کد خبر: ۱۹۳۰۲۹
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۹

اسامی ۸ کشته و ۴ مصدوم تصادف اتوبوس و تریلی در جاده اهواز-هفتکل

سید فرزاد حسینی، مدیرکل پزشکی قانونی استان خوزستان اعلام کرد: اتوبوس اسکانیای اهواز ـ شاهین شهر که ظهر امروز با یک دستگاه کامیون تریلر بتن تصادف کرده بود، 14 کشته و 4 مصدوم به جا گذاشت.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به نقل از سایت سازمان پزشکی قانونی کشور، مدیرکل پزشکی قانونی استان خوزستان همچنین از انتقال 5 مصدوم این حادثه به اهواز خبر داد و گفت: پس از انتقال مصدومان حادثه به بیمارستان طالقانی اهواز، یکی از 5 مصدوم جان باخت که با فوت این مصدوم جمع کشته ها به 14 نفر رسید. اجساد حادثه تصادف جهت تشخیص هویت و صدور گواهی فوت در حال انتقال به پزشکی قانونی اهواز است.
 
حسینی اسامی 4 مصدوم حادثه تصادف را به شرح زیر اعلام کرد:
حمید باغسر
 
نادر فاضلی
 
مجتبی براهویی
 
محمد موسوی
 
 اسامی 10تن از کشته شدگان سانحه محور اهواز - هفتکل
 
ایسنا نوشت: مدیر شرکت تعاونی مسافربری شماره 14 اهواز، اسامی برخی از مسافران اتوبوس حادثه دیده محور اهواز – هفتکل را اعلام کرد.

حردانی اظهار داشت: از طریق ثبت نام در تعاونی شماره 14 اسامی هشت مسافر به نام " آقایان فتحی، بازیار، ستایشی، جعفری" و "خانم‌ها عددی و منجزی" به ثبت رسیده است. همچنین علاوه بر این هشت نفر سه مسافر در درب خروجی ترمینال سوار این اتوبوس شدند که اسامی آن‌ها به همین دلیل مشخص نیست.

مدیر شرکت تعاونی مسافربری شماره 14 اهواز، گفت: راننده این اتوبوس رسول حسینی دهکردی و راننده دوم مسعود رحیمی بوده است.

وی ساعت حرکت این اتوبوس از ترمینال سه راه تپه به مقصد اصفهان را 9:45 دقیقه اعلام کرد.
 
 
علت حادثه در دست بررسی
 
ایسنا نوشت: فرمانده پلیس راه کشور با اشاره به سانحه تصادف و آتش سوزی یک دستگاه اتوبوس مسافربری در محور اهواز – اصفهان گفت: طی این حادثه 14 تن کشته و چهار تن دیگر نیز در بیمارستان بستری شدند.

سرهنگ محمدرضا مهماندار، ‌در خصوص جزئیات این سانحه رانندگی با تکذیب برخی آمارهای ارائه شده در این خصوص گفت: اتوبوس VIP اسکانیا صبح امروز از اهواز به اصفهان حرکت کرده بود که ساعت 11 و 15 دقیقه در کیلومتر 40 محور اهواز – هفتکل در لاین مخالف با یک دستگاه کامیون باری تصادف می‌کند و در پی آن اتوبوس آتش گرفته و این آتش به کامیون نیز سرایت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه اتوبوس VIP مذکور گنجایش 27 سرنشین را داشته است، آمار مبنی بر حضور 40 سرنشین در اتوبوس مذکور را رد کرد و افزود: براساس صورت وضعیت شرکت مسافربری، این اتوبوس در زمان حرکت 11 مسافر داشته که در پی این حادثه 11 نفر از سرنشینان اتوبوس و دو نفر از سرنشینان کامیون در صحنه کشته و پنج نفر از سرنشینان دیگر اتوبوس -که به نظر می‌رسد در مسیر سوار شده‌ بودند، مجروح شده و به بیمارستان اعزام شدند که یکی از این افراد در بیمارستان فوت کرده است.

فرمانده پلیس راه کشور با اشاره به اینکه به نظر می‌رسد اتوبوس مذکور تعدادی مسافر نیز در بین راه سوار کرده است، گفت: بر اساس آمارهای قطعی اعلام شده در این حادثه 14 نفر کشته و چهار تن در بیمارستان بستری شده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه هنوز علت اصلی این حادثه مشخص نیست، گفت:‌ بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد اتوبوس مذکور پس از تصادف با کامیون به دلیل نامعلومی آتش گرفته که این آتش به کامیون نیز سرایت کرده است.

وی گفت: تمامی اجساد شناسایی شدند و بررسی پلیس برای مشخص شدن علت این حادثه همچنان ادامه دارد. 
 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۴
رهگذر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۳
0
8
خدا رحمت کنه یکی از هم دانشگاهی ما هم توی این حادثه فوت شد.
حمزه بنی نعیمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
0
0
خیلی سخته آدم ببینه هم زادش تو آتیش جلوی چشمش بسوزه و نتونه کمکش کنه مثل یک شوک قوی از زندگی سیر می شی
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
0
1
خانم عددی نیست بلکه خانم علوی است من یکی از بستگانش هستم
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
0
0
اخه چرا باید یکی دیگه بی احتیاطی کنه بعد تعدادی زیادی بمیرند اخه راننده کامیون و بغل دستیش که تقصیر نداشتند .اخه چرا چرا و...
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین