کد خبر: ۱۹۶۹۷۵
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۱:۴۷
روزهای بهاریِ دكتر روحانی

سير صعودی نامزد «تدبير و اميد» در نظرسنجی ها

پیش بینی می‌شود آراء حسن روحانی همچنان سیر صعودی خود را با شتاب ادامه دهد. چه اینکه سید محمد خاتمی، رییس جمهور سابق کشورمان و آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام نيز حمايت خود از نامزد «تدبير و اميد» را اعلام کرده‌اند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: بر اساس یک نظر سنجی که در پایگاه «تحلیل گفتمانی پیشرفت و عدالت اسلامی»، سايت نزديك به يك نامزد اصول گرا صورت گرفته است، بیش از 51 درصد رأی دهندگان نتيجه انتخابات را به نفع دکتر روحانی پیش بینی کرده‌اند.

به گزارش آفتاب، گفتنی است این پایگاه خبری از حامیان محمد باقر قالیباف، دیگر نامزد انتخابات ریاست جمهوری است که اخیراً در نشریات اقماری خود اقدام به تخریب نامزد اجماعی اصلاح طلبان کرده است.

همچنین در نظر سنجی پايگاه خبری عصر ایران، دکتر روحانی با اختلاف مشهود، در صدر  قرار دارد.

با توجه به اینکه پایگاه‌های مذكور متعلق به اردوگاه اصولگرایان است، شايد بتوان گفت که بخشی از آرای اصولگرایان نيز به سوی گفتمان اعتدال‌گرایی گرايش يافته است.

البته باید توجه داشت که ائتلاف اصلاح‌طلبان و اعتدال‌گرایان اهمیت بسزایی در این خیز آرا دارد.

پیش بینی می‌شود که آرای دکتر روحانی همچنان سیر صعودی خود را با شتاب هرچه فراوان ادامه دهد. چه اینکه رییس جمهور سابق کشورمان سید محمد خاتمی و رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام آیت‌الله هاشمی رفسنجانی هم از آقای دکتر روحانی پشتيبانی کرده‌اند.

فردا 22 خرداد ماه در آخرين روز تبليغات انتخاباتی، 28 سخنران در شهرستان‌های سراسر كشور و 10 سخنران در شهرستان‌های استان تهران در حمايت از دکتر روحانی سخنرانی خواهند کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین