کد خبر: ۱۹۲۷۸۴
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۷

ماموریت غیرممکن مسی و یارانش

در دومین دیدار از دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فردا شب (چهارشنبه) مردان بارسلونا در خانه خود به مصاف بایرن مونیخ خواهند رفت. شاگردان یوپ هاینکس در حالی پا به نیوکمپ می‌گذارند که در دیدار رفت با نتیجه غیرمنتظره 4 بر صفر آبی‌و‌اناری‌پوشان را شکست داده‌اند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: فردا شب بارسلونا و بایرن مونیخ در نیوکمپ به مصاف هم می‌روند تا دومین فینالیست لیگ قهرمانان اروپا مشخص شود.

در دومین دیدار از دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فردا شب (چهارشنبه) مردان بارسلونا در خانه خود به مصاف بایرن مونیخ خواهند رفت. شاگردان یوپ هاینکس در حالی پا به نیوکمپ می‌گذارند که در دیدار رفت با نتیجه غیرمنتظره 4 بر صفر آبی‌و‌اناری‌پوشان را شکست داده‌اند.
 
قهرمان فصل جاری بوندس‌لیگا در این دیدار تمامی بازیکنان اصلی خود را در اختیار دارد و تنها تونی کروز و هولگر بداشتوبر را به دلیل مصدومیت طولانی مدت در اختیار ندارد. در مقابل بارسا جوردی آلبا، مدافع 24 ساله خود را در اختیار ندارد. او در بازی رفت توپ را به صورت آرین روبن زد و با کارت زردی که گرفت 3 کارته شد و این بازی را از دست داد. این در حالی است که کارلس پوپول و خاویر ماسکرانو نیز همچنان مصدوم هستند و کاتالان‌ها با این اوضاع کار دشوارتری برای جبران نتیجه بازی رفت دارند.
 
در شرایطی که بسیاری از کارشناسان معتقدند صعود تیم بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان اروپا قطعی است اما مسی و یارانش امید به خلق معجزه دارند تا با حذف سرخپوشان مونیخ برای سومین بار در 6 سال گذشته به دیدار نهایی رقابت‌ها صعود کنند. شاگردان ویلانووا از دقیقه یک بازی چهارشنبه شب سراسر حمله خواهند بود تا شاید با زدن گلی زودهنگام امید را به نیوکمپ بازگردانند، البته آنها باید نیم نگاهی دروازه خودی داشته باشند، چرا که بایرن مونیخ در ضدحمله یکی از خطرناک‌ترین تیم‌های اروپاست.
 
 
 
بارسلونا که در  آستانه قهرمانی این فصل فوتبال اسپانیاست در هفته سی‌وسوم لالیگا در خانه اتلتیک بیلبائو تن به تساوی 2 بر 2 داد. این تساوی در حالی رقم خورد که مسی به تشخیص کادر فنی بارسا در  این مسابقه به عنوان بازیکن جانشین به بازی آمد تا برای دیدار با بایرن مونیخ انرژی لازم را داشته باشد. باواریایی‌ها نیز در آخرین دیدار خود در بوندس‌لیگا در حالی با نتیجه یک بر صفر بر فرایبورگ غلبه کردند که هاینکس به تعداد زیادی از بازیکنان اصلی خود بازی نداد تا برای این دیدار آماده باشند.
 
اگر بایرن به فینال صعود کند بازیکنانی همچون دانته، فیلیپ لام، باستین شوان‌اشتایگر، خاوی مارتینز، لوئیز گوستاوو و ماریو گومز از بایرن‌مونیخ در لبه تیغ هستند و در صورت گرفتن کارت زرد ممکن است دیدار نهایی لیگ قهرمانان اروپا را از دست بدهند.
 
ترکیب احتمالی بارسلونا: ویکتور والدس، دنی آلوس، جرارد پیکه، مارک بارترا، آدریانو، سرخیو بوسکتس، ژاوی هرناندس، آندرس اینیستا، پدرو رودریگس، داوید ویا و لیونل مسی.
 
به گزارش تسنیم،ترکیب احتمالی بایرن مونیخ: مانوئل نویر، فیلیپ لام، دانته، ژروم بواتنگ، دوید آلابا، باستین شواین‌اشتایگر، لوئیز گوستاوو، آرین روبن، توماس مولر، فرانک ریبری و ماریو ماندزوکیچ.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۵
رقيه سرطاقي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۰
10
1
بابا اين هزار بار
من از فوتبال سر در نميارم

انقدر از من تحليل فوتبالي نخواهيد ننه
فرزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۰
3
7
اگه فقط یک تیم وجود داشته باشه که بتونه نتیجه 4 بر صفر رو برگردونه اون فقط بارسلوناست. به امید پیروزی مسی و یارانش در ماموریت غیرممکن 2 (بعد از بازگشت در مقابل میلان)
پاسخ ها
farhad
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۰
بارسا یه باشگاهه یه تیم نیست ، بارسا همیشه بارساست . به امید موفقیت مسی و یارانش و شاد کردن طرفدارانش ، به خودم قول دادم که اگه ببریم برا روز مادر یه کادوی خیلی خوب با یه عکس از بارسا رو رو شیشه ماشین بزنم .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۰
0
0
حالا اینا که از بایرن خوردن شما به امید خدا به وقتش ماموریت غیرممکن اونایی رو بررسی کن که دورتموند داغشون کرد!
محمد ابراهیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
0
0
فرزاد: اگه فقط یک تیم وجود داشته باشه که بتونه نتیجه 4 بر صفر رو برگردونه اون فقط بارسلوناست. به امید پیروزی مسی و یارانش در ماموریت غیرممکن 2 (بعد از بازگشت در مقابل میلان)
محمد ابراهیم:نه داداش دوره بارسا و رئال تموم شده خداحافظ بارسا و رئال
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین