کد خبر: ۱۹۸۹۱۶
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۳۹۲ - ۰۰:۳۶

شرکت تیم ملی فوتبال ساحلی در تورنمنت شش جانبه بلاروس/ لغو اردوی برزیل به دلیل بی‌پولی

سرپرست کمیته‌ فوتبال ساحلی فدراسیون فوتبال از لزوم پرداختن بیشتر به این رشته و بهبود وضع اقتصادی آن در آستانه جام جهانی سخن گفت.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: وی همچنین از حضور تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در یک تورنمنت شش جانبه خبر داد و گفت: تیم 12 تیر عازم بلاروس می‌شود تا در مسابقاتی با حضور کشور میزبان، ترکیه، اوکراین، لهستان و امارات شرکت کند. این تورنمنت که کمک زیادی به آماده سازی تیم ملی خواهد کرد، شش روز طول می‌کشد. همچنین با چند کشور مذاکره ‌کرده‌ایم که آنها را به ایران دعوت کنیم. 

پریا شهریاری درباره وضعیت تیم ملی فوتبال ساحلی ایران که قرار است کمتر از سه ماه دیگر در جام جهانی این رشته شرکت کند، اظهار کرد: خوشبختانه اردوهای تیم سر وقت برگزار می‌شوند و بازیکنان به خوبی برای جام جهانی آماده می‌شوند. تیم هر 10 روز یک بار در کمپ تیم‌های ملی فوتبال اردوی آماده سازی دارد. ضمن این که مسابقات لیگ برتر هم به هفته‌ پنجم رسیده است.


به گزارش ایسنا، قرار بود تیم ملی فوتبال ساحلی برای آماده سازی خود برای حضور در جام جهانی، اردویی در برزیل داشته باشد اما به نظر می‌رسد که به دلیل مشکلات مالی فدراسیون فوتبال امکان برگزاری این اردو نباشد.

شهریاری در این خصوص گفت: ما خیلی دوست داریم که در برزیل اردو داشته باشیم، چون یک بار قبل از مقدماتی جام جهانی در برزیل اردوی دو هفته‌ ای داشتیم که خیلی کمک کرد و همه بازیکنان از آن راضی بودند. در برزیل تیم‌های قوی زیادی هستند که می‌توانیم با آنها بازی تدارکاتی داشته باشیم.

وی ادامه داد: فدراسیون فوتبال از نظر مالی دچار مشکل است و وقتی پول نباشد ما نمی‌توانیم توقعی داشته باشیم. اگر فدراسیون شرایطی را فراهم کند که اسپانسر به کمک تیم بیاید خیلی خوب می‌شود. به هر حال فوتبال ساحلی رشته‌ای است که در آینده نزدیک خیلی بیشتر مطرح می‌شود. فیفا، سازمان جهانی ساحلی و کشورهای سرمایه‌گذاری زیادی روی آن انجام می‌دهند. همین که تیم ملی ایران توانسته در جمع تیم‌های اسپانیا، برزیل، هلند، آرژانتین ، اوکراین و السالوادور قرار گرفته باعث افتخار است.

شهریاری در ادامه به مساله وضعیت مالی فوتبالیست‌های ساحلی ایران اشاره کرد و گفت: بیشتر بازیکنان ما شرایط مالی مناسبی ندارند. می‌دانم که آقای کفاشیان می‌خواهند که از تیم ملی حمایت کنند تا شرایط مالی در روحیه آنها تاثیر نگذارد. از رییس فدراسیون می‌خواهم قول بدهند که شرایط مالی خوبی برای فوتبالیست های ساحلی ایجاد کنند تا با آرامش خاطر به جام جهانی بروند. البته بازیکنان آنقدر با غیرت بازی می‌کنند که هیچ مساله‌ای جلوی آنها را نمی‌گیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین