کد خبر: ۱۹۵۹۴۸
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۸

بازیگر هالیوودی؛ مظنون اول پرونده سرقت کن

«شارون استون»، بازیگر سابق هالیوود، قریب به یک دهه است که دیگر در هیچ فیلم بازی نکرده و همین مسئله حضور او در جشنواره فیلم کن را بسیار شک‌برانگیز می‌کند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سایت طنز «هالیوود اند سوان» این‌بار «شارون استون» را سوژه کرده و نوشت:«شارون استون»،مظنون اول پرونده سرقت جواهرات از جشنواره فیلم کن امسال است.

در این مطلب طنز که منبع اصلی آن «هالیوود اند سوان» است، آمده است: پلیس فرانسه در گزارش خود از سرقت جواهرات یک میلیون و چهارصد دلاری از یکی از هتل‌های کن، به طور رسمی‌ «شارون استون» را به عنوان مظنون اول این پرونده اعلام کرده است.

در گزارش پلیس آمده است که «شارون استون»، بازیگر سابق هالیوود، قریب به یک دهه است که دیگر در هیچ فیلم بازی نکرده و همین مسئله حضور او در جشنواره فیلم کن را بسیار شک‌برانگیز می‌کند.

هالیوود اند سوان در ادامه گزارش طنز خود می‌افزاید: «استون»، صبح روز گذشته توسط کارآگاه‌های فرانسوی به طور موقت بازداشت شد تا به سوالات آنها پاسخ دهد.

در این مطلب طنز آمده‌است:«استون» در بخشی این بازجویی مدعی شده که برای دیدن همبازی قدیمی‌اش‌ «مایکل داگلاس» به جشنواره امسال کن آمده است.

به گزارش فارس،البته نشریه سینمایی «ورایتی» و «شیکاگو تریبون» نیز این مطلب را به نقل از «هالیوود اند سوان» منتشر کرده‌اند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین