کد خبر: ۲۰۱۴۸۲
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۶

عضویت۲۰۰نماینده درکارگروه‌های هفت‌گانه تعامل مجلس و دولت‌آینده

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس از عضویت۲۰۰نماینده درکارگروه‌های هفت‌گانه تعامل دولت آینده و مجلس خبرداد و گفت: این کارگروه‌ها ابتدا با کمیته‌های دولت و سپس با وزرای پیشنهادی جلسات مشترکی خواهند داشت.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: ابراهیم نکو با اشاره به تشکیل رسمی کارگروه‌های تعامل دولت و مجلس٬ گفت: شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت تا این لحظه هیچ اطلاع رسانی در مورد برگزاری جلسات کارگروه تعامل مجلس و دولت و کلید خوردن آن در مجلس نداشته است.

نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیش از ۲۰۰ نماینده  در کارگروه‌های هفت‌گانه تعامل دولت آینده و مجلس ثبت نام کرده‌اند٬ تصریح کرد: فراکسیون اکثریت مجلس ۱۸۰ عضو دارد که همگی عضو کارگروه‌های هفت‌گانه تعامل مجلس و دولت هستند و تعدادی دیگر از نمایندگان که عضو سایر فراکسیون‌ها هستند به این کارگروه ‌ها ملحق شده‌اند.

وی با اشاره به زمان برگزاری نشست‌های کارگروه مجلس با وزرای پیشنهادی و نمایندگان دولت آینده٬ ادامه داد: به دلیل اینکه زمان کوتاهی تا زمان برگزاری مراسم تحلیف٬ تنفیذ و بررسی کارنامه وزرای پیشنهادی باقی مانده نهایتا در چند روز آینده کارگروه‌ها اقدامات عملی خود را آغاز خواهند کرد.

نکو افزود: کارگروه‌های مجلس ابتدا با کارگروه‌های پیشنهادی دولت و سپس با وزرای پیشنهادی جلسات مشترکی خواهند داشت تا کارنامه آنها در سال‌های گذشته مورد ارزیابی قرار دهد.

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس گفت: حضور روز گذشته دکتر روحانی در ضیافت افطاری  مجلس نشان داد او نگاه تعاملی با مجلس دارد و نیازی به برگزاری جلسه مشترک دیگری نیست.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین