کد خبر: ۱۹۸۱۲۵
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۲
در همایش مسئولان ستادهای روحانی

شهرام ناظری: اهل فرهنگ و هنر چشم امید به رئیس‌جمهور محبوبشان دارند

اگر ما فرهنگ را و هنر را نداشته باشیم نم یتوانیم در مسریر سازندگی قدم برداریم. همه ملت ایران درخواستشان این است که به بخش فرهنگ و هنر توجه بیشتری شود
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: شهرام ناظری هنرمند پرآوازه کشورمان  امروز در همایش مسئولان ستاد های انتخاباتی رئیس جمهور منتخب ملت با اجرای قطعاتی به هنرنمایی پرداخت و علت حضورش در همایش را حضور پر شور مردم و دانست و گفت: دلیل من از حضورم در این همایش فقط یک مسئله است که مردم دراین انت که خابات شرکت کرده اند و پیروز شده اند.اگر من در چنین مجلسی شرکت می کنم  دلیلش خنده ای است که اکنون بر لبهای شما است.

وی اداد: اهل فرهنگ و هنر چشم امید به رئیس جمهور محبوبشان دکتر روحانی دارند، همانطور که به خاتمی داشتند، این قشر از مردم در حال حاضر انتظار دارند به بخش فرهنگ و هنر توجه بیشتری شود.

استاد آواز ایران با ضروری دانستن نقش هنر همچنین اظهار داشت: اگر ما فرهنگ را و هنر را نداشته باشیم نم یتوانیم در مسریر سازندگی قدم برداریم. همه ملت ایران درخواستشان این است که به بخش فرهنگ و هنر توجه بیشتری شود.

وی در پایان تاکید کرد: امید است به هنرمندان توجه بیشتری صورت گیرد تا شاهد بوجود آمدن افق تازه برای ایران عزیز باشیم.

شهرام ناظری که به همراه شاگردانش در همایش تقدیر از مسئولان ستادهای انتخاباتی رئیس جمهور منتخب شرکت کرده بود. استاد آواز سپس چند بیت از مثنوی را با صدایی رسا به اجرا کرد و مورد استقبال شدید حاضرین در سالن قرار گرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین