کد خبر: ۲۰۵۱۹۷
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۲

يك نفر ديگر بر اثر بارش شديد باران در استان كرمان جان باخت

يك نفر ديگر بر اثر بارش شديد باران در استان كرمان جان باخت
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محسن صالحي در گفت و گو با ايرنا افزود: در پي بارندگي هاي چند روز گذشته و جاري شدن سيل يك نفر در جيرفت بر اثر ريزش ديوار جان خود را از دست داد و به علت طغيان رودخانه در بم دختر بچه اي درگذشت. 

وي بيان كرد: دو قرباني ديگر مربوط به شهرستان سيرجان هستند كه يك نفر از آنها شامگاه شنبه بر اثر صاعقه جان خود را از دست داد. 

صالحي ادامه داد: بارندگي هاي اخير و جاري شدن سيل در روزهاي گذشته طبق برآورد اوليه يكهزار و ۴۸۳ ميليارد و ۳۴۰ ميليون ريال به بخش هاي مختلف استان كرمان خسارت وارد كرده است. 

وي گفت: در اين راستا سيل به تاسيسات آب آشاميدني ۱۰۱ روستا و برق ۱۲ روستا خسارت وارد كرده و يك هزار و ۲۰۰ پايه دكل برق رساني نيز تخريب شده است. 

وي خاطرنشان كرد: بر اثر جاري شدن سيل يكهزار و ۸۹۶ واحد مسكوني استان دچار آبگرفتگي و ۲۸۹ كيلومتر راه روستايي، ۹۶ كيلومتر شانه راه، ۳۶ كيلومتر زهكشي جاده و ۲۶ دستگاه دستك و كوله پل را نيز تخريب شده است. 

صالحي با اشاره به اينكه سيل ۱۱۵ هزار و ۲۰۰ متر مربع آسفالت را نيز تخريب كرده، گفت: به علت بارش باران و جاري شدن سيل دو هزار و ۳۶۵ كيلومتر از راه هاي عشايري و روستايي استان كرمان نياز به تيغ زني پيدا كرده است. 

وي گفت: همچنين ۲۲ هزار و ۹۳۲ كيلومتر از مزارع و باغ هاي استان و چهار هزار و ۳۰۰ كيلومتر خط انتقال آب نيز دچار خسارت شده است. 

صالحي افزود: بارندگي هاي استان تا سه شنبه شب ادامه دارد و در روز دوشنبه بر شدت آن افزوده مي شود كه نياز است مردم نكات ايمني را رعايت كرده و از نزديك شدن به مسيل ها خودداري كنند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین