کد خبر: ۱۹۴۷۶۴
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۴

"باجه ایرانسل" راه اندازی شد/ تخفیف ویژه مودم‌های وایمکس ایرانسل به مناسبت روز پدر

ایرانسل از راه اندازی جدیدترین سرویس خود با نام "باجه" بعنوان راه حل تسهیل کننده‌ی خدمات بانکداری و پرداخت همراه و بانکی 24ساعته و بدون هزینه خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب:باجه ایرانسل از طریق شماره‌گیری کد دستوری #100* امکان دسترسی مشترکین به کانال‌های مختلف بانکداری و پرداخت همراه، از یک مسیر واحد را فراهم می‌سازد.

با توجه به انطباق این سرویس با تمامی کارت‌های بانکی عضو شتاب، مشترکین می‌توانند با استفاده از رمز دوم کارت بانکی خود و بدون وجود محدودیت در بانک صادر کننده، سیم کارت خویش را بدون نیاز به رمز شارژ و به طور مستقیم با قیمت واقعی شارژ کنند.

با استفاده از باجه ایرانسل، پرداخت قبوض، رویت موجودی حساب، خرید از فروشگاه‌های منتخب، خرید کالای دیجیتال و شارژ خودکار سیم‌کارت، از طریق تمامی مدل‌های گوشی‌های تلفن همراه و بدون نیاز به نصب هرگونه نرم افزار برای مشترکین ایرانسل ممکن شده است.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، اطلاعات بیشتر در خصوص این خدمات، از طریق وبسایت رسمی ایرانسل به نشانیwww.irancell.irقابل مشاهده است.

تخفیف ویژه مودم‌های وایمکس ایرانسل به مناسبت روز پدر

ایرانسل از تخفیف‌ 40درصدی برای مودم‌ داخلی با قابلیتWi-Fiو 33درصدی برای مودم‌USBوایمکس خود به مناسبت فرارسیدن سالروز میلاد مبارک حضرت امام علی (ع) و روز پدر خبر داد.

تخفیف 40 درصدی مودم‌های داخلی با قابلیتWi-Fiو تخفیف 33 درصدی مودم‌هایUSBوایمکس ایرانسل، مشمول متقاضیانی در استان‌های آذربایجان شرقی، اصفهان، فارس، خراسان رضوی، تهران، البرز و خوزستان می‌شود که در فاصله زمانی 30 اردیبهشت تا 2 خرداد 1392 نسبت به ثبت‌نام سرویس وایمکس با این نوع از مودم‌ها اقدام و از زمان ثبت نام، مراحل مربوطه و عملیات پرداخت خود را حداکثر ظرف مدت 5 روز انجام دهند.

در این بازه زمانی، مودم داخلی وایمکس ایرانسل با قابلیتWi-Fiبا 40 درصد تخفیف به قیمت 120 هزار تومان و مودم‌USBبه همراه سامانه تقویت کننده با 33 درصد تخفیف به قیمت 80هزار تومان عرضه خواهد شد. در طول دوره این پیشنهاد تخفیفی، هر فرد تنها می تواند یک حساب وایمکس ثبت نام کند و در صورت ثبت نام برای بیش از یک حساب، ثبت نام های اضافی ملغی می‌گردند.

ثبت نام وایمکس ایرانسل از طریق وب‌سایت رسمی این شرکت به نشانیwww.irancell.ir، فروشندگان مجاز منتخب و مراکز خدمات ایرانسل امکان پذیر است.

پرداخت هزینه اشتراک وایمکس ایرانسل از طریق پرداخت اینترنتی به وسیله سیستم کنترل حساب اینترنتی(e-Care)، خرید کارت شارژ و بارگذاری اینترنتی، خرید کارت شارژ و بارگذاری از طریق سیم کارت ایرانسل، خرید کارت شارژ و بارگذاری از طریق سرویس ارسال شارژ با شماره گیری کد دستوری، پرداخت تلفنی با استفاده از کارت های بانکی عضو شتاب و یا مراجعه به شعب بانک‌های عامل امکان‌پذیر است.

یک ماه اینترنت رایگان برای کاربران جدید و ترافیک رایگان از ساعت 2 الی 7 بامداد از دیگر امتیازهای تشویقی ارائه شده به متقاضیان خدمات اینترنت پرسرعت بیسیم از طریق وایمکس ایرانسل است.

یک ماه اینترنت رایگان وایمکس ایرانسل، به کاربران جدید در استان های خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، اصفهان، فارس، البرز و شهرهای آبادان، اندیمشک، دزفول، لواسان، ورامین، قرچک، شهریار و اسلامشهر در ازای فعال‌سازی سرویس ماهانه اعتباری اهدا می‌شود.

براساس این گزارش، متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند در هر ساعت از شبانه روز از طریق شماره 707 برای تماس از خطوط ایرانسل و یا 09377070000 برای تماس از سایر خطوط، با کارشناسان مرکز تماس شبانه‌روزی وایمکس ایرانسل تماس بگیرند.

ایرانسل همچنین از اعطای 25درصد اعتبار بیشتر برای هربار شارژ به مشترکین جدید خردادماه، افزایش 50 درصدی میزان اعتبار اولیه سیم‌کارت‌های اعتباری تکی و اعلام مهلت برای فعال سازی سیم کارت‌های هدیه خود خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، براساس این گزارش، مشترکین جدیدی که در خردادماه امسال سیم‌کارت اعتباری ایرانسل خریداری نموده و نسبت به ثبت‌نام و فعال‌سازی آن اقدام کنند، از 25 درصد اعتبار بیشتر برای هر بار شارژ حداقل 20هزار ریالی، تا پایان خردادماه بهره‌مند خواهند شد. ضمن آنکه میزان اعتبار اولیه سیم‌کارت‌های تکی ایرانسل نیز طی مدت مذکور با 50 درصد افزایش، مبلغ 30هزار ریال خواهد بود.

براساس این اطلاعیه، آخرین مهلت فعال‌سازی سیم‌کارت‌های هدیه ایرانسل، 10 خردادماه سال جاری تعیین شده و این شرکت از مشترکینی که هنوز نسبت به فعال‌سازی سیم‌کارت‌های هدیه خود اقدام نکرده اند دعوت کرده با فعال‌سازی سیم‌کارت هدیه خویش تا دهم خردادماه، از مزایای آن برخوردار شوند.

فعال‌سازی سیم‌کارت هدیه با ارسال یک پیامک بدون متن به شماره 2112 و سپس 2115 از سیم‌کارت اصلی ممکن است.

اطلاعات بیشتر از طریق وبسایت رسمی ایرانسل به نشانی www.irancell.ir قابل مشاهده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین