کد خبر: ۱۹۹۸۹۹
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۴

مسابقات بوکس قهرمانی آسیا/ قطعی شدن یک مدال برنز ایران و حذف علی مظاهری

رقابتهای چهارمین روز بوکس قهرمانی آسیا در اردن با قطعی شدن یک مدال برنز و راهیابی چهار نماینده ایران به دور سوم و حذف سه نماینده دیگر ایران به پایان رسید.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: رقابتهای چهارمین روز بوکس قهرمانی آسیا در اردن با قطعی شدن یک مدال برنز و راهیابی چهار نماینده ایران به دور سوم و حذف سه نماینده دیگر ایران به پایان رسید.

در رقابت‌های روز گذشته که در امان پایتخت اردن برگزار شد سه نماینده ایران پیروز شدند که در وزن 91+ کیلوگرم جاسم دلاوری با شکست دادن نماینده چین ضمن راهیابی به جمع چهار نفر پایانی این وزن مدال برنز خود در این رقابتها را قطعی کرد. دلاوری در دور اول هم نماینده کره جنوبی را شکست داده بود.

ملی پوش سنگین وزن ایران فردا (شنبه) در مرحله نیمه نهایی با نماینده قزاقستان روبه رو خواهد شد.

در وزن 60- کیلوگرم، محمد مومیوند نماینده کویت را شکست داد و به دور بعد راه یافت. او در این دور امروز(جمعه) با نماینده قزاقستان مبارزه خواهد کرد.

در وزن 81- کیلوگرم، احسان روزبهانی نماینده ترکمنستان را از پیش رو برداشت و در دور دوم امروز(جمعه) با بوکسوری از عربستان روبه رو می شود.

در رقابتهای روز گذشته (پنجشنبه)) سه نماینده ایران هم حذف شدند که شاید مهمترین حذف شده ما علی مظاهری کاپیتان تیم ملی باشد. در وزن 91- کیلوگرم علی مظاهری که در دور اول استراحت داشت در دور دوم مقابل بوکسوری از اردن شکست خورد و حذف شد.

در وزن 52- کیلوگرم ایمان طیبی به نماینده قرقیزستان باخت و حذف شد.

در وزن 56- کیلوگرم احسان سپهوندی به نماینده ژاپن باخت و کنار رفت.

بدین ترتیب تنها چهار نماینده ایران در جدول باقی مانده اند که در وزن 91+ جاسم دلاوری با نماینده قزاق، در وزن 81- کیلوگرم احسان روزبهانی با نماینده عربستان، در وزن75- کیلوگرم سجاد محرابی با بوکسور چین تایپه و در وزن 60- کیلوگرم محمد مومیوند با نماینده قزاق مصاف خواهند کرد که غیر از دلاوری ، بقیه مبارزات امروز(جمعه)است.

به گزارش ایسنا، در بیست و پنجمین دوره از رقابت‌های قهرمانی آسیا 143 بوکسور از 27 کشور حضور دارند که تیم ایران با 9 نماینده در آن حاضر است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین