کد خبر: ۱۹۸۶۶۲
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۸
دکتر نوبخت در گردهمایی اعضای ستادهای مردمی دکتر حسن روحانی در استان گیلان:

پاسخگویی به مطالبات مردم با استفاده از ظرفیت‌های نظام امکان‌پذیر است

دبیرکل حزب اعتدال و توسعه گفت: آرای گستردۀ مردم و پشتیبانی آنها از رئیس‌جمهور منتخب یکی از ظرفیت‌های بزرگی است که دولت تدبیر و امید از آن به نحو شایسته استفاده می‌کند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سرویس سیاسی - به گزارش خبرنگار آفتاب از گردهمایی اعضای ستادهای مردمی دکتر حسن روحانی در استان گیلان که با هدف تشکر از مسئولین و فعالان ستادها تشکیل شد، دکتر نوبخت گفت: امروز حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم و رعایت حقوق شهروندی ایرانیان که در فصل سوم قانون اساسی به تفصیل از آنها یاد شده است، نیازمند اراده‌ای قوی و برخورداری از همه ظرفیت‌های نظام است که دولت تدبیر و امید از همه این ظرفیت‌ها برای پاسخگویی به انتظارات و مطالبات مردم در داخل و تقویت جایگاه جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های بین‌المللی از آنها استفاده خواهد کرد.

دبیرکل حزب اعتدال و توسعه گفت: آرای گستردۀ مردم و پشتیبانی آنها از رئیس‌جمهور منتخب یکی از ظرفیت‌های بزرگی است که دولت تدبیر و امید از آن به نحو شایسته استفاده می‌کند.

دکتر نوبخت یادآور شد وقتی اکثریت مردم از چند روز مانده به زمان اخذ رأی با حضور در جای جای کشور رأی مخفی خود را آشکارا فریاد بزنند و در روز رأی‌گیری برای انداختن رأی سرنوشت‌ساز خود به صندوق‌ها در صف‌های طولانی و فشرده حضور یابند و پس از اعلام نتایج آرا هم در خیابان‌ها اظهار شادمانی نمایند، این چنین حمایت مردمی، ظرفیت بزرگی برای دولت تدبیر و امید ایجاد می‌کند که دکتر روحانی می‌تواند با تکیه به این آرای گسترده و حمایت‌های صمیمانه مردم به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک نظام مردم‌سالار در عرصه‌های بین‌المللی ظاهر شود و با کشورهای جهان در هر موردی گفتگو کند.

قطعاً دولت تدبیر و امید از این سرمایه بزرگ اجتماعی و اعتماد عمومی برای همگرایی داخلی و خارجی به نحو شایسته برخوردار می‌شود.

وی هم‌چنین افزود: با توجه به جایگاه ممتاز رهبری در نظام جمهوری اسلامی به ویژه اختیارات مصرح در اصل یکصد و دهم قانون اساسی و حمایت‌های مستمری که مقام معظم رهبری از دولت‌ها داشته‌اند، این اطمینان وجود دارد که آقای دکتر روحانی با توجه به تجارب پیشین از این ظرفیت ارزشمند در جهت حل مشکلات کشور و تحقق خواسته‌ها و انتظارات اقتصادی، سیاسی و اجتماعی مردم بهره‌مند می‌شوند.

وی در این سخنرانی به اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران و پشتیبانی کشور از نیروهای مسلح قوی و توانمندی‌های غرورآفرین سپاه و بسیج در صیانت از امنیت ملی و سرافرازی ایرانیان در منطقه و جهان، تأکید کرد که یقیناً دولت تدبیر و امید از این سرمایه بزرگ در کنار پشتیبانی دلگرم‌کننده مردم و حمایت‌های ارزشمند رهبری برای بسط و توسعه حقوق شهروندی و بهبود معیشتی مردم و دستیبابی به هدف توسعه‌یافتگی و استقرار کشور در جایگاه اول اقتصادی، علم و فناوری در منطقه به عنوان یک هدف راهبردی در سند چشم‌انداز بیست‌ساله نظام استفاده خواهد کرد. در این سخنرانی نوبخت یادآور شد، که تدبیر آیت‌ا... هاشمی رفسنجانی و حجت‌الاسلام و المسلمین خاتمی در فراهم کردن زمینه ائتلاف دو جریان سیاسی اعتدال‌گرا و اصلاح‌طلب که محصول آن پیروزی قاطع دکتر روحانی بر رقبای انتخاباتی بود، نشان داد که همگرایی و هماهنگی جریان‌های سیاسی نتایج ارزشمندی برای آرامش جامعه و اعتلای کشور به همراه خواهد داشت.

رویکردی که در مرحله انقلاب و هم‌چنین در دوران دفاع مقدس با اتحاد و یکپارچگی همۀ نیروهای سیاسی و اجتماعی شکل گرفت و موجب پیروزی انقلاب و پیشروی رزمندگان اسلام گردید.

جمع‌بندی نوبخت در خاتمه این سخنرانی که در جمع اعضای ستادهای مردمی دکتر روحانی در گیلان انجام شد، این بود که با توجه به هدف مشترک همۀ جریان‌های سیاسی اصول‌گرا، اصلاح‌طلب و اعتدال‌گرا در رفع مشکلات مردم و پیشرفت کشور اگر به جای تقابل و تخریب، همکاری نظام‌یافته‌ای بین همۀ نیروهای سیاسی و اجتماعی صورت گیرد، بدون تردید می‌توان شاهد رضایت مردم و توسعه کشور در سال‌های آینده بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین