتمداری فکر می کنه با این حرفا تبرئه می شه، باید بدونه که خودش هم تو ماشینه احمدی نژاده
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
181
35
آقاي شريعتمداري سوالات زيادي از رئيس جمهور مطرح كرديد كه جواب همه اين سوالها را نه من بلكه همه ملت از بر شده‌اند. حال من يك سوال ميكنم خواهش ميكنم خيلي واضح جواب بدهيد. تمنا دارم جواب بدهيد!
اگر ملت شما را و طرز فكرتان را و عقايدتان را قبول نداشته باشد و اتفاقا عقايد انحرافي آقاي احمدي نژاد را قبول داشته باشد، دقيقا بايد چه كار بكند؟ ما عاشق احمدي نژاد هستيم! اگر احمدي نژاد بدترين هم باشد ما عاشقش هستيم! هرچقدر او را تخريب كنيد ما عاشقش هستيم! هر چقدر دروغ بر عليهش بسازيد باز ما عاشقش هستيم! اگر مملكت را روي سر ما خراب كنيد و بگوييد احمدي نژاد اينگونه كرده باز ما عاشقش هستيم! اگر ما را به خاك سياه بنشانيد و بگوييد احمدي نژاد اينگونه كرده باز ما عاشقش هستيم! چون در او كوچكترين غل و غشي نمي‌بينيم! زنده باد احمدي نژاد زنده باد احمدي نژاد زنده باد احمدي نژاد.
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
کی گفته ملت عاشق احمدی نژادند؟؟؟ من حاضرم اگه شده یه پولی دستی بپردازم سریع دوره معشوقه شما به پایان برسه...ملت نه عاشق احمدی نژادند و نه عاشق شریعتمداری... ما عاشق راستی و درستی و حقیقتیم...عاشق خاتمی و هاشمی عزیز در یک کلام!
عباس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
ما عاشق مشايي و احمدي نژاديم
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
عشق جنابعالی = ...... بنده خدا تو یک نفر هستی نگو ما چون من عاشقش نیستم
رمضاني
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
منم عاشق احمدي نژاد و مشايي هستم. چون بهترينند
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
نتيجه انتخابات كه آمد همه متوجه مي شوند كه مردم عاشق كي هستند. عاشق بهار!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
آفرین رضا حرف دل ملت رو تو گفتی نه اون محمد عاشق پیشه
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
در برابر کور یک چشم پادشاه است
مهدي
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
پاسخ شما آراي خوانندگان مي باشد
ali shamirani
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۷
اخوي جان فكر كنم شما جزء كارمندان جديد روزنامه ايران هستيد
یک ایرانی
|
United States of America
|
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
7
182
جناب آقای شریعتمداری با سلام
به نظر می رسد که کسی به ژمین خورده و هر کسی از کنار او رد می شود یک ضربه ای و حرفی به او می زند که از جوانمردی به دور بوده و ماهی گرفتن از آب گل آلود است.شما اگر واقعا اهل قلم و تفکر بودید زمانی که عده ای خس و خاشاک گفتند ایشان به درد مملک نمی خورد قلم می زدید. مثل این که پشتیبانی های تمام و کمالتان یادتان رفته.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
عده ای خس و خاشاک ؟؟؟
ناشناس
| Armenia |
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
من از اقای احمدی نژاد شنیدم که ایشان بجای ماهی ،ماهیگیری را یاد میدهد... حتماً از آب گل آلود یاد دادند....عزیز برادر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
حرف درست همیشه باید تایید بشه و حرف غلط همیشه تقبیح. از زبون هر کی باشه
ناشناس
|
Netherlands
|
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
0
117
آقاي شريعتمداري چه خواب سنگيني داري!!!!
اگر يك همايش چند ده هزار نفري 50 ميليارد تومان از بيت المال و از كيسه مردم مظلوم خرج شود ؛ براي همايش هاي چند صد ميليوني كه حد اقل دو بار در سال رخ مي دهد چقدر هرينه مي شود.؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
ناشناس محترم اون همایشایی که می فرمایید برای حفظ ارزش ها است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
کدوم ارزشها؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
حالا ارزشها حفظ شد و دیگه مشکلی نمونده واسه ارزشها با اون همایشهای پرخرج؟؟؟؟؟؟؟
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
2
150
ایشان روزی که آقای احمدی نژاد را تقدیس و تبرک می کردند ، آیا فکر چنین روز هایی نبودند؟
آن روز ایشان کسانی را که با هوشیاری این روزها را پیشبینی می کردند به رابطه با استکبار و صهیونیسم و... متهم می کردند.
پاسخ ها
علي
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
حمايت کيهان از احمدي نژاد تا وقتي که در مسير خدمتگداري بود بوده و الن که بيراهه رفته منتقد است مانند حمايت و تاييدپيامبر از زبيرو جنگ علي(ع) با او در جريان خوارج. پس کيهان درست رفته نه اينکه مثل بعضي ها که بچه هاشون هاشون با دشمن متحد شده اند بازهم دست از حمايت برندارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
علی آقا گرونی شده میگم 7000 هزارتومن رو ..
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
4
112
چه بکش بکشی شده!!؟؟؟ هر کسی یک گوشه را گرفته و می کشد ... و این ملت عاقبت بی لحاف خواهد ماند...
ضمنا در عبارت " آقاي رئيس جمهور در ماه هاي آخر مسئوليت خود دستاوردهايتان را ضايع نكنيد! " منظور از "دستاورد " دقیقا چیست؟؟ گرانی ، تورم ، فحشا ، ظلم ، بی عدالتی ، قتل و غارت ، دشمنی با تمام دنیا ، آمار فزاینده ی خط فقر و فلاکت 45 درصدی .....؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
مصطفی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
حمید آقا اینا که گفتی مال دوره هاشمی و خاتمی و احمدی نژاد با همه به فقط احمدی نژاد.
احتمالا شما اوایل دولت احمدی نژاد بدنیا اومدی و هرچی دیدی گذاشتی پا حساب این بنده خدا.
منصف باشیم، نوشتن حرف کذب و غیر منصفانه با گفتنش هیچ فرقی در گناهش نیست.
قلی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
آقا مصطفی حرف کذب کدامه؟ دلار را خاتمی با 800 تومان تحویل داد الان چنده ؟ اختلاس میلیاردی چه وقت اتفاق افتاد؟ بدنبال فقر فحشا هم می آید. (فقر از هردری بیاید ایمان از در دیگر خارج می شود) .ظلم وبی عدالتی وقتل وغارت از همان ها حاصل می شود . دشمنی با دنیا را که شعار های بی حساب ایجاد کردو... انصاف چیز خوبی است!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
0
118
دکتر و استاد و مهندس و همه چیز ، جناب حاج حسین شریعتمداری
حالا که رئیس جمهور به شما و تشکیلات اصولگرایان گیر داده اینگونه عصبی شده اید و اون زمانیکه به آقایان هاشمی و ناطق تاخت صدایی از شما در نیامد بلکه قند تو دلتون آب شد.
خیلی خوب شده که حداقل مردم تو این حرفهای رئیس جمهور یه چیزهای را بفهمند و دیر نیست که این دست پرورده نازنین شما پته خیلیها را به آب می ریزند و ما حال میکنیم....
پاسخ ها
مصطفی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
اگه الان راست میگه پس اون موقع راست میگفته پس شما خیلی بشکن نزن انگشتات درد میگیره.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
3
119
این شریعتمداریه از خدا بیخبر تا دیروز سنگ احمدی نژاد رو به سینه میزد و از خدمات ایشون دفاع میکرد حالا چی شده که اینطوری بهش حمله میکنه ؟؟؟ چونکه تاریخ مصرف احمدی نژاد تموم شده نوبت نفر دیگه ست
پریوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
3
117
آقای شریعتمداری مگه خود شما و روزنامه کیهان نبود که در طول 8 سال حمایت کورکورانه از احمدی نژاد کرد مگر دولت او را پاک ترین دولت نام نبردین مگر نه او را شجاع ترین رئیس جمهور ندانستین آقای شریعتمدار حالا که دولت احمدی نژاد به روزهای پایانی عمر خود رسیده تو امثال تو برای برائت جوئی از او دست به قلم برده و علیه او نوشته ای نه آقای شریعتمداری احمدی نژاد را تو و امثال تو به جان این مردم و مملکت انداختن و خیانت تو هم کمتر از او نیست آقای شریعتمداری نوشتن این چند خط سر سوزنی از اشتباهات کیهان در حمایت کورکورانه از احمدی نژاد کم نمیکند و مردم
seyed
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
19
36
برادر باید یاد بگیری با رییس جمهور بهتر صحبت کنی ... دروود بر هاشمی سلام بر خاتمی زنده باد رهبر
محسن
|
Netherlands
|
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
1
75
این آقای پیش گو فقط درباره اصلاح طلبان بلده پیش گویی کنه. چرا سال 88 که ما یگفتیم این آقای دکتر این روحیه رو داره شما توجه نمیکردی. تازه فهمیدی؟؟؟ عجیبه که یه پیشگو نفهمید چنین چیز واضحی رو.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
1
66
یه کلمه از مادر عروس (البته ایشان مادری هستند که در همه موارد دخالت میکنند...)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
8
45
بزرگترین سرمایه ی هر جامعه، فرهنگ مردم آن جامعه می باشد.
متاسفانه فرهنگ ما بحدی تنزل پیدا کرده که تا مردم اطلاع پیدا می کنند ، اجناسی مثلاً روغن قرار است گران شود، مثل قحطی زدگان اتیوپی به فروشگاها هجوم می برند. در حالیکه فرهنگ بالای مردم ژاپن رو در سونامی دیده ایم .
با این فرهنگ امثال شریعتمداری و احمدی نژاد هم از سرمون زیاد هستند.
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
1
83
جناب آقای شریعتمداری آیا همین حرفها را آقای موسوی در مناظره ها نگفت؟ و شما و یارانتان هزاران انگ به آنها زدید. کدام با بصیرت تر بودید بقول شما سرا فتنه که این روزها را پیش بینی می کردند و یا شما که بعد از 4 سال و از بین رفتن کلان منابع آن حرفها را امروز به زبان می آورید. فاعتبرو یا اولی الابصار
البته آفتاب که این مطلب را چاب نمی کند ولی امیدوارم یک جوری این حرفها که حرف دل همه است به گوش شما برسد
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
2
62
تا توی این مملکت اشخصی همچون شریتمداری است باید فاتحه اون مملکت را خواند
پاسخ ها
مصطفی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
اونوقت شما الان چه گلی به سر خودت یا خونوادت یا مملکتت زدی؟؟؟
نشنیدم بلندتر بگو...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
2
43
پدر منطق ایران آقای شریعتمداری، ما اینا رو خیلی وقته می دونیم ! 5 ساله!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
0
48
آقای شریعتمداری این دولت دهم همان دولت نهم است با تمام پشتیبانیهای بیدریغی که از او کردید. چه شده که تا روبروی شما ایستاده حالا شده مدعی غليظ عدالت خواهي که روزنامه کیهان به طعنه عنوان میکند. این آقا همان است که در مناظره ها روی واقعی خویش را نشان داد اما چون روی سخنش شما نبودید کمترین اعتراضی به نحوه برخوردش که نکردید هیچ همفکران شما اورا معجزه هزاره سوم نامیدند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
2
35
به خداكه آدمهاي دورويي هستيم.يعني همان كه اسلام آن راطرد مي كند.
پاسخ ها
مصطفی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
جریان طلحه و زبیر رو نشنیدی نه؟
لقب سیف الاسلام بودن طلحه رو نشنیدی نه؟
اگه شما زمان پیامبر هم بودین همینجوری نسبت به حضرت علی علیه السلام قضاوت میکردین.
ملاک حال فعلی افراده.
..
عیسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
2
47
آقای شریعتمداری دور اول ایشان هم دست کمی از دور دوم نداشت با این تفاوت که در دور اول یک آبادی را از آقای خاتمی با صندوق ذخیره ارزی مناسب دریافت کرده بود اما در دور دوم یک آبادی نیمه ویران حاصل کار خودش رو تحویل گرفت و هم اکنون در حال تحویل دادن یک خرابه به دولت بعدی است.
آقای شریعتمداری شما و همفکرانتان هم گناهکارید با این نوشته ها نمیتونید خودتون رو پاک کنید. آغاز کار احمدی نژاد با اتهام زنی و تهمت های بی پایه و اساس شروع شد چرا اون موقع اعترا نکردید. حالا دیگه دیر شده جناب همیشه حق به جانب!؟
پاسخ ها
مصطفی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
به به صبح بخیر!!
بذار چشمات بازشه بعد حرف بزن
خاتمی که داشت دولتشو تحویل میداد 13هزار میلیارد تومن بدهی داشت.
جهت اطلاع.
افتاد حالا؟؟؟/
عیسی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
مصطفی جان با سلام
صندوق ذخیره ارزی در سال 84حدود 33 میلیارد دلار ذخیره داشته و طبق گفته آقای احمدی نژاد در 24 اسفند 1390 در مجلس موجودی این صندوق صفر می باشد. طبق آمار رسمی بانک مرکزی بدهی دولت به بانک مرکزی در پایان سال 90 بیش از 4 برابر بدهی دولت در سال 84 به بانک مرکزی می باشد. برخی آمارهای غیر رسمی این نسبت را در پایان سال 91 حدود 12 برابر اعلام می کنند. رشد اقتصادی از 7.4 درصد در سال 84 به منفی رسیده. بدهی خارجی دولت از 14 میلیارد دلار در سال 84 تا پایان سال 90 به حدود 23 میلیارد دلار رسید اما در سال 91 به علت مشکلات ناشی از عدم واریز پول نفت توسط شرکت های خارجی بخش زیادی از این بدهی ها تسویه شده و در حال حار حدود 10 میلیارد دلار می باشد. طبق آمار رسمی نرخ بیکاری از 11.5 درصد در سال 84 به 12.3 درصد در سال 91 رسیده. نرخ تورم از 10.4 درصد در سال 84 به بیش از 30 درصد در سال 91 رسیده. و در نهایت اینکه درآمد نفتی دولت های آقای احمدی نژاد تا پایان سال 91 587 میلیارد دلار بوده در حالی که درآمد نفتی دولت خاتمی 157 میلیارد دلار بوده.

ضمنا در مورد خواب و بیداری هم دوستان می توانند قضاوت کنند.
لطیف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
2
41
جناب سریعتمداری .....تواین 8ساله گذشته مثل اینکه توایران تشریف نداشتین ...هان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
0
13
180
ایره
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
0
22
آش کشکه .... بخوری ..... نخوری ........
salman
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
1
39
اقای شریعتمداری " شما که از لباس زره ایی امنیت مقامات برخورداری و از همه افراد در هر شرایط میتوانی حرف بزنی " انتقاد کنی " بد و بیراه بگی " واقعا " شما این همه به همه ادمهای جامعه میتازی و هیچ خط قرمزی نداری . فقط در برابر این همه قدرتت به یک سوال ملت جواب بده : خداییش خودت به کجا وصلی ؟ چطور این همه از همه انتقاد میکنی و ازادی و جالبتر بگم زنده ایی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بگو " البته مردم ما عالم و با شعورند ای سردار قلم . ببین حتی دوستدارانت لقب هم بهت دادن .
Ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
6
27
بالاخره شریعتمداری هم یه حرف حساب زد. ولی نکته قابل تامل اینه که ببینید احمدی نژاد چه بالایی به سر مملکت آورده که دیگه کیهانم خونش به جوش اومده...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
کیهان خونش به جوش نیومده مسیر باد عوض شده !!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
0
16
مطرب عشق عجب سازونوايي دارد.
نقش هر پرده كه زد راه به جايي دارد. بادآمدو بوي انبر(عنبر) آورد !!!!!!!!!!!!!!!!!!بلاخره آقاي شريعتمداري هم به حرف آمد........ خدا يااااااااااااااااا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
18
11
سرانجام دست انتقام الهي از آستين رييس جمهور بيرون خواهد آمد و غارتگران بيت المال را منهدم خواهد ساخت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
میگه میشه ادم با دست خودش خودش و اطرفیانشو منهدم کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
1
35
وقتی که دربهار 88احمدی نژادبه استانهاسفرمیکردوبین مردم سیب زمینی وپول سودسهام عدالت توزیع میکد اقای شریعتمداری خود را به خواب زده بود
ناشناس
|
Germany
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
1
22
یک زمانی احمدی نژاد در شورای نظارت تهران مسئولیت داشت ، در جلسات چفیه ای 2 متری بر گردن می زد و تلاش می کرد خوب صلاحیت های بندگان خدا را بررسی کند ، دانشگاه علم وصنعت را دو هفته تعطیل کرد ، حتما راست سنتی پیش خودشان گفتند عجب موجود کشف نشده ای را کشف کردیم و به اصلاحات تاخت وتاخت وتاخت تا شهردار شد و رئیس جمهور شد و بعد به انقلابیون زندان رفته زمان شاه تاخت و بایش هورا کشیدند حالا برای کل نظام خط ونشان می کشد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
1
23
خوب به جون هم اوفتادند ماشالله
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
3
25
آقای شریعتمداری ، اگر همه نظرات رو بخونید میشه فهمید نظر ملت چیه. ومکرو مکرااله ، والله خیرالماکرین .خداوند بزرگترین نیرنگ کنندگان است . دیدید همون کسی که بدون منطق حمایتش کردید چطور تو روتون ایستاد. حداقل شهامت داشته باشید و بگیر اشتباه کردید. وگرنه کسی ارزشی براتون قائل نمیشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
1
23
واقعا اين شريعتمدار ي مثل پرچم عمل ميكند مسير باد عوض بشه اين هم با باد هم مسير ميشه. الان نون توي كوبيدن احمدي نزاد هست ژس بكوب ولي مردم ديگه توي اين 8 سال خيلي چيزها رو ياد گرفتند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
26
3
از همه ملت شريف مي خواهم با همفكري و پشتيباني ولي فقيه از اين توته دشمن سربلند بيرون بيائيم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
چی دشمن ؟؟؟ توته ؟؟؟یا توطئه ؟؟بصیرت هنوز تو توهم هستین که شما دشمن کیه بابا گذشت دیگه دشمن دشمن دیگه تکراریه یک شعار جدید پیدا کنین
عرفان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
17
3
اولا به قول پیر جماران: میزان، حال فعلی افراد است (نه گذشته آنها) ثانیا به گفته مقام رهبری کارهای انجام شده را هم نباید نادیده گرفت و ثالثا به گفته مولامون علی علیه السلام حق را بشناس، تا اهلش را بشناسی!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
اگه به همون جمله یآخر دقت می کردی می دیدی که دقیقا برخلاف عمل تواست
قلی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
اونوقت که در مناظره تهمت می زد وضع فعلیش چطور بود؟
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
2
27
شریعتمداری چطور روش می شه این ... رو بگه؟ حق نداره اصلا حرف بزنه. 4 سال پیش بیچاره آقای موسوی وقتی منطقی این مسایل رو مطرح می کرد کجا بودی شریعتمداری؟ مگه تو نبودی تیتر زدی ملت کار را تمام کردند؟ مگه تو نبودی از احمدی نژاد حمایت می کردی؟ تو یکی حق نداری حرف بزنی. ...
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
2
25
اصافا احمدی نژاد ترسو نیست زیادی شجاعه فقط زمانش تموم شده همین
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
2
20
عجب ! حاج آقا!
اهلا" وصهلا"! خود کرده را تدبیر نیست.
آن روزی که ار بگم بگم ها مدحوش بودید وبا زر ، زور وتزویر رقیب را محصور فرمودید باید این باشد که هست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
0
23
راستی شریعت جون سندایی که علیه خاتمی داشتی رو رو هنوز تو بقیه سندا پیدا نکردی ؟؟؟
من سند دارم من سند دارم میزدی ؟؟
ما هنوز منتظریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
1
12
خداوند را شاکریم که دار مکافاتش و در واقع جلوه ای از بهشت و جهنم را در همین دنیا هم قرار داده. دوستان عزیز، من از مطالب بالا درسها آموختم. به احتمال زیاد شریعتمداری و دولت در سایه او دیگر نمی توانند از این آیات و نشانه های الهی درس بگیرند و به خدا برگردند. از خداوند بخواهیم به ملت شریف ایران توفیق را بده تا از عهده شکر او به خاطر نشان دادن واضح وسریع این آیات و نشانه ها بر آییم. از دست و زبان که بر آید کز عهده شکرش بدر آید؟
پاسخ ها
قلی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
راستی اینکه خداوند می فرماید : اغمالشان را زینت می دهیم . یعنی چه؟
بنده خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
1
13
وقتی متن رو خوندم راستش قلبم درد گرفت از اینکه آدم چقدر میتونه سربع تغییر موضع بده و کوچکترین پشیمونی بابت حمایتهای بی دریغ گذشتش از این آقا نشه دید.
ز انقلاب زمان عجب مدار ای دل
کزین فسانه هزاران هزار دارد یاد
مهدي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
7
1
به فرموده امام راحل: قضاوت در خصوص افراد رفتار حال آنها است . حرفهاي آقاي شريعتمداري در حال حاضر صحيح مي باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
خشت اول گر نهد معمار کج
تا ثریا می‌رود دیوار کج
کرمانشاهی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
0
7
حنای شریعتمداری از اولش نه رنگ داشت ونه قیمت.اون شریک احمدی نژاده لطفا خودشو کنار نکشه ملت با اینا کار دارن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
8
0
سرنوشت اميركبير در انتظار رييس جمهور است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
امیر کبیر رانت ها را قطع کرد . ایشان با رانت شروع کردند.
پیمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
0
6
انگار همه علیه هم سند دارند و رو نمی کنند چون همه کارشون گیر بقیس
الان ما ملت کجاییم تو این جنگ قدرت؟!بازیچه؟
بگم بگم هاشون هنوز ادامه داره و هیج وقت هم نمی گن!
پاسخ ها
علی
| - |
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
پیمان جان چون خودشان ذینفع هستند ............ نمیگن واگر نه میگن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
0
6
حسن آقا تازه فهميدي؟ مردم كه 4 الي 5 سال است دارن ميگن ؟!! خيلي عقبي!
كو شم سياسي ؟ شما هم با حمايت هاي بي دريغ از احمدي نژاد در اين كارها شريك هستي و بايد پاسخ گو باشي نزد خدا و ملت.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
2
7
اقای شریعتمداری اقای احمدی نژادباوجود تمام اشکالاتی که دارد از تو یکی مردتر وبا ادب تر است
ناشناس
|
Australia
|
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
0
5
ببخشید!کدوم دست آورد ضایع نشود؟ ضایع را که نمی شود ضایع کرد!!!!!!!!
عليرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
0
1
شريعت برو ايندفه خودت كانديد شو البته كانديد نه كانديدا
زنده باد اخلاق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
0
6
کیهان 8 سال عقبی .
رای گیری مردمی:
ایران به رئیس جمهور ترسو و کیهان نیازی ندارد.
آراء موافق + آراء مخالف _
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
0
2
من دو بار رای به احمدی نژاد دادم ولی حاضر نیستم اگر بار دیگر کاندید شد به او رای بدهم نه به خاطر گرانیش و نه به خاطر تورمش
فقط به خاطر احساسی بر خورد کردنش و بچه بودنش به او رای نمی دهم
من آقای شریعتمداری را هم اصلا قبول ندارم و حتی بسبت به ایشان یک حس بدی دارم حسی که نسبت به هر کسی تا الان داشته ام تو زرد در آمده است ولی بعضی از حرفاش درست است
احمدی نژاد با این بگم بگم هاش مضحکه مردم شده است
يك خيرنگار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
0
1
خب دستاوردهاشون رو هم بفرما بگو جناب شريعتمداري كه شما نان به نرخ روزمي خوري
اصغر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
0
2
آقای احمدی نژاد همیشه همین بوده...یعنی هیچ وقت در حد یک رئیس جمهور نبوده...متاسفانه هیچ کدوم از خصوصیت هاش...
سال 84 بعضی ها این رو میدونستن...ولی خیلی ها خام این ادبیاتش شدن و فکر کردن تنها مشکل ما اینه که یه عده می چاپن و این اومده دستشونو رو کنه...
سال 88 خیلی ها دستشو خوندن و عملأ میدونستن این یه آدم نامتعادله...ولی چون خودش مجری انتخابات بود و طیف حاکم هم همه جوره ازش حمایت میکرد و در مقابل رفتارهای بیمارگونش و دیکتاتور مآبانش سکوت کردند -چون نمی خواستند میرحسین ردیس جمهور بشه- باز شد رئیس دولت نه رئیس جمهور...
ولی الان دیگه همه احمدی نژاد رو شناختن...از روستایی گرفته تا شهری...از بیسواد تا باسواد...از فقیر تا غنی...

شما حسابشو بکنید مدیر مسئول پر تیراژ ترین روزنامه کشور جزء آخرین نفرایی بوده که احمدی نژاد رو شناخته...این نشون میده یعنی این آقا چقد عقبه...اون آخر صفه...ولی امیدوارم بهرصورت فهمیده باشه و این یه جور "ما که نبودیم...احمدی نژاد بود این جور ریاست کرد" برای حفظ قدرت نباشه...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
0
0
" خطاب به احمدی نژاد نوشت: آقاي رئيس جمهور در ماه هاي آخر مسئوليت خود دستاوردهايتان را ضايع نكنيد!"
اتویی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
0
0
بیا ییم برای خدا عاشق ولایت باشیم عشق به این وان مجازی است عاقبت بشیمانی است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
0
0
در مورد هزینه همایش آزادی اینقدر به این آقا گیر ندید مگر شما نمی بینیند هر ساله چه میزان افراد به لهانه مناسبت قیام ها و وفات و ... به تهران انتقال می یابند بنده خدا خواست تجلیل از خادمان ملت کند. دیگر انکه هر کی می خواد نقد کنه تورا خدا آقای شریعتمداری شما یکی و همه یاران مصباح یزدی که مسبب این وضع هستید نقد نفرمائید. در مورد دشمن و مخالفین مگر شما برای ملت اوصیح داده اید این دشمنی که ما سالها با آن طرفیم کی است آیا می تونست مولد خیر بشه تا کشوری مثل ترکیه مالزی و ...... را که زمانی در فلاکت بودند به این نقطه عطف برسانه یا نهایتا همینجور که در فلاکت می ماندیم. تاریخ مملو از گفته هایی است که در خدمت منافع و ذاتقه قدرت حاکم بوده. من احساس می کنم بین احمدی نژاد و شریعتمداری یک وجه اشتراک وجود دارد و آنهم استفاده از سرویس های اطلاعاتی برای کسب خبر و جمع کردن سند است هر دو به راختی در مورد مردگان هم سندی دارند که رو کنند ... خلاصه حالی برای نوشتن هم نمانده است. دستتان درد نکند که چه خوشبختی را برای مردم رقم زدید.
یاسر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
0
0
موافقم
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
0
2
اینا خودشان اونو آوردند سرکار حالا.........
یکی نیست به داد مردم برسه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین