کد خبر: ۲۰۳۹۶۴
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۰

بوناچیچ: خوش‌ شانس بودیم که به پرسپولیس نباختیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: خوش شانس بودیم که به پرپسولیس نباختیم.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: لوکا بوناچیچ پس از تساوی بدون گل برابر پرسپولیس در نشست خبری اظهار داشت: اصلا خوب بازی نکردیم و دور از انتظار ظاهر شدیم. با مصدومیت علی آبادی ساختار تیم ما از دست رفت و بیشتر حالت دفاعی پیدا کرد. پرسپولیس به برد نزدیک‌تر بود تا ما. اگر در بازی قبلی مقابل استقلال خوزستان بد شانس بودیم در این بازی خوش‌شانس بودیم که نباختیم. قطعا در بازی‌های آینده بهتر بازی خواهیم کرد.
 
وی ادامه داد: 5 - 6 بازیکن ما روزه بودند و نای راه رفتن در میدان را نداشتند این حق آنها است که روزه بگیرند، به هر حال خوشحالم که بازی بدون گل به پایان رسید و یک امتیاز گرفتیم. یکسری از بازیکنان مثل رجب‌زاده، زنیدپور و مسلمان دور از انتظار ما ظاهر شدند.رجب‌زاده را هم به دلیل خستگی تعویض کردیم.
 
سرمربی ذوب‌آهن با اشاره به مسائل فنی دیدار با پرسپولیس گفت: در ابتدای بازی می‌خواستیم با استفاده از بازیکنان سریع، قد کوتاه و سرعتی پرسپولیس را غافلگیر کنیم اما این سیستم جواب نداد. یک تعویض اجباری هم انجام دادیم بعد از آن سعی  کردیم با آوردن بازیکنان قد بلند توپ‌های هوایی را مهار کنیم.
 
وی در مورد عملکرد دروازه‌بان ذوب‌آهن گفت: ما به دنبال یک دروازه‌بان دیگر هستیم که خروج‌های بهتر و قد بلندتری داشته باشد، در دیدار با پرسپولیس در چند صحنه در این زمینه‌ها مشکل داشتیم.
 
سرمربی ذوب‌آهن در مورد اینکه چرا تیم مدیر رسانه‌ای ندارد، گفت: سؤالات فنی از من بپرسید این مسائل اهمیتی برای من ندارد.
 
وی در مورد اینکه دوست نداشت ذوب‌آهن بازنده باشد و برای مساوی تیمش را به میدان فرستاده بود، گفت: این نظر شما است و قابل احترام است ما برای برد آمده بودیم اما بازیکنان انتظاراتم را برآورده نکردند ، در 20 دقیقه پایانی هم فشار حملات پرسپولیس باعث شد که دفاع کنیم و با دفاعی کردن تیم به دنبال گل نخوردن بودیم.
 
بوناچیچ در مورد اکبر ایمانی بازیکنان ذوب‌آهن گفت: از بازی او راضی هستم، ذوب آهن باید میانگین سنی‌اش را کاهش بدهد، با حضور جوانان و پایین آمدن میانگین سنی مشکل ذوب آهن حل می‌شود.
 
به گزارش فارس،سرمربی ذوب‌آهن در مورد اینکه در دیدار با پرسپولیس دو بازیکن انگار کم داشتند، گفت: به نظر من 5 بازیکن کم داشتیم و خوشحالم که به پرسپولیس نباختیم. ما 3 روز دیگر باید مقابل تراکتورسازی بازی کنیم، هفته به هفته بهتر خواهیم شد هرچند که قرعه‌کشی لیگ به سود ما نبوده است با این حال من دوست نداشتم ذوب آهن دومین باخت متوالی‌اش را تجربه کند زیرا این مسئله اعتماد به نفس بازیکنان را کم می‌کرد. در آینده تیم را تهاجمی‌تر به میدان می‌فرستم، می‌دانم در دو بازی اخیر نتوانسته‌ایم گل بزنیم و گلزنی مشکل ذوب آهن است که باید آن را حل کنیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین