کد خبر: ۲۰۵۳۶۴
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۹

جهانگیرزاده:چطور به کسی که24سال نماینده رهبردرشورای عالی امنیت ملی بوده، می گویید کودتای سفید کرده؟

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت، گفت: اگر پورمحمدی و رحمانی فضلی معرفی نمی شدند، می گفتند کابینه انحصاری است و حالا که اینها معرفی شده اند، می گویند که کابینه شرکت سهامی است!
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: جواد جهانگیرزاده نماینده ارومیه که در زمان دولت در جلسه علنی امروز در موافقت با کلیت کابینه سخن می​گفت، با بیان اینکه همدلی و همراهی نیروهای انقلاب در مجلس و دولت، گره​های اساسی موجود و آینده را می گشاید، گفت: مباحثی که اینجا مطرح می​شود برای تقویت دولت است.

وی در واکنش به ایراد میانگین سنی بالا که به دولت وارد می​شود، گفت: با مقایسه میانگین سنی نمایندگان ادوار مجلس در می​یابیم که در هر دوره میانگین سنی بالاتر از دوره قبل بوده است. آیا این چیز بدی است؟ مگر سن ورود به مجلس و مدرک تحصیلی نمایندگان را بالا نبرده​ایم؟ چه ایرادی دارد که دولت نیز چنین باشد؟

وی با بیان اینکه شرایط کشور ایجاب می کند که از عنصر تجربه، استفاده سودمندی شود، ادامه داد: جلو بردن امور کشور نیازمند تجربه است. کما اینکه در چین و ژاپن نیز اینگونه است. هیچ کجای قانون هم محدودیت سنی برای دولت تعیین نکرده است.

نماینده ارومیه که می گفت معیشت مردم دغدغه امروز کشور است، خاطرنشان کرد: تلقی رئیس جمهور محترم اسن است که این تیم هماهنگ می تواند مشکلات معیشتی مردم را حل کندبه نظر می​رسد که عنصر هماهنگی را کسی که در راس قوه مجریه قرار می گیرد، بهتر می تواند دریابد. از این رو باید این حق را برای رئیس جمهور قائل باشیم.

وی افزود: اگر پورمحمدی و رحمانی فضلی معرفی نمی شدند، می گفتند کابینه انحصاری است و حالا که اینها معرفی شده اند، می گویند که کابینه شرکت سهامی است! برخی اظهارات در شان مجلس نیست. رهبر انقلاب گفتند دولت شروع کند، عمل کند و اگر ایرادی بود گفته شود. چطور به کسی که 24 سال نماینده رهبری در شورای عالی امنیت ملی بوده است، می گویید کودتای سفید؟

جهانگیرزاده با تاکید بر اینکه روحانی گفته کسی به او فشار نیاورده است، افز.د: پس چطور برخی با علم غیب می گویند که به او فشار آمده است؟ آیا ما به تدین وی باور نداریم که خودش می گوید تحت فشار نبوده است؟ به تاصی از رهبر انقلاب بایبد بگذاریم دولت شروع کند و دعا کنیم که دولت یازدهم موفق ترین دولت جمهوری اسلامی ایرران باشد.

به گزارش خبرآنلاین،وی در پایان تاکید کرد: تا زمانی از دولت روحانی حمایت می کنیم که تابع راه امام و رهبری باشد و در چارچوب قانون اساسی عمل کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین