کد خبر: ۱۹۵۲۱۱
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۵

درخواست فوتبالی وزیر نفت

رستم قاسمی وزیر نفت ایران در پیامی از پیشکسوتان فوتبال آبادان درخواست کرد تا به موسسه و تیم فوتبال صنعت نفت در راه رسیدن به موفقیت کمک کنند. این در حالی است که تیم صنعت نفت به لیگ دسته اول سقوط کرده است.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رستم قاسمی از پیشکسوتان آبادانی خواسته است از هیچ کوششی برای اعتلای بیشتر تیم صنعت نفت تلاش کنند. در بخشی از پیام قاسمی که سایت رسمی باشگاه صنعت نفت آنرا منتشر کرده، خطاب به پیشکسوتان تیم نفت آبادان آمده است: "یقیناً نه تنها توسعه و پیشرفت فوتبال صنعت نفت آبادان، بلکه فوتبال ایران عزیز، مرهون تلاش‌های بی‌دریغ و صادقانه شما پیشکسوتان خدوم و دلسوز شهر آبادان می‌باشد.
 
جا دارد از افرادی مانند مرحوم دهداری که از فوتبال آبادان و جنوب کشور، باعث افتخار فوتبال ملی کشور شدند یادی کرد. در زمانی فوتبال ایران از جهات مختلف ضعف داشت، این فوتبال آبادان بود که توسط تلاش‌های مرحوم دهداری، به یاری‌اش شتافت و اخلاق، مدیریت، وحدت تکنیک، و تاکتیک را به این فوتبال هدیه کرد. لذا بر خود وظیفه می‌دانم به مصداق جمله شریفه «لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق» از عنایت و توجه تک تک بزرگان این باشگاه تشکر و قدردانی نموده و تقاضا کنم، برای اعتلای بیشتر تیم بزرگ، ریشه‌دار و محبوب صنعت نفت آبادان، از هیچ کوششی دریغ نورزید و هیئت مدیره جدید باشگاه را یاری و مساعدت نمایید".
 
به گزارش مهر،تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پایان دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر در رده 16 جدول قرار گرفت و به لیگ دسته اول سقوط کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین