کد خبر: ۲۰۰۹۳۴
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۷

شکست نمایندگان ایران در مسابقات بدمینتون

نمایندگان ایران با شکست مقابل حریفان خود از دور مسابقات بدمینتون جوانان آسیا کنار رفتند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایسنا و به نقل از فدراسیون بدمینتون، در ادامه مسابقات بدمینتون قهرمانی جوانان آسیا که در شهر کوتاکینابالو ساباح مالزی برگزار شد، ثریا آقایی پس از پیروزی مقابل حریف هنگ کنگی خود در دیدار دوم مقابل نماینده کره جنوبی قرار گرفت که در پایان این مسابقه را با نتیجه 2 بر صفر با امتیازات 14-21 و 8-21 واگذار کرد و از دور رقابت های انفرادی کنار رفت .

یسری بیگی دومین بدمینتون باز دختر ایران نیز برابر بازیکن کره جنوبی نتیجه را 2 بر صفر با امتیازات 8-21 و 8-21 واگذار کرد و از ادامه رقابت های انفرادی باز ماند.

همچنین در دیدار 2نفره بانوان، یسری بیگی و ثریا آقایی مقابل تیم دونفره مالزی قرار گرفتند که این دیدار با نتیجه 2 بر صفر و امتیازات 9-21 و 14-21 به سو مالزی پایان یافت و تیم دونفره دختران ایران هم از دور رقابت ها کنار رفت.

همچنین در بخش پسران نیز مهران شهبازی و علیرضل فغفوری با شکست در دور اول رقابتها حذف شدند اما در بخش دو نفره آنها پس از مغلوب کردن تیم بنگلادش مقابل تیم دونفره مالزی قرار گرفتند که در پایان این دیدار تیم مالزی با امتیازات 14-21 و 8-21 به پیروزی رسید و تیم ایران با کسب این نتیجه از دور رقابتها حذف شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین