کد خبر: ۱۹۶۱۹۵
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۱
مصطفي درايتي، مشاور دولت اصلاحات در امور روحانيون:

نامزدهای اصلاح‌طلب با بی‌عدالتی رسانه ملی مواجه‌اند

مصطفي درايتي، مشاور دولت اصلاحات در امور روحانيون گفت : پس از عدم احراز صلاحیت آِت الله هاشمی جامعه دچار یک رخوت شد اما با حضور نامزدهای اصلاحطلب این رخوت در حال کاهش است به ویژه که به زودی خبرهای خوشی از اجماع خواهیم داشت .
آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب- سرویس سیاسی: درایتی افزود : اصلاح طلبان راه برون رفت از مشکلات را گفت‌وگو و تبادل نظر می‌دانند. بی‌شک این رسالت اصلاح‌طلبان است که در راستای بهبود شرایط نظرات خود را به حاکمیت منتقل کنند تا اگر توسط حاکمیت سازنده برداشت شد، این نظرات اعمال شود و وضعیت بهبود یابد.

او درباره اجماع افزود : اجماع را محتمل میدانم و تاجایی که اطلاع دارم این اجماع از مکانیزم خاصی با توجه به جایگاه نامزدها در نظر سنجی ها و موضع گیریهای آنان انجام خواهد شد .

او افزود : امیدواریم با اجماع شاهد شور و نشاط انتخاباتی در جامعه باشیم اما بخشی از این نشاط و اعتماد مردمی وابسته به عملکرد حاکمیت است که اعتماد مردم را جلب کند و نشان دهد به نظرات آنها احترام میگذارد .

مشاور دولت اصلاحات در امور روحانيون گفت : آقای روحانی در مسایل هسته ای بسیار محکم و شفاف صحبت کردند و معتقدم هجمه های صورت گرفته علیه ایشان کار درستی نیست به ویژه که اظهارات ایشان با کتاب البرادعی هم مطابقت دارد که گواه صحت اظهارات روحانی است .

درایتی ادامه داد : آقای روحانی به اصفهان سفر کرد و در مراسم تشییع آیت الله طاهری حضور داشت؛ آقای عارف و آیت الله هاشمی هم در مراسم 14 خرداد حضور داشتند. این نشانه حضور حداکثری اصلاح طلبان و اصولگرایان معتدل در عرصه های سیاسی کشور است . چرا که شرکت هردو مراسم امری مهم بود که با تقسیم وظایف انجام شد .

به گزارش آفتاب، او با اشاره به محدودیت های موجود گفت : تخریب ها و کم شدن ساعت اختصاص یافته به نامزدهای اصلاح طلب رفتاری نادرست و غیر عادلانه است . یک روز در مراسم انتخاباتی تعدادی را بازداشت می کنند ،یکبارپخش برنامه یک نامزد اصلاح طلب دچار مشکل می شود و وقت کمتری در اختیار نامزد دیگر مورد حمایت اصلاح طلبان در رسانه ملی قرار می گیرد اینها همه از نشانه های بی عدالتی است .


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین