کد خبر: ۱۹۵۶۹۰
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۳

وعده مذاكره با آمريكا خارج از حيطه وظايف رئيس جمهور است

امام جمعه بجنورد با تاكيد بر اينكه ارتباط با دولت آمريكا در حيطه وظايف رياست جمهوري نيست، گفت: وعده مذاكره با آمريكا از جانب كانديداها نشان دهنده عدم شناخت نامزد مورد نظر از وظايف رياست جمهوري و ذات پليد دولت آمريكا است.
آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: حجت الاسلام ابوالقاسم يعقوبي در خطبه هاي نماز عبادي سياسي جمعه اين هفته مركز خراسان شمالي كه در محل مصلاي امام خميني(ره) بجنورد برگزار شد با اشاره به فرا رسيدن 25 رجب و سالروز شهادت مظلومانه امام موسي كاظم(ع)، افزود: آن امام مظلوم پس از تحمل سختي ها و شكنجه هاي فراوان از جانب ستمگران زمان، شربت شهادت را نوشيد.

وي با بيان اينكه امام موسي بن جعفر(ع) نماد استقامت و كوه استواري بود، اظهار داشت: امام موسي كاظم(ع) تمام اين سختي ها را در راه اعتلاي دين اسلام و پايداري مذهب شيعه تحمل كرد.

خطيب نماز جمعه بجنورد با اشاره به اينكه لازم است شيعيان جهان چند خصوصيت بارز امام موسي كاظم(ع) را همواره به ياد داشته باشند، اضافه كرد: استمرار در عبادت، حلم و بردباري، سخاوت و بخشش، ظلم ستيزي و مبارزه به مستكبران و ... از جمله شاخصه هاي مهم امام موسي كاظم(ع) به شمار مي روند.

حجت الاسلام يعقوبي در ادامه با بيان اينكه 15 خرداد ماه سال 42 سرآغاز انقلاب اسلامي بود، افزود: امام خميني(ره) ضمن دارا بودن شخصيت ديني و الهي، با آغاز رسمي مبارزه عليه رژيم ستمشاهي در اين سال، درهاي سعادت و بهروزي را بر روي ملت ايران گشود.

رئيس شوراي فرهنگ عمومي خراسان شمالي اضافه كرد: امام راحل با تلاش هاي خود، بزرگترين معروف كه جمهوري اسلامي است را در كشور پياده كرد و بزرگترين منكر يعني رژيم منحوس شاهنشاهي را پس از دو هزار و 500 سال، در اين سرزمين از بين برد.

وي در ادامه به رهبري عالمانه و هوشمندانه مقام معظم رهبري در طول 24 سال گذشته نيز پرداخت و گفت: رهبري انقلاب در اين سال ها با بصيرت والاي خود، نظام و انقلاب را از گردنه هاي سخت، توطئه ها و فتنه ها نجات داده است.

قائم مقام نماينده ولي فقيه در خراسان شمالي در ادامه با اشاره به انتخابات يازدهمين دوره رياست جمهوري و چهارمين دوره شوراهاي اسلامي شهر و روستا، با تاكيد بر گزينش نامزد اصلح از جانب مردم، اظهار داشت: مردم بايد سعي كنند كسي را براي سمت رياست جمهوري كشور انتخاب كنند كه تواناتر، مطمئن تر و نزديك ترين فرد به آرمان هاي امام و انقلاب باشد.

وي با تاكيد بر اينكه نبايد نامزدهاي انتخاباتي به بيگانگان چراغ سبز نشان دهند، افزود: ارتباط نظام جمهوري اسلامي با دولت آمريكا در حيطه وظايف رياست جمهوري نيست و دادن وعده مذاكره با آمريكا از جانب كانديداها نشان دهنده عدم شناخت نامزد مورد نظر از وظايف رياست جمهوري و ذات پليد دولت آمريكا است.

امام جمعه بجنورد همچنين بر رعايت انصاف و اخلاق در تبليغات انتخاباتي تاكيد كرد و گفت: سياه نمايي و تخريب خدمات گذشته، دروغ بزرگي است كه از جانب برخي كانديداها ارائه مي شود و در اين زمينه مردم بايد بيش از گذشته هوشيار و بصير باشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین