کد خبر: ۲۰۱۳۱۹
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۸

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

ضرغام صادقی عضو هیأت رئیسه مجلس، در نشست علنی امروز (یکشنبه 23 تیرماه) مجلس شورای اسلامی، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد، که به این شرح ذیل است:
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: کیایی‌نژاد نماینده ساوجبلاغ به وزیر راه و شهرسازی در خصوص رسیدگی به وضعیت حجاب در فرودگاه‌های کشور تذکر داد.

نعمتی نماینده اسدآباد به وزیر نیرو در خصوص تسریع در تأمین آب شرب شهرستان اسدآباد همدان تذکر داد.

قادری و صادقی نمایندگان شیراز به وزیر راه و شهرسازی در خصوص تسریع در تکمیل رینگ اول کمربندی شیراز و به رئیس‌ جمهور در خصوص تسریع در ارتقای تقسیمات کشوری، بخش زرقان و داریون شیراز تذکر دادند.

بشیری، فتاحی و خجسته نمایندگان پاکدشت، شهربابک و همدان به وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص تسریع در کاهش قیمت کالاهای اساسی تذکر داد.

حسینی، قاضی‌پور، نیاز آذری، دهدشتی و توکلی نمایندگان زابل، ارومیه، بابل، آبادان و الیگودرز به وزرای کشور، نیرو و امور خارجه در خصوص تسریع در احیای تالاب هامون تذکر دادند.

قاضی‌پور، توکلی، نیاز آذری، دهدشتی، حسینی و بیگی نمایندگان ارومیه، الیگودرز، بابل، آبادان، زابل و میاندوآب به وزیر نیرو در خصوص تسریع در تأمین آب شرب مناطق مختلف کشور تذکر دادند.

نیاز آذری و ناصری نمایندگان بابل به وزیر نیرو در خصوص تسریع در آبرسانی به شهر بابل تذکر دادند.

قاضی‌پور، دهدشتی، توکلی، حسینی و نیاز آذری نمایندگان ارومیه، آبادان، الیگودرز، زابل و بابل به وزیر نیرو در خصوص تسریع در ارائه گزارش اقدامات انجام شده پیرامون طرح احیای دریاچه ارومیه تذکر دادند.

حسینی، قاضی‌پور، دهدشتی، توکلی و نیاز آذری نمایندگان زابل، ارومیه، آبادان، الیگودرز و بابل به رئیس ‌جمهور در خصوص تسریع در احیای تالاب هامون تذکر دادند.

لاهوتی نماینده لنگرود به وزیر نیرو در خصوص تسریع در اجرای طرح مخزن آب شهر کوموله، به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص تسریع در پرداخت مطالبات صیادان، به وزیر نیرو در خصوص تسریع در انتقال آب سد سنگر به شهر اتاق‌ور و به وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص تسریع در تکمیل شهر صنعتی، یعقوبیه لنگرود تذکر داد.

عاشوری نماینده فومن به وزیر راه و شهرسازی در خصوص تسریع در پرداخت تسهیلات مالی به خسارت‌دیدگان ناشی از آتش‌سوزی در روستای امامزاده ابراهیم شفت تذکر داد.

احمدی نماینده داراب به وزیر نیرو در خصوص تسریع در تأمین آب شرب روستاهای داراب و زرین‌دشت تذکر داد.

بیرانوند نماینده بروجرد به رئیس ‌جمهور در خصوص تسریع در احداث بخش اورژانس بیمارستان امام خمینی بروجرد و تسریع در اصلاح نرخ خرید تضمینی گندم تذکر داد.

موسوی نماینده اهواز به وزیر راه و شهرسازی در خصوص تسریع در تکمیل و بهره‌برداری از پل نهم اهواز و پل کمربندی فولاد به شیبان و اندیمشک تذکر داد.

ایرانپور نماینده مبارکه به وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص عدم توجه معاونان وزارتخانه به دستورات وزیر، به وزیر نیرو در خصوص توزیع عادلانه امکانات حوزه برق در سطح کشور و به وزیر و راه و شهرسازی در خصوص تسریع در احداث راهدارخانه در بخش شهرستان مبارکه تذکر داد.

چهاردولی نماینده ملایر به وزرای راه و شهرسازی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص نظارت بر نحوه قیمت‌گذاری مسکن مهر تذکر داد.

قائدرحمت نماینده دورود به وزیر آموزش و پرورش در خصوص لزوم رعایت قانون در جذب نیروهای خدماتی در آموزش و پرورش استان‌ها تذکر داد.

بیگلری نماینده سقز به وزرای کشور، راه و شهرسازی و ورزش و جوانان در خصوص تسریع در ارتقای تقسیمات کشوری ایرانخواه کردستان، تسریع در بهسازی راه‌های روستایی، تأمین اعتبار حوزه ورزش و تأمین اعتبار طرح‌های احداث بیمارستان در شهرستان‌های سقز و بانه تذکر داد.

کارخانه نماینده همدان به وزیر بهداشت در خصوص جلوگیری از تغییر رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان تذکر داد.

جعفری نماینده بجنورد به وزرای کشور و جهاد کشاورزی در خصوص لزوم به کارگیری نیروهای بومی در رده‌های مدیریتی استان و تسریع در اصلاح قیمت خرید تضمینی محصولات کشاورزی و به وزیر امور خارجه در خصوص اقدام لازم دیپلماتیک در خصوص اعتراض به شهادت جمعی از مسلمانان توسط سلفیان تذکر داد.

اسماعیلی نماینده کاشمر به وزیر امور خارجه در خصوص اقدام لازم دیپلماتیک در خصوص اعتراض به شهادت جمعی از مسلمان توسط سلفیان تذکر داد.

حسینی و احمدی نمایندگان قصرشیرین و کنگاور به وزیر نیرو در خصوص تسریع در تأمین آب آشامیدنی روستاهای حوزه انتخابیه و به وزیر نیرو در خصوص تسریع در برق‌رسانی به روستاهای استان کرمانشاه تذکر دادند.

کارخانه و خجسته نمایندگان همدان به وزیر راه و شهرسازی در خصوص تسریع در تکمیل آزادراه ساوه ـ همدان و راه‌آهن تهران ـ همدان تذکر دادند.

طبیب‌زاده نوری نماینده تهران به وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص تسریع در حل مشکلات صنعتگران شهرک صنعتی چرم‌شهر شهرستان ورامین و به وزیر آموزش و پرورش در خصوص رسیدگی به عملکرد مرکز امور بین‌الملل مدارس خارج از کشور تذکر داد.

کائیدی نماینده پلدختر به وزیر بهداشت در خصوص جلوگیری از انتزاع دانشگاه علوم پزشکی ایران از دانشگاه علوم پزشکی تهران تذکر داد.

نعیمی نماینده آستارا به وزیر امور خارجه در خصوص تسریع در حل مشکل صدور ویزا برای کادر آموزشی مدرسه ایرانی در کشور آذربایجان تذکر داد.

قربانی نماینده آستانه به وزیر امور خارجه در خصوص عملکرد ضعیف دیپلماتیک در مسائل خاورمیانه و مصر و عملکرد نامناسب سفارت ایران در ترکیه تذکر داد.

زمانیان نماینده شهرکرد به وزیر نیرو در خصوص تسریع در حل مشکلات اعتباری و عمرانی شبکه آب و فاضلاب روستایی، به وزیر بهداشت در خصوص تسریع در تأمین پزشکان عمومی و حل مشکلات بهداشتی و درمانی روستاها و شهرستان‌های استان چهارمحال و بختیاری، به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص تسریع در اجرای طرح آبیاری تحت فشار مزارع چهارمحال و بختیاری، به وزیر راه و شهرسازی در خصوص تسریع در تکمیل طرح‌های عمرانی شهرستان شهرکرد، به رئیس‌ جمهور در خصوص تسریع در ابلاغ مصوبه ارتقای تقسیمات کشوری فرخ ‌شهر، به وزیر راه و شهرسازی در خصوص عدم اجرای دستورات رئیس ‌جمهور توسط سازمان هواپیمایی کشور در خصوص پروازهای فرودگاه شهرکرد و به وزیر نیرو در خصوص جلوگیری از اجرای طرح احداث تونل‌های گلاب‌دو و بهشت‌آباد تذکر داد.

فیاضی نماینده نور به وزیر کشور در خصوص لزوم ساماندهی سواحل دریای مازندران تذکر داد.

حیدری طیب نماینده کرمانشاه خواستار توضیح وزیر اطلاعات در خصوص به کارگیری تجهیزات استراق سمع در دفتر آقای دکتر مطهری نماینده تهران شد.

جعفری نماینده بجنورد به وزیر ورزش و جوانان در خصوص علت عدم رسیدگی به امور جوانان در وزارت ورزش و جوانان، به وزیر کشور در خصوص علت عدم تهدید ورود استان خراسان شمالی بر اساس تقسیمات جدید کشوری، به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص عدم تعیین نرخ تضمینی خرید محصولات کشاورزی به ویژه گندم و به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص جلوگیری از چاپ مصاحبه‌ها و نقشه‌های تفرقه‌انگیز قومی و محلی توسط روزنامه اتفاقیه تذکر داد.

سعدون‌زاده نماینده آبادان به وزیر نیرو در خصوص تسریع در حل مشکل افزایش درجه شوری آب شرب خانگی آبادان تذکر داد.

شفیعی نماینده ممسنی به وزیر کشور در خصوص توضیح علت عدم اقدام مناسب سازمان مدیریت بحران در مهار آتش‌سوزی جنگل‌ها و مناطق ممسنی تذکر داد.

تأمینی نماینده رشت به وزیر نیرو در خصوص تسریع در ساخت سد لاستیکی فخرآباد ـ زیباکنار تذکر داد.

فلاحی نماینده اهر به وزیر نیرو در خصوص تسریع در برق‌رسانی به روستاهای زلزله‌زده تذکر داد.

فتاحی نماینده شهر بابک خواستار توضیح وزیر راه و شهرسازی در خصوص علت تعطیلی طرح احداث ساخت جاده شهربابک به هراز شد.

میرگلوبیات نماینده ساوه به وزیر نیرو در خصوص تسریع در حل مشکل تأمین آب آشامیدنی روستاهای ساوه و زرندیه تذکر داد.

جوکار نماینده یزد به وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص علت افزایش قیمت مواد لبنی در ماه رمضان و به وزیر نیرو در خصوص تسریع در حل مشکل آب آشامیدنی انتقالی به استان یزد تذکر داد.

برومندی نماینده مرودشت به وزیر راه و شهرسازی در خصوص تسریع در تکمیل محور مواصلاتی مرودشت ـ درودزن و به وزیر نیرو در خصوص تسریع در تأمین آب آشامیدنی روستاهای حوزه انتخابیه تذکر داد.

بهمنی نماینده سراب به وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص نظارت بر عملیات اجرایی طرح نفلین سراب و به وزیر راه و شهرسازی در خصوص تسریع در اتمام طرح جاده مواصلاتی سراب ـ بستان‌آباد تذکر داد.

صادقی نماینده شیراز به رئیس‌ جمهور در خصوص تسریع در پرداخت مطالبات ایثارگران و خانواده‌ها شهدا به صورت نقدی تذکر داد.

هاشمی نخل ابراهیمی نماینده میناب به وزیر نیرو در خصوص تسریع در تأمین آب شرب روستاهای جاسک، به وزیر بهداشت در خصوص تسریع در احداث بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی دانشکده پزشکی میناب، به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درخصوص حمایت از حضور تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان در لیگ دسته یک کشور و به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص تسریع در احداث فرهنگسرا در شهرستان‌های میناب، جاسک، رودان، سیریک و بشاگرد تذکر داد.

هاشمی نخل ابراهیمی، جراره و آرامی نمایندگان میناب، بندرعباس و قشم به وزیر نیرو در خصوص تسریع در برق‌رسانی به روستاهای استان هرمزگان تذکر دادند.

صالحی‌نصب نماینده دشت آزادگان خواستار توضیح وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص علت صدور مجوز انتشار کتاب «مرگ بر من» تذکر داد.

اسماعیلی، هاشمی، سقایی، طاهری، قادری، رضایی، ذوالانوار، فریدونی، صادقی و محمد صادقی به وزیر نیرو در خصوص تسریع در تأمین آب آشامیدنی روستاهای استان فارس تذکر دادند.

موسوی لارگانی، فولادگر، فیروزی، صرامی و حسن‌پور نمایندگان فلاورجان، اصفهان، نطنز، خمینی‌شهر و سیرجان به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص تسریع در پرداخت حقوق بازنشستگان صنعت فولاد کشور تذکر دادند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین