کد خبر: ۲۰۵۶۳۳
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۶

برخی نمایندگان جو گیر می شوند!

اتفاقایی در مراسم بررسی برنامه های وزرای پیشنهادی دولت دکتر روحانی در مجلس افتاد که دبیرکل خانه کارگر آن را ناشی از پخش زنده جلسه علنی دانسته و مخالفت خود را با پخش زنده بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دکتر روحانی اعلام کرد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: علیرضا محجوب دبیر کل خانه کارگر با اشاره به مطالب فوق به جمهوریت گفت: موافق پخش زنده جلسات علنی مجلس نیستم.

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی  افزود: از تغییر ادبیات در مجلس تعجب کردم و فکر می‌کنم علت این ماجرا این است که برخی نمایندگان وقتی جلوی دوربین قرار می‌گیرند جوگیر می‌شوند، آنها ادبیاتی را استفاده می‌کنند که برای فضای کشور سازنده نیست و اینگونه تداعی می‌شود که آنها ادبیات انتقام گیرنده را استفاده می‌کنند که بعضا هم همین طور بوده و فاقد محتوی است.

نماینده مردم تهران در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی همچنین درباره اشکال برخی نمایندگان به میانگین سنی بالای کابینه، گفت: اشکال سنی به کابینه خنده دار است چرا که قبلا برخورد با افرادی مانند هاشمی در جامعه نشان داده، مردم ما موضوع تاثیر افزایش سن در کاهش کارایی افراد را قبول ندارند.

وی همچنین ادامه داد: یکی دیگر از مخالفت‌ها با کابینه در خصوص امنیتی بودن آنها بود که در پاسخ به آنها باید گفت آقای روحانی می‌خواهد با انتخاب این افراد امنیت را به جامعه تزریق کند و سابقه او نشان داده اهل بستن فضای آزاد برای نقد منصفانه نیست.

محجوب با ابراز امیدواری نسبت به اینکه نمایندگان به صد درصد کابینه رای مثبت دهند، تصریح کرد: جنس چیدمان کابینه طوری است که باید گفت بهتر از این نمی‌توانست باشد و انتقاد کردن منتقدان به سن افراد گواه این امر است که کابینه مشکل دیگری نداشته و تنها ایراد وارد به نظر آنها سن وزرای پیشنهادی است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس افزود: امروز فضای جامعه طوری است که نشان می‌دهد مردم و حتی شاید بیشتر افراد جوان، تجربه را در مدیریت مفید دانسته و استقبالی که از کاندیداتوری هاشمی شد نیز از این موضوع حکایت داشت، از همین‌رو من فکر می‌کنم افراد با تجربه بهتر می‌دانند که چه وعده‌ای می‌دهند و در کارهایی که در مورد آن تصمیم‌گیر هستند تجربه داشته و به آینده آن واقف هستند.

البته محجوب در پایان مصاحبه این را هم گفت که در برخی از پست‌ها به ویژه در بخش تامین نیازهای صندوق بیمه‌ها قبل از روی کار آمدن دولت جدید وعده‌هایی داده شده و فضا را تا نزدیکی‌های پایان سال برای کار بسته‌اند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین