کد خبر: ۱۹۳۲۲۸
تعداد نظرات: ۴۸ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۲۲:۴۱

سردار نقدی: کاخ سفید دستور هتک حرمت حجر بن عدی را صادر کرد

نقدی تاکید کرد: ثالثا سالم بودن پیکر این شهید راه حق، که پس از 14 قرن نمی‌باید جز خاکی از آن باقی مانده باشد از بارزترین دلایل حقانیت راه این صحابی بزرگوار است و هیچ کس به خاطر تعصب مذهبی کاری نمی کند که حقانیت حریف خود را عملا اثبات کند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: تنها متهم حادثه جسارت به مدفن پاک حجر بن عدی، آمریکای جنایتکار است و دستور اصلی جسارت به مدفن پاک حجر بن عدی را کاخ سفید صادر کرده است.

به گزارش پایگاه اینترنتی بسیج، سردار محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه توطئه هتک حرمت به جناب حجر بن عدی توطئه امریکاست، اظهار داشت: این هتک حرمت واکنش عجولانه آمریکا به اجلاس عظیم علمای اسلام در تهران بود، چرا که این اجلاس ضربه سختی به طرح های آمریکا در منطقه وارد کرد و آنها وحشت زده از وحدت مسلمین دست به این کار زدند.

وی افزود: وجود پیکر سالم این صحابه نورانی بعد از 14 قرن بهترین دلیل حقانیت اوست. حادثه تلخ و جانگداز تعرض به مدفن پاک حضرت حجربن عدی سلام الله علیه ظاهری دارد و باطنی، ظاهر آن اینست که یک گروهک متعصب از روی تعصب مذهبی دست به این کار زده‌اند حال آنکه اولا هیچ مذهبی چنین تعرضی را مباح نمی داند و تجویز نمی کند و هیچ عالم اهل سنت شناخته شده‌ای در جهان وجود ندارد که چنین اقدام ضدانسانی و ضددینی را مشروع بداند. ثانیا قرن هاست این مقبره در منطقه اهل سنت با احترام حفظ شده و اگر دشمنی مذهبی با آن وجود داشت می بایست در طول این قرن ها اعمال می شد.

نقدی تاکید کرد: ثالثا سالم بودن پیکر این شهید راه حق، که پس از 14 قرن نمی‌باید جز خاکی از آن باقی مانده باشد از بارزترین دلایل حقانیت راه این صحابی بزرگوار است و هیچ کس به خاطر تعصب مذهبی کاری نمی کند که حقانیت حریف خود را عملا اثبات کند.

وی افزود: هرچند عاملان این اقدام افرادی به ظاهر وهابی مسلک بوده و خود را به اهل سنت منتسب می کنند اما تنها متهم این حادثه امریکای جنایت کار است و دستور اصلی جسارت به مدفن پاک حجر بن عدی را کاخ سفید صادر کرده است.

نقدی خاطرنشان کرد: تجمع عظیم علمای شیعه و سنی در یک فضای صمیمی زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و اجماع آنان بر ضرورت پیشبرد بیداری اسلامی تا حاکمیت کامل اسلام به سرزمین های اسلامی و آزادی قدس شریف، کابوسی وحشتناک برای امریکا و رژیم صهیونیستی بود، لذا با دستپاچگی به این اقدام احمقانه دست زدند تا شاید با برانگیختن خشم شیعیان علیه اهل تسنن وحدت و برادری را بر هم زنند. غافل از آنکه ملت ها بیدار شده اند.

وی در پایان تاکید کرد: شیعه و سنی تا آزادی قدس و فروپاشی امریکای جنایتکار با هم هستند و با این توطئه ها از کوره در نمی روند و منشاء این اقدامات رذیلانه صهیونیسم بین الملل و کاخ سفید می دانند لذا در واکنش به این خباثت ها حتی شعارها را پیش از وهابیت باید متوجه امریکا و صهیونیسم کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۴۸
رزمنده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
116
4
سپاه و بسیج با روحیه ارشادی و عملیاتی میتواند دشمنان اسلام را از صفحه روزگار محو کنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
4
72
پس اینجوری هر کس از دشمنان یه کار به ضرر خودش بکنه، آمریکا پشتشه دیگه
عاشق ایران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
79
18
آمریکاییها واقعا مکارند.این حرکات از طرف هرکی باشه به نفع دشمنان اسلامه.اختلاف بین شیعه وسنی.دودش میره تو چشم همه مسمونا و گرماش برای دشمنان اسلام.هرچی مسلمون بیشتر کشته بشه به نفع اوناست.سیاستمداران زیرک و باهوش می خواد که بتونند جلو آمریکاییها بایستند.سران مسلمین علی الخصوص دولتمردان ما جوری مدیرت میکنند که آمریکا خوشحال شده.
پاسخ ها
پیام
| Netherlands |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
من متوجه معنای این منفی ها نمیشم...
همين
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
اگه متوجه ميشدي كه روزگارمان اين نبود..
احمد یاداور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
64
8
غیب گفتی خب معلومه که کار عربستانه که مطیع امریکاست واز خواست قلبی امریکا اگاهه واورا درک میکند ضمنا با این علمت بگو به کی رای بدیم که از این وضع خلاص بشیم
پاسخ ها
عاشق ایران
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
اول هاشمی رفسنجانی دوم خاتمی با وجه بین المللی که این دو دارند شاید بتونند برند بشینند صحبت کنند و این وضعی که احمدی نژاد بوجود آورده را جمع و جور کنه.
ناشناس
|
United States of America
|
۰۷:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
1
41
اگه عاقلانه تو دنیا رفتار میکردید کسی جرات پیدا نمیکرد با مقدسات شیعه شوخی کنه. ترکیه یه بار کشتیرغرستاد غزه اینهمه محبوب شد ما سی سال حمایت همه جوره کردیم شدیم حامی تروریست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
گل گفتی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
3
31
باز هم دروغ
ناشناس
|
United States of America
|
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
1
40
این لوله حمام ما هم گرفته، گمان می کنم کار آمریکا و ایادی استکبار جهانی باشه! از شوخی گذشته، وقتی تکفیری ها این کار را می کنند یعنی گروهی از به ظاهر مسلمانان مرتکب این عمل خلاف شدند، ما در این مدت چه کردیم که در داخل خودمان (مسلمانان) این گروه ها منزوی شوند؟ چه کردیم که آنها نتوانند از موضوع شیعه و سنی استفاده کنند؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
4
37
خدا امریکا اسرائیل از اینا نگیره چپ راست کاره امریکاست کاره اسرائیله بابا مردم میفهمند اون دوران گذشت...و!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
3
39
سردار ظاهرا به كاخ سفيد رفت و امددارند
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
3
33
از کجا فهمیدید که جسد سالمه با چه سندی؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
همون که توکاخ سفید لاپورت(ریپورت) داده همون هم به سردار!!
امیر
|
Netherlands
|
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
3
34
وقتی ما بارها برروی منابربه مقدسات سنی ها توهین می کنیم انتظار داریم که آنها با مقدسات ما چگونه رفتار کنندو وقتی که تفکر سنی های افراطی و وهابی اینست که اگر 7 شیعه را بکشید به بهشت می روید این چه ربطی به آمریکا دارد.
پاسخ ها
عباس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
دوست عزيزم وهابيت ساخته وپرداخته انگليسيهاست که فرد خودفروخته اي به نام عبدالوهاب را در 200 سال پيش بکار گرفتند واين تفکر انحرافي را با کمک طايفه آل سعود در نجد براي تسلط برکل حجاز و از بين بردن حکومت طرفدار حکومت عثماني در حجاز بکار گرفتند.پس از آن از اين تفکر انحرافي براي ايجاد تفرقه واختلاف در بين مسلمانان استفاده کردند.آنان حتي مسلمانان ساير فرق اسلامي واهل سنت علي الخصوص شافعي ها را هم کافر ومرتد مي دانند وبارها دست به قتل عام آنان زده اند.استعمارگران در هر دين ومذهبي يک مکتب وفرقه انحرافي درست کرده اند تا بتوانندسياستهاي تفرقه انگيز خود را اجرا کنند.در دين يهود صهيونيستهاي نژادپرست را،درتشيع بهائيت را ،در مذهب اهل سنت سلفيت ووهابيت را در آئينهاي هندوئيسم سيکهارا(که ترور رهبران هند را پعداز مهاتما گاندي بعهده داشته اند) ودر آئين مسيحيت مسيحيان صهيونيست ونژاد پرست که فرقه کوکلوس کلانها از اين دسته اند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
جناب عباس!
نخست اینکه تفکری که بعدها به وهابیت انجامید، مربوط به ابن تیمیه هست و محمد ابن عبدلوهاب آن را به صورت یک تفکر مدون درآورد!
دوم شما با چه مدرکی میگید که وهابیت ساخته انگلیسیهاست؟ اینکه انگلیسیها از تفکری خاص برای پیشبرد اهداف خود سود میبرند، به این معنی است که ساخته اونهاست؟
سوم اینکه ما شیعیان به تفکرات سنی ها میتازیم و منبری ما به بزرگان اهل سنت مانند ابوبکر و عمر فحش میدهند، شما چه انتظاری از اهل سنت دارید؟
ممنون میشم جواب بدید!
زهرا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
من کاملا با نظر عباس موافقم من خودم تو یه شهری از کشورمون زندگی میکنم که متاسفانه عقاید اکثریت سنی ها تبدیل شده به عقاید وهابیت...ما شیعیانو مرتد میدونن.روز به روزم دارن جمعیتشونو زیاد میکنن.اگه ما به عقاید اونا توهین میکنیم اونا این کارو عملا انجام میدن مثلا راحت سر میبرن بله عزیزم تو همین ایران خودمون جای دیگه نریم...هیچوقت وهابیا و تکفیری ها رو حمایت نکنید.سنی واقعی عقایدش به شیعه خیلی نزدیکه.مثل وهابیا همه چیزو شرک نمیدونه و بعدشم بره هزار تا فحشا و زنا انجام بده فقط به این نیت که ناموس شیعه و سنی نه وهابی حلال تر از شیر مادره.تو سوریه ببینید چی شده همه ی مردمو از ترس این مسائل فراری دادن.خودشونم اومدن هر غلطی میخوان میکنن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
اگر حق وحقوق همه مردم رعایت بشه وتبعیض نگذارند وهابیون نمی توانند بین اهل سنت نفوذ کنند ببینید در بین انها چقدر فقر وجود دارد
اوشکول خان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
2
22
بنظرم اینکار نه کار آمریکاست(که مطمئنم با این کارها مخالف است به هزار دلیل یکی اینکه اینکار نماد تندروی مذهبی وهابی ها بود که آمریکا خود را قربانی این تندروی ها می داند و خیلی هم دوست ندارد آنها قوت بگیرند مخصوصا که برای اسرائیل هم خطرناک خواهند بود) و نه کار عربستان.واقعیت آنست که عربستان نیازی به تشویق آن جماعت نادان برای انجام اینکار ها ندارد آنها خودشان از حکام عربستان تندروتر و نادانتر هستند. نکته دیگری که در این بین هست اینست که عربستان از اینکارها خوشحال می شود و تکفیریهای منطقه را تشویق به حضور در سوریه می کند ولی آمریکا از اینکارها خوشحال نمی شود پس آقای نقدی این طور بی سواد حرف نزن و تحلیل مسائل سیاسی مخصوصا بین المللی را به اهلش بسپار.
نجفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
2
24
آقای نقدی اونجا بودید و دیدید که پیکر ایشان سالم بود؟یا آنها برای شما خبر دادن و یا عکسهاشو نشوند دادن؟خواهشا زشتی کار آنها را با توهمات خودتان پاک نکنید.نتیجه منطقی حرف آقای نقدی اینه که اگر قبری را نبش کردن و آن قبر سالم نبود پس مرده داخل آن قبر آدم بد ویا.... بوده.آقای نقدی ما در قرن 21 بسر میبریم لطفا از خواب خرگوشی بیدار شوید.میخواهید با این استدلالها اسلام را بر تخت بنشانید؟وا مصیبتا
پاسخ ها
علا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
یک عده دروغ خوش آیندشان را از راست مصلحت شان بیشتر دوست دارند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
1
10
چقدر پیشگو و آینده نگر و مدیر داریم و این از وضع مملکت کاملا مشخص است مرگ بر آمریکا که همیشه در پی توطئه است و پیروان یک دین را بجان هم میاندازد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
2
8
کارهای وحشیانه عصر جاهلیت را تکرار میکنند و این مسلمانان تا کنون شاهد تکرار این وقایع بوده و هستند حضرت زهرا خوب اینها را می شناخت که دستور داده بود جسدش را شبانه و مخفیانه دفن کنند بعد میگویند چرا عربها را وحشی مینامید توحش که شاخ و دم ندارد فقط دنیا چقدر به این کارهای عجیب میخندد
هموطنه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
2
8
کاش بجای اینکه اینقدر تنش ایجادکنید کمی میانجیگری بلدبودین!آخرهرچی فتنه گری، جنگه!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
4
15
واقعا برای این اظهار نظر متاسفم . امریکاییها وقتی وارد عراق شدند کوچکترین توهینی به ساحت مقدس شهیدان کربلا نکرده اند. و برخورد آنها همواره با احترام همراه بوده حالا به هر دلیلی. بهتره چشمهامون رو باز کنیم و واقعیت رو ببینیم.
پاسخ ها
پیام
| Netherlands |
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
عاقلان دانند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
1
14
سالم بودن جنازه رو سردار از کجا دیده؟؟؟ تمام عزیزان هر اتفاقی میفته میگن کاخ سفید دستور داده ، انگار اونا قبل از انجام هر کاری به ایشون خبر میدن
شیر فرهاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
0
12
ضمن محکومیت عمل زشت و شنیع جسارت به قبر حجربن عدی و ابراز انزجار از حامیان وهابیون. برادر سردار نقدی با توجه به فرمایش شما یعنی امریکا انقدر در سوریه نفوذ دارد که بااین سرعت توانست نقشه حمله وتعزض را بکشد وعملی کند؟؟!!‏ نه برادر مشکل در خود ما مسلمانان است که قرنها عقده شیعه و سنی بودن را در دل انباشته شده بود و امروز این زخم چرکین سرباز کرده.بنظر بنده حقیر تازه اول جنایتهای هولناکی ست که در راه است وشاهد آن خواهیم بود.
بلا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
0
22
سردار حالت خوب نیست ها هر چی اتفاق می افته می اندازی گردن آمریکا یک کم عاقل باش با این تفکراتت آخرش ایران رو به نا کجا اباد میبرید
sohail
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
0
24
من فکر کنم آلودگی هوای تهران هم 100% کار آمریکاست
احتمالاً اینا از افغانستان دود می فرستن هی اینور
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
اگه ازافغانستان دود می فرستادن که خیلی وضع بدتر بود
دود نفرستادن آقایون این نطرات را دارن اگه دود می فرستاد که واویلا با کلّه های گرم
ناشناس
|
United States of America
|
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
0
14
سلام سردار جان گل گفتی اما اسراییل و سران فتنه و یادت رفت من به جات میگم اونا هم دست داشتن اینطوری بهتره هیجان میگیره
hamed
|
Germany
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
0
16
"نقدی تاکید کرد: ثالثا سالم بودن پیکر این شهید راه حق، که پس از 14 قرن نمی‌باید جز خاکی از آن باقی مانده باشد از بارزترین دلایل حقانیت راه این صحابی بزرگوار است و هیچ کس به خاطر تعصب مذهبی کاری نمی کند که حقانیت حریف خود را عملا اثبات کند.
" اینو از کجات درآوردی ؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
3
6
خدا لعنت کند مصببين اين حوادث را. ولي اون موقع که اين آقايان با شور تمام از ديپلماسي تهاجمي صحبت مي کردند و شعار مي دادند، بايد به حرف چند نفر آدم عاقل اهميت داده مي شد تا با توجه به حساسيت منطقه بهانه چنين کارهاي فجيعي به افراطيون وهابي داده نشود.
مثل همين بحران هايي که داخل کشور ايجاد شد. حالا هم بجاي اعتراف به اشتباه و تغيير رويه استدلال هاي آبکي و سطحي ارائه مي دهند.
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
1
4
اقايان دوستان و برادران فقط وحدت كه اقتدارو در سطح عالي تثبيت ميكنه ... پس رمز پيروزي وحدت كلمه ...
aomidia
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
0
10
جناب آقای نقدی تقاضا میشودهرموقع شعار میدهی سند ومدرک ارائه بفرما تا بشما اعتماد بکنیم نکنه مثل جناب مشائی اجنه بشما خبر میدهند یا اصلا شما نماینده وسخنگوی آمریکا در کشور ماهستید ولی ما خبر نداریم
کرمانشاهی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
1
11
کسانی که کربلا رفتن می دونن آمریکایی ها حتی با پوتین وارد صحن مقدس نمیشن.این ادعاها فقط خنده عصبی آدمو زیاد میکنه.آمریکا چکار داره به فبر حجرابن عدی؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
خیلی معضرت میخوام ولی شما معنی سیاستو فکر کنم هنوز نمیدونید که شاخ به شاخ شدن چه معنی داره و از پشت خنجر زدن چه معنی‏!‏درسته شاید اقای اوباما مستقیما دستور این کارو نداده باشه ولی تربیت کردن و ایجاد وهابیت و القاعده توسط خودشون‏(‏که خودشونم اعتراف کردن به این‏)‏چراغ سبزی به همین کارا نی‏ست!؟چرا ما شیعه ها این کارا رو نمیکنیم و ابوسفیانو معاویه و بقیه ی جانیاشونو از خاک نمیکشیم بیرون.البته بگم حساب اهل سنت از وهابیا و القاعده جداست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
اول معذرت درسته
دوم: ایجادوهابیت هم کار آمریکا نیست کمی مطالعه کن که به قرون اولیه میرسه
سوم: ما چطورابوسفیان راازگور دربیاریم؟اول گورش کجاست؟بعد هم مگه می تونی؟
اتفاقا دیروز پیامکی اومده بود که ما هم ... ازگور میکشیم بیرون
متاسفم با افکاربرخی دوستان نادان
چهارم: عملیات انتحاری را حزب الله دردهه60ازلبنان شروع کرد واین سنت زشت فراگیرشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
معلومه شما خودتون اصلا مطالعه ندارید افکار ابن تیمیه رو کدوم کشورها بعدها بسط دادن؟انگلیس نبود؟بعد از اون امریکا نبود که القاعده رو ایجاد کرد ایا بوش نبود که تو مراسماشون شرکت میکرد و با شرکتای تجاری بن لادن قرار داد میبست؟وقتی خود امریکاییا اقرار میکنن به تقویت القاعده شما چی میگی؟مگه همین الان دولت امریکا پول و اسلحه نفرستاد برای وهابیا و جنایتکاران سوریه؟در مورد حزب الله ...برای دفاع از کشورش بپا خواست خواهش میکنم زمان و اهداف تاسیس حزب الله و مطالعه کنین.حزب الله بود که خاک کشورشو بعد سالها از اسراییل پس گرفت.ایا سیاست مدارا و حاکمان رسمی کشور لبنان این جراتو دارن اگه برای اونا باشه که کشورشون روز به روز تجزیه و اشغال میشه از اختلافای الانشون مشخصه دوست عزیز خواهشا جهانبینی وسیع داشته باش...اینم بدون اگه خود من بدونم قبر اون جنایتکارا کجاس به ولای علی اگه بیاحترامی حتی بکنم همه ی ما در مقابل خدا مسعولیم نه در برابر هم.دور از اصول انسانیته این کارا.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
آقای ناشناس
بیاحترامی
مسعولیم
ببخشید عملیات انتحاری ابزار نامقدسی است هرچند برای دفاع از ایده مقدس. هدف ابزار را ووسیله را توجیه نمی کنه
منظورم عملیات های استشهادی لبنان و حماس است
حالا حماس همون ها راآورده تو سوریه
همون حماسی که همین عملیاتهاش را شماها استشهادی می گفتید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
اولا اقای محترم نیستم و خانومم.بعدشم فک نمیکنم هر چی بگم شما قانع بشید بهتون احترام میذارم اما عقایدتونو اصلا قبول ندارم. در جوابتون باید بگم خب اسراییل چرا شهرکسازی میکنه چرا اون کشور بیخود ادم میکشه چرا امریکا توی بقیه ی کشورها دخالت میکنه مگه منشور سازمان ملل حاکمیت سرزمینی رو به رسمیت نشمرده بعدشم اگه کشوری هم تخطی کنه سازمان ملل باید رسیدگی کنه پس لشگرکشی به بقیه ی کشورها معنیش چیه حماسم وقتی میبینه اسراییل از زور استفاده میکنه حق داره از هر روشی استفاده کنه برای دفاع از خودش.حماسم اگه برادر کشی رو تو سوریه راه بندازه صددرصد محکومه اینو بدونید سیاست دنیای الان پدر و مادر نمیشناسه وقتی زورگویی حاکم باشه بقیه م از همون ابزار برعلیه زورگوها استفاده میکنن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
0
7
آن بدان قبر را شکافتند. نقدی گفت جسد سالم بوده و چون آنجا نبوده نتیجه آنکه آن بدان به نقدی گفته اند . آیا نقدی با آنان است؟
هاتف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
11
0
اظهار نظر کنندگان عزیز زیاد به هم دیگه نتازید خمینی کبیر فرموده هرچه فریاد دارید برسر آمریکا بکشید که شیطان بزرگ است و ما هرچه می کشیم از آمریکاست و نه غیر - عده ای از ابراز نظر دهندگان عزیز فلسفه نبافید هرچند نظراتتان نیز به پشیزی نمی ارزد فکر می کنم عاقلانه فکر کردن بهتر از به هم دیگر پریدن و محکوم نمودن همدیگر است
فرداد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
0
8
بابا زیاد ناراحت نشید این صحبتهای سردارخان مصرف داخلی بین طرفداراشون داره وبرای منو شما نیست اصلا سردارخان براش مهم نیست که ما چی فکری میکنیم وبرای نگه داشتن ساندیس خور ها در صحنه مجبوره هر چیزی رو به امریکا ربط بده
معقول
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
0
2
آنقدر آقایان نقدی و شریعت مداری و دکتر عباسی از دسیسه های آمریکا باخبر هستند که خود اوباما اطلاع نداره!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین