کد خبر: ۲۰۴۸۶۹
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۸:۰۶

نماز عید سعید فطر به امامت رهبری در دانشگاه تهران اقامه می‌شود

نماز عید سعید فطر امروز جمعه هجدهم مرداد 1392 به امامت رهبر معظم انقلاب در دانشگاه تهران اقامه می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: درهای دانشگاه تهران از اذان صبح روز عید سعید فطر بر روی نمازگزاران باز شده است، از ساعت شش و نیم مراسم قرائت دعای ندبه برگزار شد و برنامه‌های رسمی نیز از ساعت هفت‌ونیم با قرائت کلام‌الله مجید، ابتهال خوانی و مداحی آغاز شده است و نماز عید سعید فطر نیز حدود ساعت هشت و پانزده دقیقه اقامه خواهد شد.

مسوول ستاد برگزاری نماز عید سعید فطر از نمازگزاران خواسته‌اند که در ساعات اولیه صبح در مراسم حضور پیدا کنند و از آوردن وسایل حجیم خودداری کنند و فقط سجاده سبک و مهر به همراه داشته باشند.

امسال شرکت واحد اتوبوسرانی با استفاده از سه هزار دستگاه اتوبوس نمازگزاران را از100نقطه تهران به دانشگاه تهران و خیابا‌ن‌های اطراف منتقل کرده است و10مسیر ویژه خطوط تندرو نیز برای این کار در نظر گرفته شده است.قطارهای مترو نیز از همه ایستگاه‌ها، نمازگزاران را به ایستگاه‌های نزدیک به محل برگزاری نماز عید فطر خواهد رساند.

حدود800 دستگاه ون نیز برای انتقال مردم از ایستگاه‌های مترو تا محل برگزاری نماز پیش‌بینی شده است.

بهتر است مردم با استفاده از وسایل نقلیه عمومی خود را به مراسم نماز عید فطر برسانند اما در عین حال ده‌ها پارکینگ برای افرادی که با وسیله شخصی به مراسم می آیند پیش‌بینی شده است.

گفتنی است که حضرت آیت الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی، بنا به درخواست آیت الله آملی لاریجانی، رئیس قوه قضاییه، به مناسبت عید سعید فطر با عفو و تخفیف مجازات تعدادی از محکومان محاکم عمومی، انقلاب، سازمان تعزیرات حکومتی و سازمان قضایی نیروهای مسلح سراسر کشور موافقت کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی، رییس‌جمهور کشورمان نیز در پیامی عید سعید فطر را به سران کشورهای اسلامی، دولت‌ها و ملت‌های مسلمان تبریک گفت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین