کد خبر: ۱۹۹۷۹۱
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۶

روحانی با آیت‌الله سبحانی دیدار کرد

حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رییس‌جمهور منتخب ملت ایران روز پنجشنبه با آیت‌الله سبحانی از مراجع تقلید دیدار و گفت‌وگو کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: آیت‌الله سبحانی با تبریک به دکتر روحانی و آرزوی موفقیت برای وی و دولت یازدهم، گفت: می‌دانم که مشکلات کشور زیاد است اما ان‌شاءالله برنامه‌ریزی‌ها برای حل مشکلات قرین موفقیت خواهد بود.

وی به شرایط کشور در عرصه‌های مختلف از جمله حوزه فرهنگی اشاره کرد و افزود: همه مسائل کشور باید در عرض هم جلو برود تا مشکلات حل و فصل شود.

وی اظهار کرد: همه کسانی‌که که به شما رای داده‌اند و حتی کسانی‌که به شما رای نداده‌اند، به لطف الهی امیدوارند و خواستار موفقیت دولت یازدهم در حل مشکلات کشور هستند.

این مرجع تقلید با بیان این‌که «دعا می‌کنیم تا شما و دولت یازدهم موفق باشید» تصریح کرد: همه می‌دانیم مشکلات سنواتی در یک فرصت کوتاه حل و فصل نمی‌شود اما مهم این است که تنش‌ها کم می‌شود و این روند خود به حل مشکلات کشور در عرصه‌های داخلی و خارجی کمک می‌کند.

روحانی نیز با تشکر از آیت‌الله سبحانی گفت که برای حل مشکلات سخت و پیچیده فراروی کشور به حمایت مردم، مقام معظم رهبری، مراجع محترم ، علما و حوزه‌های علمیه نیازمند هستیم.

به گزارش ایسنا، رییس‌جمهوری منتخب صبح روز پنجشنبه وارد شهر قم شد و پیش از این دیدار، مرقد مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها را زیارت و با آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی و آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی و آیت‌الله شبیری زنجانی دیدار و گفت‌وگو کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین