کد خبر: ۱۹۳۴۶۲
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۸
دوستاني که سارق از آب در آمدند؛

دزدان ميلياردي شيراز در تهران به دام افتادند+عکس

رييس کلانتري 105 سنايي گفت: سارقاني که يک محموله ميلياردي را از شيراز به سرقت برده بودند در تهران شناسايي و دستگير شدند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سرگرد احمد ناصري در گفتگو با باشگاه خبرنگاران با اعلام اين خبر اظهار داشت: ماموران اين کلانتري در راستاي بالا بردن امنيت حوزه استحفاظي به طور شبانه روز در مناطق مختلف حضور دارند.



رييس کلانتري 105 سنايي اذعان داشت: در اين راستا ماموران در حين گشت زني در محدوده خيابان ميرزاي شيرازي بودند که فردي با نگراني به ماموران واحد گشت مراجعه کرد و اظهار داشت: روز گذشته در حال حمل تعدادي کارتن حاوي وسايل و قطعات کامپيوتر از شيراز به تهران با يک دستگاه خودروي نيسان بودم که در بين را در مسافرخانه‌اي به استراحت پرداختم و زماني که بيرون آمدم متوجه شدم که خودرو‌ام به سرقت رفته است و به دنبال اين موضوع با پرس و جو تا اين مکان آنان را از شيراز دنبال کردم ولي در حال حاضر آنان را گم کردم.

اين مقام مسئول انتظامي ادامه داد: در اين راستا ماموران با همکاري مالباخته به مناطق مختلف و احتمالي حضور متهم و يا متهمان پرداخته و در نهايت توانستند خودرو نيسان مالباخته در حوالي خيابان جلاليان در حين خالي کردن بار شناسايي کنند.

وي افزود: متهمان با رويت ماموران پا به فرار گذاشته ولي پس از طي چند صدمتر توسط پليس دستگير شدند و محموله نيز موقت توقيف و به کلانتري انتقال داده شدند.
 


 سرگرد احمد ناصري خاطرنشان کرد: در نهايت ماموران 54 کارتن از داخل خودرو با ارزش تقريبي 2 ميليارد ريال را صورت‌الجلسه کرده و در بررسي بيشتر متوجه شدند که سارقان با مالباخته دوستان قديمي بوده و دو متهم نيز با آگاهي کامل و طرح و نقشه قبلي خودرو متهم را به سرقت برده‌اند.

لذا پرونده در نهايت جهت سير مراحل قانوني به دادسرا ارجاع شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
2
9
درود بر دوستان قديم و جديد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
2
8
وقتی در کشور دروغ وریا کاری رایج بشه رفاقتهایی اینچنینی هم بدنبالش میاد
راشا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
0
4
همش 200میلیونه..که پول یه آپارتمان 100متری تو شهرستان هم نمیشه
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
0
1
به نظر شما این جریان مشکوک نیست - دنبال کردن چی - پرس و جو از کی - از شیراز تا تهران - فردای ان روز به پلیس مراجعه کردن - در این یک روز چرا به پلیس اطلاع ندادن - به نظر شما این موضوع مشکوک نیست ایا پلیس سر کار نیست - من که چیزی متوجه نشدم شما چی ؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین