کد خبر: ۲۰۴۷۶۲
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۲:۵۶
رییس فدراسیون دو و میدانی:

سلطانی فر زیر ساختهای ورزش کشور را می شناسد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رییس فدراسیون دو و میدانی در خصوص وزیر معرفی شده ورزش و جوانان به مجلس اظهار داشت: با توجه به شناختی که طی مدت 25 سال خدمتم در ورزش کشور از وزیر پیشنهادی آقای روحانی دارم معتقدم مسعود سلطانی فر به لحاظ مدیریتی می تواند نبض ورزش کشور را به درستی در دست گیرد.

افشین داوری گفت: در زمانی که آقای هاشمی طبا ریاست سازمان تربیت بدنی را بر عهده داشت، مسعود سلطانی فر به عنوان قائم مقام وی در این عرصه خدمت می کرد. در نتیجه وی شناخت جدی روی زیر ساختهای ورزشی و نیروی انسانی بدست آورده است و این موضوع می تواند در رای بالای وی از سوی نمایندگان مجلس تاثیر گذار باشد.

وی تصریح کرد: مسعود سلطانی فر علاوه بر خدمت در حوزه مدیریت ورزشی در حوزه مدیریت کلان نیز تجربه طولانی مدت دارد و به عنوان استاندار و معاون استاندار در نقاط مختلف کشور حضور داشته است و تلفیق موارد ذکر شده می تواند به او در راستای بهبود شرایط موجود در ورزش کشور کمک کند. ورزش کشور در سالهای اخیر دچار افت و نوسان شدیدی شده است و تمام فدراسیون ها به نوعی درگیر مسائل مالی و مشکلات فنی هستند و لازمه تغییر وضعیت موجود حضور شخصی است که بتواند با توجه به شناخت و تجربه اش در زمینه ورزش مستقیما به سراغ مشکلات برود و آنها را هموار سازد.

داوری در خصوص پیش بینی مجلس شورای اسلامی برای واگذاری کرسی وزارت ورزش و جوانان به سلطانی فر معتقد است که با توجه به جمع بندی هایی که از سوی دولت برای انتخاب وی صورت گرفته است و مطالعاتی که مجلس شورای اسلامی در خصوص سوابق وی انجام می دهد می توان امیدوار به کسب رای اعتماد و تصدی وزارت ورزش و جوانان برای سلطانی فر بود.

وی افزود: ما از مجلس شورای اسلامی می خواهیم که به ایشان رای اعتماد بالایی دهد تا انگیزه زیر مجموعه وزارت ورزش و جوانان برای ادامه کار و خدمت به مردم بیشتر شود.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین