کد خبر: ۱۹۳۶۱۰
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۶

حاشیه‌ ثبت‌نام داوطلبان ریاست جمهوری/ لیسانس پرستاری: احمدی نژاد را وزیر خارجه می کنم

اولین روز از ثبت‌نام کاندیداهای انتخابات یازدهم ریاست جمهوری که در مقایسه با سال‌های قبل با استقبال تعداد قابل ملاحظه‌ای از فعالان سیاسی همراه بود، به واسطه حضور تعدادی از مردم عادی در وزارت کشور جهت ثبت نام در انتخابات، حاشیه‌هایی به همراه داشت، حاشیه‌هایی از جنس اعلام ضرورت نسبت به بازنگری در قانون انتخابات.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش ایسنا   اولین روز از ثبت نام کاندیداها انتخابات یازدهم ریاست جمهوری صبح امروز راس ساعت 8 با فرمان وزیر کشور به استانداران و فرمانداران آغاز شد.
 
براساس این گزارش اولین چهره‌ای که برای انتخابات یازدهم ریاست جمهوری ثبت نام کرد، واعظ‌ زاده عضو حقیقی مجمع تشخیص مصلحت نظام بود که بر خلاف دو کاندیدای مطرح امروز (لنکرانی و روحانی) که فرصت یافتند به همراه تعداد زیادی از همراهان خود اولین قدم را در مسیر رییس جمهور شدن بردارند، تنها اجازه یافت با یکی از همراهان خود وارد محل ثبت نام انتخابات شود.
 
در اولین ساعات ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری فردی که لیسانس پرستاری داشت و مدعی بود می‌خواهد احمدی‌نژاد را به عنوان وزیر امور خارجه خود انتخاب کند، برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری به وزارت کشور مراجعه کرد.
 
وی با اشاره به این‌که متخصص در مواد منفجره است و اشک صدام را در آورده و صدام به خون او تشنه است، گفت: بسیاری از بعثی‌ها را منفجر کرده‌ام و در حال حاضر 7 خانواده را سرپرستی می‌کنم و معروف‌ترین باغدار ایران در جنوب هشتگرد هستم.
 
در اولین روز ثبت نام کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری همچنین پیرمردی کفن‌پوش برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری به وزارت کشور آمد، بر روی کفنی که این پیرمرد به تن داشت نوشته شده بود "نصیری، نوکر ملت ایران و نامزد ریاست جمهوری ایران هستم."
 
وی که پرچم، دسته گل و قرآن کریم در دست داشت، می‌گفت می‌خواهم دین خود را به شهدای عزیز ادا کنم ، من هیچ رقیبی ندارم نه در سرزمین ایران و نه در دنیا. چون براساس قانون خداوند، قرآن و اهل بیت پا به عرصه انتخابات گذاشتم و معتقدم که می‌توانیم آمریکا را زیرپا بگذاریم.
 
همچنین در اولین روز ثبت‌نام های انتخابات ریاست جمهوری فردی به نام بهروز وثوقی‌راد به وزارت کشور مراجعه کرد که می‌گفت کلاه مخملی و قیصر فوتبال ایران هستم. وی با به تن داشتن کت و شلوار مدل دهه 50 و به سر داشتن کلاه شاپو گفت: شغلم آزاد است و استادیومی هستم.
 
وی در جواب این سوال که کابینه شما را چه کسانی تشکیل می‌دهند، گفت: من نیازی به کابینه ندارم. چون آدم را باید مردم بخواهند و اول "اوسا کریم" مهم است و بعد مردم مهم هستند.
 
وی گفت: متولد 1360 و تحصیلاتش تا اول دبیرستان است.
 
به گزارش ایسنا، از مهم‌ترین شخصیت‌هایی که تا قبل از ظهر اولین روز از ثبت‌نام انتخابات ریاست جمهوری در ستاد انتخابات کشور حضور یافتند و مراحل ثبت نام خود را تکمیل کردند، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی، واعظ‌زاده، کامران باقری لنکرانی، سعیدی‌کیا، مصطفی کواکبیان و خسرو نصیرزاده بودند.
 
امروز همچنین بختیاری از دادستانی تهران و قاضی سراج به نمایندگی از دادستان کل برای نظارت بر مراحل اجرای انتخابات در ستاد انتخابات کشور بازدید کردند.
 
همچنین خسرو نصیرزاده پس از تکمیل مراحل ثبت‌نامش در نشست خبری در پاسخ به این سوال که در نتایج دیدار شب گذشته ما با آقای هاشمی رفسنجانی چه بوده است، گفت: شب گذشته از آقای هاشمی شب گذشته دعوت کردیم تا در انتخابات شرکت کنند و اگر هر لحظه ایشان اعلام حضور کنند و من و تعداد دیگری از کاندیداها به نفع‌شان کنار خواهیم کشید و آقای هاشمی در جلسه شب گذشته گفتند، پس از مشورت با مقام معظم رهبری، نظر خود را اعلام خواهند کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۶
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
8
17
این جناب پرستار با چه سابقه درخشانی میخواد به احمدی نژاد پست بده
این آقا کلاس مقام ریاست جمهوری را به صفر تنزل داد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
0
30
اره واقعا هم برای وزارت خارجه خیلی مناسبه چون زبان انگلیسیش خیلی عالیه!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
آي گفتي ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
3
15
فقط هاشمی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
0
12
پیشنهاد میکنم دم درب ستاد ثبت نام آمبولانس اورژانس جهت اعزام کاندیداهای معلوم الحا ل به نزدیکترین آسایشگاه روانی مستقر گردد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
0
4
در پاسخ به این سوال که در نتایج دیدار شب گذشته ما با آقای هاشمی رفسنجانی چه بوده است، گفت: شب گذشته از آقای هاشمی شب گذشته دعوت کردیم تا در انتخابات شرکت کنند و اگر هر لحظه ایشان اعلام حضور کنند و من و تعداد دیگری از کاندیداها به نفع‌شان کنار خواهیم کشید
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین