کد خبر: ۱۹۳۸۴۴
تعداد نظرات: ۷۷ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۰۲:۳۴

مناظره پر از کنایه حضرتی و روانبخش/ از ستاره دار شدن دانشجویان در دوره اصلاحات تا پولهای شهرام جزایری و نقد شورای نگهبان

مناظره عضو شورای مرکزی جبهه پایداری و مدیر مسول روزنامه اعتماد به عرصه تقابل این دو چهره سیاسی بدل شد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: پنجشنبه شب حجت الاسلام روانبخش (عضو شورای مرکزی جبهه پایداری) و الیاس حضرتی (مدیر مسول روزنامه اعتماد) در برنامه تلویزیونی «دیروز، امروز، فردا» به مناظره درباره «انتخابات عرصه مقابله ملت ایران با دشمن» پرداختند.
 
مردم همیشه جلوتر از خواص
 

مدیر مسول روزنامه اعتماد با بیان اینکه «مردم همیشه از خواص جلوتر بوده اند» افزود: دلیلش هم این بوده که درس و پیام امام را بادقت دنبال کرده اند. مردم دشمنان نظام را به خوبی می شناسند و در صحنه های مختلف که نیاز بود به خوبی وارد صحنه شدند و نقش خود را با تمام توان و مخلصانه ایفا کرده اند.

وی افزود:« مشکل ما خواص هستند. متاسفانه به دلیل پیچیدگی هایی که وجود دارد، خواص نمی توانند زیاد خودشان را جمع و جور کنند و اغلب دچار جریان ها و بداخلاقی هایی می شوند که دود آن به چشم مردم می رود. آن چیزی که لازمه انقلاب است، باید در انتخابات آینده دیده شود. ما داریم برای یک جشن بزرگ آماده می شویم و قرار است 48 میلیون نفر در انتخابات شرکت کنند تا این موضوع به دنیا نشان داده شود که مردم در قدرت سهم دارند. اما احزابی که باید نقش آفرینی کنند وجود ندارند. شخصیت هایی که می توانند با حضورشان شور و هیجان ایجاد کنند در بلاتکلیفی به سر می برند. این انتخابات برای ما نقش اساسی دارد. با توجه به تحریم ها و قطعنامه هایی که وجود دارد به یک مانور عظیم مردمی نیاز داریم تا بتوانیم از مصالح مردم دفاع کنیم.هنوز شور و شوقی که باید وجود داشته باشد، ایجاد نشده، آدم های بزرگ باید بازیگر اصلی صحنه شوند. انتخابات نیاز به آدم های بزرگ و احزاب قدرتمند دارد. اگر پرسپولیس و استقلال بازی کنند مردم از شهرستان های مختلف به ورزشگاه آزادی می آیند اما بازی تیم های شهرستانی تا این حد نمی توانند مردم را به ورزشگاه ها بکشانند.»
 
این که عده ای در انتخابات شرکت نمی کنند، یک نقص است

حضرتی ادامه داد:«انتخابات متعلق به همه مردم است. همه مسولین به وسیله مردم انتخاب می شوند و این که عده ای در انتخابات شرکت نمی کنند، یک نقص است که باید به فکر درمان آن باشیم. ما باید زمینه و اعتماد مردم را ایجاد کنیم تا با خوشحالی پای صندوق حاضر شوند.»
عضو شورای مرکزی جبهه پایداری هم در ادامه برنامه اظهار داشت:« اگر دشمن شناسی محور قرار داده شود، می توانیم مواضع گروه ها را در ترازوی حب و بغض دشمن قرار دهیم. امام فرمودند که اگر آمریکا و منافقین از کسی یا چیزی تعریف کنند، مردم متوجه می شوند که آن گروه یا فرد یک عیبی دارد که دشمن از او تعریف می کند. همه گروه های داخلی ادعا دارند که در جهت درست انقلاب حرکت می کنند. باید ببینیم که دشمن از چه کسی تعریف می کند. از زمانی که اصلاح طلبان وارد کار شدند دشمن از آن ها تعریف می کند. همین الان رادیو اسرائیل می گوید اگر اصلاح طلبان سر کار بیایند برای ما جای خوشحالی دارد.چه اتفاقی می افتد که رسانه های خارجی می آیند و از ایجاد کمپین برای دعوت از لیدر جریان اصلاحات برای حضور در انتخابات حمایت و استقبال می کنند؟ »
 
لیدر اصلاحات به منتخب ملت تبریک نمی گوید و طی نامه ای شکایت به خدا می برد! آیا باید به خدا شکایت برد که مردم رای نداده اند؟

روانبخش افزود:«مشارکت مردم در انتخابات همیشه حداکثری بوده! ممکن است در انتخابات سوم و چهارم که در دهه هفتاد اتفاق افتاد، مشارکت پایین بوده باشد، اما هرچه جلوتر آمدیم مشارکت ها افزایش پیدا کرد! این که آقای حضرتی می گویند همه باید اجازه حضور داشته باشند یعنی اینکه شورای نگهبان وظیفه خود را انجام ندهد؟ این وظیفه شورای نگهبان است که صلاحیت افراد را بررسی کند و اگر این کار را انجام ندهد به مردم خیانت کرده است. با توجه به این نقش شورای نگهبان، مردم حضور حداکثری دارند و این یعنی اعتماد مردم به شورای نگهبان! نکته ای که وجود دارد این است که مردم با تایید شورای نگهبان مشارکت حداکثری دارند، اما آقای حضرتی دوستان شما این مشارکت حداکثری را نمی پذیرند! مثلاً در سال 84 که مردم حضور فوق العاده ای داشتند و به کاندید مورد نظر خود رای دادند، بعد از پایان انتخابات، لیدر اصلاحات به منتخب ملت تبریک نمی گوید و طی نامه ای شکایت به خدا می برد! آیا باید به خدا شکایت برد که مردم رای نداده اند؟»
وی ادامه داد:«در سال 88 که مردم با حضور حداکثری خود دست به خلق حماسه ای بزرگ زدند که رهبری از آن به عنوان جشن ملی یاد کردند، چه عملکردی داشتید؟ سال 88 با زیر پای گذاشتن قانون، رای مردم که می توانست به یک نقطه قوت تبدیل شود به یک چالش تبدیل شد. باید ببینیم کسانی که شما از آن ها به عنوان بزرگ یاد می کنید ایا واقعاً بزرگ هستند یا خیر؟از نظر ما همه مردم ایران بزرگ هستند. از هرجای این سرزمین شخصیت اصلحی باشد، فردی شایسته برای ریاست جمهوری است و اینطور نیست که آدم های بزرگ فقط در تهران حضور داشته باشند.»
 
در مناظره های انتخاباتی به آبروی خانوادگی دو تن از بزرگان انقلاب خدشه وارد شد

حضرتی در واکنش به صحبت های روانبخش گفت:« دوستان معمولاً به صحرا کربلا می زنند. یکی از مقصرین داستان 88 شورای نگهبان بود. شورای نگهبان داور یک مسابقه است. اگر یکی از داوران در یک بازی حساس در وسط مسابقه به نفع تیم مقابل سخنرانی کند و با جعبه شیرینی به سمت آن تیم برود، بازی را قطعاً به آتش می کشاند. آتشی که توسط هیچ یک از اعضای دو تیم قابل اطفاء نیست! آیا در انتخابات 88 طرفی که شورای نگهبان به سمتش رفت، عالم و سخنران کم داشت که عده ای از حقوق دان های شورای نگهبان به نفع آن سخنرانی کردند؟ »

وی افزود:«از دید ما کسانی که در مبارزه سبقت داشته اند و خدمات زیادی داشته اند بزرگ هستند. آیا این درست است که در مناظره های انتخاباتی آبروی خانوادگی دو تن از بزرگان انقلاب با خدشه وارد شود؟ قطعاً اگر رقابت با نشاطی در انتخابات وجود نداشته باشد، دشمن خوشحال خواهد شد. آدم هایی که در حوزه مدیریت تخصص دارند باید وارد صحنه شوند تا تجربه خود را در خدمت انقلاب قرار دهند. متاسفانه امروز همه افراد مدیر و توانمند با توجه به دیدگاه شما خانه نشین شده اند!»

حضرتی ادامه داد:« ما باید حقوق مردم را به رسمیت بشناسیم. ذات انقلاب اسلامی جای معامله نیست. اینکه ورود یکی از شخصیت های به صحنه را که باعث افزایش مشارکت می شود،صرفاً به دلیل خوشحالی دشمن مورد هجمه قرار داده شود کار درستی نیست. شاید دشمن در کوتاه مدت از این موضوع شاد شود اما بدون شک انتخاب چنین فرد بزرگی در بلند مدت به نفع نظام خواهد بود.»

مدیرمسول روزنامه اعتماد گفت:«بد اخلاقی در این کشور نهادینه شده و از صبح اول وقت به هم تهمت می زنیم. ما از اسلام و انقلاب دم می زنیم اما متاسفانه مدام به هم تهمت می زنیم. اگر تهمت ها درست است بیایید افراد متخلف را محاکمه کنید ولی اگر دروغ است افرادی که تهمت می زنند را محاکمه کنید.»
 
داشتن موضع سیاسی برای یک فرد به معنای سلب عدالت نیست

روانبخش هم در واکنش به صحبت های حضرتی، با بیان اینکه آقای حضرتی خواستند از صحرای کربلا دفاع کنند اما این کار را به درستی انجام ندادند، اظهار داشت:«رهبری می فرمایند ساز و کار انتخابات ما مستحکم است، حضور شورای نگهبان در قانون اساسی، حقیقتاً حضور مبارکی است. تشخیص شورای نگهبان، عادل ،بی طرف و بصیر نسبت به صلاحیت هاست. ما باید در عمل رهبری و ولایت فقیه را قبول داشته باشیم. نمی توان رهبری را قبول داشت اما جایگاه شورای نگهبان را مورد هجمه قرار داد.»

روانبخش ادامه داد: « در کشور ما تشکل های مختلف وجود دارد و افراد مختلف با مسولیت های متفاوت، عضو این تشکل ها هستند. ممکن است یک تشکل نسبت به یک فرد خاص موضعی داشته باشد. داشتن موضع سیاسی برای یک فرد به معنای سلب عدالت نیست.»

روانبخش اظهار داشت:« مواضعی که اتخاذ می کنیم باید روشن و روی اصول تعریف شده نظام باشد. نباید از شاخص های اصولی نظام کوتاه بیاییم. آقای حضرتی می گویند ممکن است که دشمن در کوتاه مدت خوشحال شود اما در دراز مدت به نفع نظام است. من از ایشان می خواهم برای صحبت خود مصداق بیاورند.»

حضرتی پاسخ داد:« مثلاً نظام یک پرونده 3هزار میلیاردی را کشف کرد، دشمن در ابتدا خوشحال شد اما در دراز مدت کاری بود که به نفع نظام و در خدمت عدالت بود.»

روانبخش گفت:«قبول دارم، مثلاً شهرام جزایری که به دوست عزیز شما هم پول داد دستگیر شد و این هم خوب بود.»

حضرتی جواب داد:«البته به دوستان شما هم پول داد.»

روانبخش ادامه داد:« باید اخلاق را رعایت کنیم تا در پازل دشمن قرار نگیریم. کاندیداها باید صلاحیت های خود را تبلیغ کند و یکدیگر را تخریب نکنند. البته باید روشنگری وجود داشته باشد. از طرف دیگر نباید شعار دشمن را سر داد. مثلاً انتخابات آزاد شعار دشمن است. مثلاً همین امروز همسر یکی از کسانی که در جریان انتخابات 88 در همین تلویزیون مردم را دعوت به حضور در خیابان ها کرد...»

رنجبران مجری برنامه با قطع صحبت های روانبخش گفت : «کاری نکنیم که این برنامه باعث شاد شدن دشمن شود.»

روانبخش صحبت هایش را اینطور ادامه داد:«: رهبری فرمودند که انتخابات آزاد کار دشمن است. در این شرایط اگر کسی گفت کشور رو به انحطاط است، یا گفت در انتخابات تقلب می شود در زمین دشمن بازی کرده است.»
 
دشمن از طریق آدم های ضعیف وارد می شود

مدیر مسول روزنامه اعتماد در ادامه برنامه در مورد راه نفوذ دشمن اظهار داشت:« دشمن از طریق آدم های ضعیف وارد می شود. انسان های کاردان و باتدبیر هستند که فریب دشمن را نمی خورند. اگر روند امور به سمتی پیش برود که تمام کسانی که مدیر و کاردان هستند، خانه نشین شوند و یک سری جوان خوشفکر اما بی تجربه جای آن ها را بگیرد، راه نفوذ دشمن خواهد شد.»
 
جنگ بزرگ، آدم های بزرگ می خواهد

وی ادامه داد:«از همه جهات به ما حمله می شود.مثلاً اگر یک قرارداد نفتی با پاکستان بسته می شود، دیپلمات های آمریکایی فوراً به پاکستان می روند تا با رایزنی هایی که انجام می دهند مانع از شکل گیری این قرار داد شود. وزیر خارجه آمریکا یک لحظه آرامش ندارد و در کشورهای مختلف در حال چرخش است. اما کشوری مثل کشور ما که مورد تهاجم های مختلف سیاسی و اقتصادی قرار گرفته هیچ فعالیت دیپلماتیکی ندارد و این به این دلیل خانه نشین شدن افراد با تجربه است.»

حضرتی گفت:«جنگ بزرگ، آدم های بزرگ می خواهد. آدم های بزرگ هستند که می توانند وحدت ایجاد کنند. آیا در دولت اصلاحات بین سه قوه ناهماهنگی های موجود وجود داشت؟ کسی که تا دیروز بخش دار بوده و به یکباره وزیر می شود، هم به او خیانت شده و هم به مردم.»

وی ادامه داد:« یکی دیگر از راه های نفوذ دشمن ایجاد زمینه فرار سرمایه از کشور است.. در طول 7 سال گذشته، با تمام درآمدی که از نفت داشتیم، فقط 300 هزار شغل ایجاد شده و این درحالی است که در سال 75، 5 میلیون شغل ایجاد شد. سومین راه نفوذ دشمن، فرار مغزهاست. در دانشگاه ها برخوردهای تنگ نظرانه که نشان از نفوذ جریان تحجرگرانه است باعث فرار سرمایه های علمی و نخبگان شده است. همه اساتید صاحب نام بازنشستگی اجباری پیدا کرده اند.
دانشجویان به بهانه های بچه گانه با مشکل مواجه شده اند و تصمیم به خروج از کشور گرفته اند.»
روانبخش با بیان اینکه انتخابات ریاست جمهوری یکی از انتخابات مهم کشور است، گفت:« گزینش در این مورد نیازمند صحبت بیشتر در مورد شاخص های اساسی است تا مردم برای انتخاب اصلح کمک شوند. البته بین تخریب و روشنگری باید تفاوت قائل شد. کسی که خودش را در معرض انتخاب مردم قرار می دهد باید خودش را آماده نقد کند تا کارشناسان در مورد توانمندی های وی بحث کنند تا مردم با دید بازتری انتخاب کنند. »

وی همچنین گفت:«نکته مهم شناخت مجاری ورود دشمن است. آقای حضرتی می گویند وجود افراد ضعیف یکی از راه های نفوذ دشمن است. باید ببینیم معنای ضعیف چیست. اگر یک آدم ضعیف از جهت توانایی حضورداشته باشد، معلوم است که نمی تواند مردم را به هدف اصلی برساند. اما اگر کسی در جنبه های دینی ضعیف باشد چه اتفاقی می افتد؟ اگر در همه عرصه ها هم بتواند خوب عمل کند در نهایت به دلیل ضعف در ایمان و دین نخواهد توانست مردم را به هدف اصلی انقلاب برساند.»

روانبخش افزود:«دشمن افراد ضعیف الایمان را در داخل شناسایی می کند. افرادی که به غرب نگاه ویژه ای دارند و معتقد به توانایی های مردم ایران نیستند، مورد نظر دشمن هستند. رهبری فرموده اند دشمن درونی خطرناک تر از دشمن بیرونی است. دشمنان بیرونی ایران سعی کرده اند میکروب ها در داخل ایران رسوب دهند افراد ضعیف الایمان که قائل به جدایی دین از سیاست اگر سر کار بیایند جامعه را به سمت سکولاریسم سوق می دهند و این چیزی است که دشمن از آن استقبال خواهد کرد و از آن خوشحال خواهد شد.»

حضرتی در پایان برنامه اظهار داشت:« ما باید مردم را در جریان مسائل مختلف قرار دهیم. من می گویم فرد ضعیف می تواند پاذل دشمن را کامل کند و به این موضوع اعتقاد دارم. آدم های ضعیف ضربات سنگینی وارد می کنند. وضعیت تولیدات نفتی ما را ببینید! متوجه صحبتم خواهید شد.»
مدیرمسئول روزنامه اعتماد ادامه داد:«برنامه اصلی دشمن این است که نشاط انتخابات را بگیرد. این موضوع هم از نبود رقابت جدی ناشی می شود. رقابت جدی باعث ایجاد نشاط انتخاباتی و ایجاد مشارکت حداکثری دارد.»

ستاره دار شدن دانشجویان مربوط به دولت اصلاحات بود
 
روانبخش هم در پایان برنامه گفت:« باید به این نکته اشاره کنم که ستاره دار شدن دانشجویان مربوط به دولت اصلاحات بود. البته ما دولت کنونی را دارای نقاط ضعف و قوت می دانیم و معتقدیم رئیس جمهور بعدی باید نقاط قوت این دولت را داشته باشد و از نقاط ضعف آن پرهیز کند.»

وی خاطر نشان کرد:«به نظر من نقشه راه دشمن در این انتخابات سه مساله است.اول کاهش مشارکت مردم! دشمن از این طریق می خواهد نشان دهد تحریم ها تاثیر داشته تا بعد از انتخابات تحریم ها را افزایش دهد. اگر در این مسیر ناکام بود، در مرحله بعد سعی می کنند شخص اصلح رای نیاورد تا بتوانند عناصر سازش گر را وار دستگاه کنند. اگر در این مورد هم با توفیقی روبه رو نشد، در مرحله آخر به دنبال ایجاد فتنه حین انتخابات است.مثلاً ممکن است عده ای استعفای جمعی دهند تا نشان دهند انتخابات آزاد نیست.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۷۷
شایا تجلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
5
237
روانبخش : رهبری گفت...
عزیزم ما می دونیم حضرت اقا چه گفتند اما انگار شما نمی دانید که حضرت اقا هیچ وقت ادعا نکردند معصومند...
پاسخ ها
اکبری
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
وقتی شریعت نداری وامثال او می خوان مناظره کنندما از قبل می دونیم چی می خوان بگن ازبس تکرار کردندچیز قابل طرحی ندارن
pedram
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
جناب آقای روانبخش عزیز تا کم میاری اسم رهبری رو میاری.این کلمه رو مدام تکرار میکنی تا کسی نتونه چیزی در جوابت بگه.شگردت قدیمی شده داداش ما دیگه خودمون به ته این قضایا واقفیم عزیز.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
دم اقای روانبخش گرم.خوب گفت.کامل گفت.قوی گفت.قشنگ گفت.حرفش حرف دل مابود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۱
پدرام جوابت تو حلقم.مد شده الان این حرفا برای بادمجون دور بشقاب چین ها.تمام تیرها به هدفی هدایت میشه که کسی دیگه نتونه بش تیراندازی کنه.
بیطرف
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۱
آقای روانبخش
همین آقای احمدی نژاد که دستپخت جنابعالی و همفکرانتان هستند برای ما کافی است
یادت باشه،این دستپخت شما بخاطر اینکه نخواد حرف حضرت آقا رو عمل کنه ، 11 روز خانه نشین شد ، پس چرا داری به ریا از مقام معظم رهبری مایه میذاری
حناتون رنگی نداره
ملت بهتر از شماها حرفهای آقا رو میفهمه
لطفا تفسیر به رای نکنید که بخواهید به خورد ملت بدید
انشاالله و به فضل الهی ، با سلابت و به فرمان رهبری یک حماسه بزرگ سیاسی که تو دهنی بزرگی به دشمنان نظام و انقلاب خواهد بود ، خلق میکنیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
2
167
مثل همیشه جناب مجری وسط حرف طرف اصلاح طلب پرید. اگه نمی خواین حرف بزنن طبق زوال 3-4 سال گذشته هر دو طرف رو از یک جناح (اصولگرا) دعوت کنین و حالشو ببرین! مردم می خوان حرف حساب بشنون که شما نمی زارین!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
این که مجری سخنان رهبرانقلاب را برای کم نیاوردن روان بخش پخش می کندنشان ازچه داردشما به این مناظره می گوئید
قلی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
مثل همیشه مجری و راست ها (بقول خودشان اصولگرا) باهم هستند و اصلاح طلب (مردم ) طرف دیگر با این تفاوت که مجری اونجا کمک می کند به همنظر خودش ولی مردم دستشان کوتاه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
0
141
تهمت ها و بی احترامی هایی که در مناظرات سال 88 شروع شد هنوز توسط همان افراد و حامیانشان تکرار می شود!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
ادبیات امثال روان بخش و سردارقلم جای خنده بازار را پُر می کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
0
85
در این مناظره ها که سراسر تهمت و اتهام های اثبات نشده مطرح میشود . به نظم دشمن واقعی خودمان هستیم که حقوق مدنی یکدیگر را قبول نداریم . بعضی ها در مناظره انگار در صحنه جنگ هستند
پاسخ ها
هادی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
اصول گراها جز فتنه فتنه گفتن و به دروغ ولایت ولایت گفتن چیز قابل طرحی ندارن
حامی جبهه پایداری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
133
21
خدا رو شکر وقتی مناظره این چنینی شکل میگیره تازه مردم میفهمند که چقدر دست اصلاح طلبا خالیست
پاسخ ها
اکبریا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
اصول گراها بجزتخریب وتهمت وفتنه فتنه کردن چی دارن بگن؟ حتماً از شکوفایی لقتصادی وسیاسی این سال ها می خوان بگن
خامي جبهه!
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۱
امريكا خاك برسر شد.بره يه فكري به حال دلار خودش بكنه كه هروز گرانتر از قبل ميشه!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
3
128
من مناظره را نگاه کردم روانبخش چیزی برای گفتن نداشت بجزنقل قول از زبان رهبرانقلاب که فکر نمی کنم رهبر راضی باشند که سخنانشان تفسیر جناحی شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
3
142
دیشب از استدلالات جناب حضرتی لذت بردم وطرف مقابل حرفی برای گفتن نداشت
اعظم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
1
75
نوج تفسیر و برداشت نا صحیح آقای روانبخش و بعضی دوستانشان از فرمایشات آقا ،سبب مشکلات زیادی می گردد ایشان بار ها فرموده اندمن از همه دولت ها حمایت کرده ام ولی آقایان جقد ردرسالیان اخیر به آقایان هاشمی و خاتمی حتا کی کردند آیا دولت های سازندگی و اصلاحات اصلا نقاط قوت نداشتند مگر اینها مورد تا یید شورای نکهبان نبودند
رحیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
0
99
اون بنده خدا انگار از عقل خودش چیزی برای گفتن نداشت. و فقط با نقل فرمایشات رهبری و امام میخواست این طور وانمود کنه که جناب حضرتی و اصلاحات مخالف این حضرات هستند.
پاسخ ها
شهروند
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
اگر حضرتي و حاميانشان از عقل و منطق برخوردار
بجاي بحث منطقي و عقلاي كردن اينقدر اعتماد به ظريف اعتماد به ظريف نمي كردند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
0
75
مردم همیشه جلوتر از خواص

برای همین می گوییم بگذارید مردم خودشان انتخاب کنند شما وارد نشوید
لرستاني
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
3
107
درود بر شرف حضرتي، آقاي روان بخش به چه حقي اين حق را براي خودشان قائلند كه ديندارند ومجازند به هركسي كه ميخواهند توهين كنند اين مصونيت را از چه كسي گرفته‌اند؟بابا مردم شما را قبول ندارن دست از سر اين ملت برداريد.
قلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
0
87
در سال 84 که مردم حضور فوق العاده ای داشتند و به کاندید مورد نظر خود رای دادند، بعد از پایان انتخابات، لیدر اصلاحات به منتخب ملت تبریک نمی گوید و طی نامه ای شکایت به خدا می برد!

آقای روانبخش با آن cd هایی که درآن زمان طرفداران شما علیه ایت الله رفسنجانی وخانواده اش ساختند وتکثیر کردند و تهمت زدند . جای تبریک داشت یا شکایت به خدا ؟ حتما" میدانی کی به خدا شکایت می برند!!!
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
4
66
ما مخلص رهبرهم هستیم دربست ولی چرا این اقایان تا کم میاورند می گویند رهبر گفت فلان اینها بزرگ ترین ظلم را درحق رهبر می کنند نباید هر ادم بی منطقی دائما پای رهبری را برای اعتقادات غلط خود وسط بکشد این کار به وجه رهبر اسیب می زند اینها مگسانند دور شیرینی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
شیرینیش فاسد شده!
من
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۱
آخه شيريني اش چيه كه مگساش چي باشن!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
0
62
امام فرمودند که اگر آمریکا و منافقین از کسی یا چیزی تعریف کنند، مردم متوجه می شوند که آن گروه یا فرد یک عیبی دارد که دشمن از او تعریف می کند.

چرا هروقت کم می آورید از امام مایه می گذارید؟ آیا امام فرمودند در این 8 سال اعلام کنید دولت هر کاری کرد سکوت کنید ؟ وامر به معروف ونهی از منکر تعطیل؟!!
چرا فکر نمی کنید آن جمله که از امام نقل کرده اید یک سیاست زمانی است وبسته به شرایط دارد والا اگر ما به دشمن بگوییم هر چه تو بگی ما برعکس می کنیم خب حالا دشمن چه سیاستی اتخاذ می کند؟!!!
پاسخ ها
aaa
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
آفرین عزیزم
سخن از دل ما گفتی
ماجرای خراب کردن یاران امیرالمومنین توسط معاویه نمونه بارزی از این سیاست شیطانی است.
قلی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
احسنت ماجرای یاران امام حسن(ع) که معاویه شایع کرد آنها به اردو گاه معاویه آمده اند !!! فاتبروا یا اولی الابصار (عبرت بگیرید ای با بصیرت ها)
حسینی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
1
53
مورد توجه آقای روانبخش و همفکرانش ،اولین قدم اصلاح پذیرش حق است .این مسائل را همه دارن میگن و واضح هست هرچی هم بگید همه جا در امن وامان است فایده ای نداره. کمی با دید باز نگاه کنید همه صلیقه ها در کشور سهم دارند و با حرف هم نیست باید علی وار عمل شود به امید پذیرش حق از طرف متولیان امور
محمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
1
45
مایه گذاشتن ازامام ومقام معظم رهبری چه قدرباب شده !!مفسرین کلام این عزیزان چه قدرروزبه روززیاد می شوند!!حال می فهمیم ولمس می کنیم که برائمه اطهارخصوصا"مقتدای ماشیعیان حضرت علی(ع)چه گذشت!!قدرت وسیاست کوسه درنده ای است که همه چیزرا می بلعد!!دین وایمان وصداقت و...را!!
فقط یک ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
0
72
من سیاستمدار نیستم اما فردی عادی با اطلاعات سیاسی و ادبی هستم...من مناظره رو متاسفانه ندیدم اما مطالب بالا رو که خوندم در حین خوندن ذهنم به سمت مناظرات سال 88 رفت که آقای احمدی نژاد فقط تهمت میزد چه صحیح چه درست..در مناظره با یک کاندیدا در مورد رییس جمهورهای قبل صحبت میکرد...در موزد همسر کاندیداها صحبت میکرد...الان باز هم چنین چیزی دیدم از سمت آقای روانبخش...ولی به شکل دیگه ای ...صحبت از مسایل حاشیه ای..تهمت به دیگران...بدگویی..بی احترامی...سفسطه در مورد حضور همه قشرها در انتخابات که اون رو تهمت به شورای نگهبان قلمداد کردن...تمامیه صحبتهای آقای حضرتی رو بی دلیل و بی معنا مخالف صحبتهای آقا و امام جلوه دادن...درکل به عنوان یک شخص ایرانی با درجه تحصیل متوسط فقط ناراحت شدم نه به دلیل توهینها و بی احترامیها...به دلیل تفکرات آلوده و طالبانیسم گونه افرادی که به تلویزیون اورده میشن برای مناظره...شما به صحبتهای آقای روانبخش توجه کنید...هیچ نکته قابل پیگیری و به درد بخوری داخلش نیست به غیر از فرافکنی و توجیه و سفسطه ...هرجا صحبت از چیزی شده سریعا اون رو نقطه مقابل شورای نگهبان و رهبر و امام نشون دادن...ذهنیت من این هست که اینطور صحبت کردن به درد دهه شصت میخورد نه به درد الان که اطلاعات علمی و سیاسی مردم تغییر کرده ...صحبت از حضور همه قشرها در انتخابات رو سریعا مقابل شورای نگهبان قرار دادند...صحبت ازانتخابات آزاد رو مقابل رهبری قرار دادند...بداخلاقی سیاسی و بی احترامی و توهین و افترا رو به نظر سیاسی تفسیر کردن...نقد از شورای نگهبان رو مقابل رهبری و شورای نگهبان قرار دادند...به نظر من اگر در مورد تندی و شوری غذا بحث میشد احتمالا آقای حضرتی رو مرتد اعلام میکردن که در مورد آفریده های خدا صحبت کردن و نظر دادن...متاسفم برای حضور چنین افراد نپخته و با ذهن و زبان آموزش ندیده و متحجر در تلویزیون و دعوت از این اشخاص...به نظرم باید از تلویزیون انتقاد کرد به خاطر دعوت از چنین اشخاص بی اطلاعات و متحجری..نه از این اشخاص..چون صحبت کردن حق طبیعی هر شخصی هست چه انسان با افکار باز چه انسان این چنینی..ولی صحبت کردن برای 70 میلیون فرد ایرانی که تلویزیون ملی رو مدینه فاضله میبینند کار هرکسی نیست و نباید اجازه داد هر فردی با ذهن و روان مردم اون هم پیش از انتخابات به این شکل و بدون منطق بازی کنه...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
مطلب شما را خواندم باعث افتخارم است که چنین افراد عاقلی هم فکرم هستندفکر می کنم اگر شماهم با امثال روان بخش مناظره کنید اون کم بیاره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
1
45
همش بگین دشمن دشمن دشمن
اسماعیل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
1
50
امثال روان بخش وقتی میان مناظره چند کیلو کاغذ پاره همراشون میارن وهمش نقل قول های دهه ی 60 را بیان می کنندچیز خاصی ندارن بگن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
1
39
مجری تابلو بود از دوستان روانبخش بود راستی جناب مجری در شهر ما هنوز هم حموم عمومی احداث نشده ؟؟؟؟در مرکز استان خراسان جنوبی هم 6 حموم عمومی منحل شده از برکت محمود؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
غريبه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
آي گفتي اين مجري هم مثل دوستان اصول گرايش فكر مكند مردم هيچي نمي فهمند.
احمد یاداور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
1
42
این حربه دیگه پوسیده شده از کار افتاده که خودتان را پشت رهبری قایم کنید وخودتان را انقلابی تر جلوه بدهید .چون نمیشه دم خروس دید وباور نکرد .این 8سال برای 80 پشتمونم بسه .بسه که دیدیو دم بر نیاوردی
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
59
5
چهار سال است که همه دلسوزان تلاش می کنند آرامش به کشور برگردد و هزینه های فتنه 88 تمام شود اما آقای روانبخش و آقای حضرتی یکشبه کاری کردند که دوباره جو ملتهب شود! حقیقتا این که به اسم دفاع از دموکراسی و به اسم دفاع از مردم کشور را نا آرام کنیم به نفع دشمن نیست؟
تاکی؟؟؟
آقایانی که نظرات بالا را دادید !انصافا متوجه نشدید چه قدر دشمن از اتفاقات دیشب خوشحال شد؟
به خدا دیشب داشتم سکته می کردم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
تو خوبی!!!کدوم ارامش.کدوم کشک
مگه از این بدتر هم وضعی وجود داره.اگه هم باشه تصورش محاله مصطفی خان
فقط یک ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
دوست عزیز ایزاد از مناظره نیست..ایراد از سمت و سوی مناظره و جهت دهی مناظره به سمت التهاب هست...اگر توجه کنید آقای روانبخش توی صحبتهاشون شدیدن علاقه مند به جهت دهی صحبتهای طرف مقابل هستن...من در صحبتهای بالا هم گفتم..خرده ای به آقای روانبخش وارد نیست...تفکرات اشتبهاشون رو مطرح کردن...مطرح کردن تفکر جرم نیست...مطرح کردن اون در صدا و سیما بدون کارشناسی دقیق جرمه به نظر من..وقتی کسی با این اطلاعات سیاسی پایین و فقط به قصد تخریب و به قول یکی از دوستان پشت اسم رهبری و امام مخفی شدن توی تلویزیون ظاهر میشه و دوستانی که این اشخاص رو دعوت میکنن با نیت و قصد و غرض اینکار رو انجام میدن باید این اشخاص توبیخ بشن...چرا از افراد فهمیده طرفدار رهبر و امام به تلویزیون دعوت نمیشه ؟ چرا از کسی که با دلیل و منطق صحبت میشه به تلویزیون دعوت نمیشه..ایراد از فضای سیاسی جامعه هست که تا کوچکترین انتقاد یا بحثی میشه جامعه به هم میریزه...اگه جو بازتر و فضا آزادتر باشه..کوچکتر بحث بی اهمیتی مثل مباحث دیشب به جنجال و بلوا کشیده نمیشه...اما به خاطر فضای سیاسی نسبتا بسته ایران تا کوچکترین بحث یا مناظره ای میشه مملکت آرامش خودشو از دست میده...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
آرامش همان چیزیست که شما با طرح های مخملی می خواستید تو کشور از بین ببریدش آقا ی ناشناس!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
آقای یک ایرانی عزیز!
یادتان هست:
فضای باز سیاسی سال هشتاد و هشت ، با آتش زدن بانک ها و اموال عمومی ، آۀتش زدن سطل های زباله ، استقلال آزادی جمهوری ایرانی ، اهانت به ساهت مقدس ابی عبدالله ، اهانت به عزاداران حسینی ، همسویی با دشمنان350 ساله ایران ، آشوب و درگیری و تفرقه انداختن میان آحاد مردم ، شاد شدن دشمنان شیعه ، شاد شدن دشمنان ایران ، و اعمال تحریم ها ی گوناگون علیه ملت مقاوم و حسینی ایران همراه شد.؟
یادتان هست برخی می گفتند : ادب مرد به زدولت اوست ، اما به عکس امام عزیز توهین کردند.
شما راست می گویید جامعه ما نباید با کوچکترین بحثی به هم بریزد اما تقصیر ملت شریف ایران چیست که هر وقت منافع برخی که مدتی تمام پست ها ی قدرت را در اختیار داشتند ، به خطر می افتد با خرج کردن پول های فراوان ، ایادی و عمّالشان را به خیابان ها دعوت می کردند؟
تقصیر ملت چیست که عده ای به سبب شانی که برای خود قائلند ،انتظارات فرا قانونی دارند؟
براستی چرا قانون توسط برخی در هشتاد و هشت با بی توجی مواجه شد؟
به راستی چرا برخی برای نظر مردم شریف ایران ارزش قائل نبودند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۱
مگه حرف بدی می زنه که منفی دادید؟!
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
1
26
دشمنان ، اصولگرایان را به سمتی حول می دهند تا مقابل اصلاحات بایستند و آنان را حذف کنند ! دشمنان چه سودی می برند ؟
جواب : هرچه دور وبر حکومت خلوت تر شود تلاش تبلیغاتی دشمن بیشتر می شود و عدم مقبولیت و مشروعیت حکومت را طرح می کنند.
پریوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
1
36
مگه امام (ره) نگفت : انقلاب زنده هست چون هاشمی زنده هست مگه نگفت : مخالفان میر حسین موسوی توانایی اداره یه نانوایی را ندارن نمیدونم این آقاین اصولگرا به چه اصولی پایبند هستند اصل تهمت زدن و دروغ گفتن و اختلاس و بیچارگی مردم ظاهرا" آقایون از نظرات رهبری برای رسیدن به اهداف حزبی و شخصی استفاده میکنن 8 سال مملکلت را اقتصاد را سیاست خارجی را نابود کردین کم نیست
pedram
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
1
16
دشمن حتی نیم نگاهی هم به ما نمی اندازد و چیزی غمین تر از این نیست،چیزی غمین تر از اهنگ امورف تو ای .....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
0
25
اقای رنوانبخش این چه جور دفاع از نظام که شما می گوید اختلاس 123 میلیاردی را در 1000 ضرب کنیم و بعد با خیال راخت بکوید از 3000 میلیار بیشتر.این چه جور نظام ناکارامدی که در عر ض 8 سال ارزش پولش 1000 برابر کمتر می شود این سیاه نمایی نیست
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
1
17
بهترین سیاست صداقت.
اقای روانبخش محور و اولویت اول صداقت است - بدون صداقت هیچ شناختی (مثلا دشمن شناسی) نه تنها مفید نیست بلکه نتیجه عکس دارد.
افسانه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
2
24
درود بر حضرتی!همیشه حرف حق خریدار داره ولی حرفی که فقط از روی ریا وتظاهر باشه به مفتم نمی ارزه اقای روانبخش خودت گفتی که مردم اگاه وهوشیاری داریم همین مردم حرف راست واز دروغ تشخیص میدن! مجری هم که قوربونش برم فقط مال اون طرفاس !راستی یه سوال چرا همیشه اصلاح طلبا طرف چپ میشینن و به نوعی اغازگر مناظرن؟؟؟؟؟
من دلیلشو میگم چون اخرین نفر از اصولگرا ها همیشه از خودشون دفاع میکنن ودر اخر اگر حرفی توسط اصولگرا ها گفته شود اصلاح طلبا نتونن از خودشون دفاع کنن!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
1
15
همه ایمیت هارا خوندم بیشترشون هرف حق زدنه اما کو گوش شنواi
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
1
21
مجریه از یه چیزی می ترسید وجانبداریش مشخص بود
پاسخ ها
ولی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
دزد از چراغ می ترسه حضرتی داشت روشنگری می کرد.
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
1
30
اقای روانبخش اختلاص 123000کاراقای خدادادبود و برادراقای محسن رفیق دوست بود چه ربطی به اصلاحات داشت واقعا که ....کم حافظه است
aaa
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
3
35
خدا شر امثال آقای روانبخش را از سر این مردم کوتا نماید.آمین یا رب العالمین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۱
امین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۱
الهم العن اسس اساس الظلم و الجور.......
شهاب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
0
17
این آقای رنجبران چه کاره اندکه مدام به یک طرف که میخواهدواقعیتی رابگویداجازه نمیدهد؟همه اش میفرمایداین رانگوآن رانگودشمن سوءاستفاده میکنداین رادشمن هم گفته و...اصلااین برنامه راتعطیل کنیدکه اعصاب دیگران هم خراب نشودبانگونگوکه کاردرست نمیشودمثل این میماندکه فردی بیماری سرطان داردوبه دکترخارجی درکشوربیگانه رفته وبیماری اوراتشخیص داده ودرایران هم دکترهای داخل هم همین تشخیص راداده باشندامافامیل اوبگویندنه چون دکترخارجی گفته اورادرمان نکنندتابمیردآیااین کار عاقلانه است؟درکشورمامشکلات ومعضلات فراوانی وجودداردهم خودمان میدانیم وهم دشمن وخارج میدانندآیابااجازه ندادن برای بیان مشکلات مشکلی حل میشود؟اگرماخودمشکلات رانگوئیم مسلما"همان خارجیهابکرات خواهندگفت بس هی نگوئید:نگوننویس و...
پاسخ ها
بیکار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
آقای رنجبران چیزی باید بگوید که از نان خوردن نیفتد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۱
اخه بگم بگم شده نگو نگو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
1
18
آقای روانبخش بهتره رییس جمهور بشه تا پروژه احمدی نژاد را تکمیل و کار مملکت را یکسره کند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
2
19
پاک دستی اصلاح طلبان ثابت شده وهرچه دله دزدیه زیر سر اصول گراها (طالبانیسم) است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
دلیلش اینه که در دولت اصولگراها امر به معروف ونهی از منکر تعطیل اعلام شد اما اصلاح طلبان دولتی پاسخگو داشتند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
6
2
شاید دوستان افتاب تاحالادوسوم نظرات من را حذف کردند.هرچندمیشه به سادگی فهمید افتاب نشین هاچه هدفی را دنبال میکنند.متاسفانه امانت دارهای خوبی نیستید.امیدوارم شما هم اصلاح شوید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
2
20
در شهر مقدس فم به فرماندهی روانبخش بارها مراجع شیعه را مورد هتک قرار دادند
از ایشان چه انتظار دارید؟
پاسخ ها
کرمانشاهی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
وای این همونیه که بی احترامی به آیت الله العظمی صانعی و آیت الله جوادی کرد؟
عجب پس......
قدیما می گفتن هرکه به مجتهد توهین کند نجس است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
پرتاب کفش در حرم حضرت معصومه (س)نیز از حسنات اوست؟
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
0
8
سلام بمردم بافرهنگ خودمان فقط این را میدونم که ما جماعت صبح گفتیم مرگ بر مصدق بعد از ظهر گفتیم درود بر مصدق
شاکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
1
8
در این شب سیاهم گم گشت راه مقصود از گوشه ای برون آی ای کوکب هدایت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۱
2
4
حضرت امام كجايند كه ببينند ياران صادق و وفادار انقلاب

به چه حال و روزي دچار شده اند انقلاب براي تزريق

ايدئولوژي تماميت خواهي نبود انقلاب انقلاب مظلوم

بود انقلاب متسضعفين براي احقاق حقشان نه
...

...

...
.

...

از زمان شاه در حقش اجحاف شده خداوند به

داد نظام و ملت مستضعف برسد!
ناشناس
|
Spain
|
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۱
0
5
نظرات جناب حضرتی بسیار متین بود واستفاده کردیم وآقای مجری بدانند عزت واقعی از آن خداست وروزی هم دست اوست پس اورا فراموش نکن.
بسیجی حزب الله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۱
0
9
آقای ناشناس که صحبت از فتنه 88 کردی
اگر یکروز مشخص شود که یازان احمدی نژاد با طرح قبلی آن فتنه را به پا کردند و دست به آتش سوزی و تیراندازی کردند آنوقت آرام میگیری و شرمنده نمیشوی
بد نیست تصاویر فتنه 88 را و عاشوبگران تند رو را با تصاویر استادیوم جشن بهار که با کارت دعوت احمدی نژاد و مشائی و ملک زاده و موسوی به استادیوم آمده بودند را با هم مقایسه بکنی تا به چهره واقعی دولت در پس پرده سناریوی فتنه 88 بررسی
واقعا برایت آرزوی عنایت خدا در درک مسائل سیاسی را میکنم
اینکه همسر المان میگوید احمدی نژاد یک پدیده هزاره سوم بوده درست گفته
اون از فتنه ساختگی که خودش راه انداخت و اینهم از مردم ساده لوحی که باورش دارند و اینهم از بوسیدن تابوت یک کمونیست و همردیف کردن او با شهدای عزیزیمان و در زمره قردادن یک کمونیست در کنار امام زمان !!! برادرم ساده لوحی تا چه اندازه
روشنفكر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۱
1
2
فكر كردين امثال اين روانبخش كه از گروهها و احزاب زير مجموعه رهبر هستند ، از خودشون حرف مي زنند! اينا هر حرفي مي زنن با هماهنگي رهبره وگرنه تا حالا شده يك بار باهاشون برخورد بشه كه چرا مطالب كذب منتشر مي كنيد؟!
ملت گذاشتن سر كار
ناشناس
|
Spain
|
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۱
0
4
متاسفانه ملاک غلطی که اقایان اصولگرا آن هم ازنوع پایداری مطرح میکنند اینکه ببینیم دشمن درمورد ما چه میگوید وتمام رفتارها و حتی سازکارهای سیاسی اقتصادی و انتخاباتی خود را بر اساس خوش نیامدن دشمن قرار دهیم واین بزرگترین خسران به کشور ومردم وجفا درحق آرمان های انقلاب ونظام که امثال این آقایان خود را ازهمه حتی از سابقون انقلاب برای انقلاب دلسوز تر میپندارند شده وخواهد شد. درهیچ کجای دنیا مردم وحکومتها برای روکم کنی کشورهای دیگر که دراصل آقایان بارفتارها واظهارات افراطی وغیر ضرور خود آنهارا تبدیل به دشمنی برای ایران وایرانی کرده اند، منافع ملی خود رانمیگذارند. تاکی باید دراین کشور مابرای به اصطلاح دشمنان درانتخابات شرکت کنیم وچه زمانی برای فلسفه انتخابات که همان محور قرار دادن خواست ورای مردم در اداره کشور وبرگذیدن مسئولان خود در انتخابات شرکت کنند. امثال جبهه پایداری باتفکرات انتحاری خود مملکت رافدای روکم کنی دشمنان میکنند. اینکه درکشور ملاک کارها راشادی یا ناراحتی دشمنان قرار دهیم درکجای قرآن وفقه اسلامی ماآمده است؟ ملاک باید رضای خداومنافع ملی ما باشد. حتی اگر کاری کنیم دیگران خوشحال هم بشوند. چراکه ملاک حق چیز دیگریست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
0
2
فکر نمیکنید دشمن مخصوصا از چهره های لایق تعریف میکنه تابزعم اصولگرایان بخاطر تعریف دشمن ضد نظام شناخته شوند مورد تاییید شورای نگهبان قرار نگیرند وبجای انهاافراد نالایقی همچوناحمدی نراد بیایند در ضمن مگر کلام امام خمینی که در برحه ای از زمان گفته اند وحی منزل است که کسی نباید نظری خلاف ان بگوید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
0
1
روانبخش هر دو کلمه میگفت یکیش آقا بود.خجالت بکش روانبخش.بگو بلد نیستم بحرفم و رو مخ ملت نرو الکی با آقا اقا گفتنات
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین