کد خبر: ۱۹۸۹۹۵
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۳

قطع مکرر آب در پلدختر/ مردم با مشکل جدی آب آشامیدنی مواجه هستند

امام جمعه پلدختر گفت: مردم این شهرستان در فصل گرما با مشکل جدی آب آشامیدنی مواجه هستند.به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی محمد لروند در خطبه های نماز جمعه پلدختر با انتقاد شدید از قطع آب آشامیدنی در شهر و روستاهای این شهرستان اظهار داشت: مشکل قعطی آب آشامیدنی به حدی است که مردم این شهرستان در هفته گذشته پنج طومار به دفتر امام جمعه این شهر ارسال کردند. وی گفت: این اعلام نارضایتی ها حکایت از کمبود شدید و قطعی آب آشامیدنی دارد به گونه ای که در برخی از نقاط شهر پلدختر مردم با افت شدید فشار آب مواجه هستند. امام جمعه پلدختر افزود: روستا های شهرستان پلدختر در فصل گرما آب آشامیدنی ندارند که از مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی لرستان می خواهیم به این موضوع توجه ویژه و کافی کرده و مشکل آب آشامیدنی این شهرستان را حل کند. حجت الاسلام لروند تصریح کرد: این درخواست که از تریبون نماز جمعه شهر پلدختر مطرح می شود انتظار مردم این شهرستان است که مسئولین تدابیری بیاندیشند تا مردم در زمینه آب آشامیدنی به ویژه در ماه مبارک رمضان در مضیقه نباشند. امام جمعه پلدختر در بخش دیگری از سخنان خود به فعالیت کارواشهای پلدختر اشاره کرد و گفت: کارواش های که در شهر پلدختر استقرار دارند و ماشین های حامل مواد شیمیایی را شست و شو می دهند سلامتی مردم و شهروندان را به خطر انداخته اند و باید با حفر چاه مخصوص آب مصرفی ناشی از شستشوی ماشین ها را به این چاه ها هدایت کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: امام جمعه پلدختر افزود: روستا های شهرستان پلدختر در فصل گرما آب آشامیدنی ندارند که از مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی لرستان می خواهیم به این موضوع توجه ویژه و کافی کرده و مشکل آب آشامیدنی این شهرستان را حل کند.

به گزارش مهر، حجت الاسلام علی محمد لروند در خطبه های نماز جمعه پلدختر با انتقاد شدید از قطع آب آشامیدنی در شهر و روستاهای این شهرستان اظهار داشت: مشکل قعطی آب آشامیدنی به حدی است که مردم این شهرستان در هفته گذشته پنج طومار به دفتر امام جمعه این شهر ارسال کردند.

وی گفت: این اعلام نارضایتی ها حکایت از کمبود شدید و قطعی آب آشامیدنی دارد به گونه ای که در برخی از نقاط شهر پلدختر مردم با افت شدید فشار آب مواجه هستند.

حجت الاسلام لروند تصریح کرد: این درخواست که از تریبون نماز جمعه شهر پلدختر مطرح می شود انتظار مردم این شهرستان است که  مسئولین تدابیری بیاندیشند تا مردم در زمینه آب آشامیدنی به ویژه در ماه مبارک رمضان در مضیقه نباشند.

امام جمعه پلدختر در بخش دیگری از سخنان خود به فعالیت کارواشهای پلدختر اشاره کرد و گفت: کارواش های که در شهر پلدختر استقرار دارند و ماشین های حامل مواد شیمیایی را شست و شو می دهند سلامتی مردم و شهروندان را به خطر انداخته اند و باید با حفر چاه مخصوص  آب مصرفی ناشی از شستشوی ماشین ها را به این چاه ها هدایت کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین