کد خبر: ۲۰۱۱۳۱
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۷

امام جمعه گناوه: مغازه داران مانكن هاي تحريک كننده نمایش ندهند

امام جمعه گناوه گفت: همه وظیفه دارند با پای بندی به اصول و ارزش های اسلامی در گسترش و نهادینه کردن این حجاب و عفاف به عنوان دو اصل مهم که دین مبین اسلام بر آن تاکید وافری دارد، تلاش کنند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش «خليج فارس» حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی در خطبه های نمازجمعه این هفته گناوه افزود: کم رنگ شدن حجاب و عفاف در جامعه به علل و عوامل متعددی بستگی دارد که باید آنان را شناخت و آسیب شناسی کرد.

وی گفت: تهاجم همه جانبه دشمن از طرق مختلف ازجمله ماهواره، فضاهای مجازی بویژه فیس بوک و تبلیغات مسموم شبکه های اجتماعی غربی و اجرا نشدن مصوبه قانون هشت ساله عفاف وحجاب ازسوی دستگاه های اجرایی از مهم ترین عوامل کم رنگی حجاب وعفاف در جامعه شده است.

امام جمعه گناوه با بیان این که سهل انگاری و غفلت برخی خانواده ها نیز در علل کم رنگ شدن حجاب و عفاف اثرگذاربوده است، افزود: گرایش چنین خانواده هایی به فیلم های شبکه های غربی باعث شده تا علاوه بر خود فرزندان خود را گرفتار این شبکه ها کند.

وی وظیفه متولیان امور فرهنگی کشور بوی‍ژه آموزش وپرورش را در ترویج فرهنگ حجاب و عفاف مهم و با اهمیت خواند و گفت: مدارس بهترین مکان برای نهادینه کردن این فرهنگ است به شرط این که خانواده ها همکاری کنند.

رکنی حسینی از مغازه داران وکاسبان این شهر خواست تا از درمعرض قراردادن و نمايش مانکن هایی که جوانان را تحریک می کنند بجد پرهیز کنند.

امام جمعه گناوه به فضایل و برکات ماه مبارک رمضان اشاره کرد و از روزه داران خواست نهایت بهره برداری و استفاده را ازاین ماه الهی ببرند.

وی اظهارکرد: تلاوت یک آیه در ماه مبارک رمضان به اندازه یک ختم قرآن دردیگر ماه هاست.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین